Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een mooie foto

Gewoon een mooie foto

614 antwoorden
114 weergaven
18-5-2026
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flakes

photo sharing
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lemmy zei:
Lekkah
Klik om te vergroten...
Dankjewel. Makkelijk te breken. Hmm
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekkah
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
9 strepen zei:
Dankjewel. Makkelijk te breken. Hmm
Klik om te vergroten...

Wel zo makkelijk. :smilingimp:
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lemmy zei:
Wel zo makkelijk. :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Sommige zijn harder.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
9 strepen zei:
Sommige zijn harder.
Klik om te vergroten...

Oh. Maar wat met de kwaliteit? :thinking:
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lemmy zei:
Oh. Maar wat met de kwaliteit? :thinking:
Klik om te vergroten...
Kwaliteit is goed. Ik laat het niet meer testen omdat ik al heel lang bij dezelfde haal.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lekkah :grin::moneytongue:
N
NashLid
01-01-2024, 00:00
#9
Top kwaliteit heb dr zin in, oudjaarsdag!

IMG_20220609_114241_741.jpg
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Aangezien ik al enkele maanden niet meer in dit piep land woon en helemaal gestopt was ben ik met oud en nieuw weer in Nederland na de eerstw
Punt vind ik het zo smerig dat ik het maar heb weg gegeven erg lang niet online geweest hoop alles goed hier met iedereen paar dagen nog in Nederland dan vertrek ik weer naar se stad van de eeuwige lente

43916876-84EA-4E19-AC12-C72815985149.jpeg
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou die had ik wel gewild. :smirk:
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Calliweed2.0 zei:
Aangezien ik al enkele maanden niet meer in dit piep land woon en helemaal gestopt was ben ik met oud en nieuw weer in Nederland na de eerstw
Punt vind ik het zo smerig dat ik het maar heb weg gegeven erg lang niet online geweest hoop alles goed hier met iedereen paar dagen nog in Nederland dan vertrek ik weer naar se stad van de eeuwige lente

Bekijk bijlage 48488
Klik om te vergroten...
Ziet er smooth uit. Mooie dingen
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Calliweed2.0 zei:
Aangezien ik al enkele maanden niet meer in dit piep land woon en helemaal gestopt was ben ik met oud en nieuw weer in Nederland na de eerstw
Punt vind ik het zo smerig dat ik het maar heb weg gegeven erg lang niet online geweest hoop alles goed hier met iedereen paar dagen nog in Nederland dan vertrek ik weer naar se stad van de eeuwige lente

Bekijk bijlage 48488
Klik om te vergroten...
Ik kan me indenken dat de Callikerstman hierdoor mijn schoorsteen gemist heeft. Je ging natuurlijk als de brandweer.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Aan een maatje hier wat materiaal gevraagd om wat foto’s te maken zo komt het dus uit de magnetron verser dan dit ga je het niet krijgen

31FD2CCF-55BB-4F41-A549-9BBF891C5770.jpeg9DFBFBD7-F0D8-4753-AEED-758EBCFE4378.jpeg
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Calliweed2.0 zei:
Aan een maatje hier wat materiaal gevraagd om wat foto’s te maken zo komt het dus uit de magnetron verser dan dit ga je het niet krijgen

Bekijk bijlage 49197Bekijk bijlage 49198
Klik om te vergroten...
Uit de magnetron?
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Uit de magnetron?
Klik om te vergroten...
dat is de laatste stap om het in snuif coke te maken
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Calliweed2.0 zei:
Aangezien ik al enkele maanden niet meer in dit piep land woon en helemaal gestopt was ben ik met oud en nieuw weer in Nederland na de eerstw
Punt vind ik het zo smerig dat ik het maar heb weg gegeven erg lang niet online geweest hoop alles goed hier met iedereen paar dagen nog in Nederland dan vertrek ik weer naar se stad van de eeuwige lente

Bekijk bijlage 48488
Klik om te vergroten...
10D19165-5377-4FA5-8A3C-A9A9C404ECC6.png

Welke van deze? Allemaal geen slechte keuzes :)
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#18
sasori zei:
Kan ik weer een tijdje mee.
Klik om te vergroten...
Is dat coke of miauw?
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Big D-licious zei:
Bekijk bijlage 49220

Welke van deze? Allemaal geen slechte keuzes :)
Klik om te vergroten...
Klopt helemaal het is de stad die als eerst op je lijstje staat

Nog een plaatje dan

A96C963A-CE78-46DB-A0CD-8BCCA901D35D.jpeg
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
*Boekt taxi*

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...262728293031
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."