Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een mooie foto

Gewoon een mooie foto

614 antwoorden
115 weergaven
18-5-2026
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Uit de magnetron?
Klik om te vergroten...
Is volgens mij om zo'n plek relatief warm en snel te laten drogen zodat er van die harde klonten en flakes ontstaan.

Er leeft namelijk een wijdverspreid idee dat brokken coke beter zijn dan poeder terwijl dat in feite niks hoeft te betekenen.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
HuisbaasBob zei:
Is volgens mij om zo'n plek relatief warm en snel te laten drogen zodat er van die harde klonten en flakes ontstaan.

Er leeft namelijk een wijdverspreid idee dat brokken coke beter zijn dan poeder terwijl dat in feite niks hoeft te betekenen.
Klik om te vergroten...

Denk idd om de rest stoffen sneller te laten verdampen de enige reden om blokken te persen is uiteraard hoe compacter hoe minder ruimte het in beslag neemt.
Hard word het trouwens nooit aangezien het zacht is als boter poeder of brok maakt niet uit al zal het nooit echt poeder worden als het echte is die structuur heeft het gewoon niet dat word het pas als het gemixt is ook al is het maar heel weinig gemixt dan ben je de echte structuur kwijt
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#3
20230312_041742.jpg20230312_041748.jpg
Komt uit een bolletje van 10 gram was 89 puur zonder toevoegingen
20230312_050042.jpg
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bolletje van 10 gram pasta achtige sos 89% zuiver geen toevoegingen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Bekijk bijlage 54976
Klik om te vergroten...
31gr?

Wa ga je daarmee doen? Sjeezes 😂
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier wat kleins. Maar lekker smooth en warm. Ziet er ook goed uit. Daarom ff pic
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Delange1990 zei:
Bolletje van 10 gram pasta achtige sos 89% zuiver geen toevoegingen
Klik om te vergroten...
Nice hoor wat meer beige. Maar uiterlijk zegt niet alles blijkt. Ligt ook aan t kristalisatie process.
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#8
99F65EC3-F97B-4EAB-8B2B-F4D9421157C7.jpeg
4mmc
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dir84sos zei:
Nice hoor wat meer beige. Maar uiterlijk zegt niet alles blijkt. Ligt ook aan t kristalisatie process.
Klik om te vergroten...
Klopt het spul is wat geelsiger maar knalt super geen paranoia geen gekke bijsmaak geen hartkloppingen gewoon super spul deze gaat vanuit bolivia naar curacao en vanuit daar naar nederland
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dir84sos zei:
Hier wat kleins. Maar lekker smooth en warm. Ziet er ook goed uit. Daarom ff pic
Klik om te vergroten...
Hoeveel is dit?
D
Dior-laLid
01-01-2024, 00:00
#11
Delange1990 zei:
Bekijk bijlage 50788peruaanse 94%Bekijk bijlage 50788
Klik om te vergroten...
hoeveel gram is dat 2 ?
C
CokeyBobLid
01-01-2024, 00:00
#12
let's take this a step further....
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roffa010 zei:
hoeveel gram is dat 2 ?
Klik om te vergroten...
Hij/zij heeft 't van Reddit gejat
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
dupont zei:
Hij/zij heeft 't van Reddit gejat
Klik om te vergroten...
lol why
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thunderdome zei:
Bekijk bijlage 51914

Weer wat mooie stenen gekocht voor op Defqon.1 :sunglasses:🆘
Klik om te vergroten...
Is da sos
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thunderdome zei:
Weer wat mooie stenen gekocht voor op Defqon.1 :sunglasses:🆘
Klik om te vergroten...
Sos op festivals vind ik maar niks😂 blijf je bezig🤣
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lawaai Papegaai zei:
Sos op festivals vind ik maar niks😂 blijf je bezig🤣
Klik om te vergroten...

Ik ook niet, maar wat zien die blokkies er lekker uit.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lawaai Papegaai zei:
Sos op festivals vind ik maar niks😂 blijf je bezig🤣
Klik om te vergroten...
Is met name voor de eerste festivaldag (donderdag). Op de vrijdag/zaterdag doen we meestal pep en de zondag sluiten we af met mdma/xtc. 😍
D
DubbelstaaflaserLid
01-01-2024, 00:00
#19
Poah das mien merk. Dit is toch wel een zeer smakelijk brokje
s
sasoriLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan ik weer een tijdje mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."