Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een mooie foto

Gewoon een mooie foto

614 antwoorden
118 weergaven
18-5-2026
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo, net wat sos binnen van een vriend, deze is wat beige. Ben benieuwd nu lekker pilsje hertog en nakkie proeven.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
20210116_173551.jpg
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dir84sos zei:
Zo, net wat sos binnen van een vriend, deze is wat beige. Ben benieuwd nu lekker pilsje hertog en nakkie proeven.
Klik om te vergroten...

Mooi! :smilingimp:
S
StillfightingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij krijg je hem ook niet zo puur als een echte blok denk ik. En niet ieder blok is daadwerkelijk een blok stempels worden nagemaakt, geperst soms, Colombiaanse cocaïne wordt soms te snel bereid. Ook een blok ken 9 koken en naar plastic smaken dan is het ook rommel. Ook zit Nederland denk ik wel in een positie dat beste in eigen land blijft. Vroeger in het begin ben ik vaak geflasht. Mijne is eigenlijk nooit echt shiny wel laagjes aanwezig. Maar glinsterend ja glinsteren mijn foto's? Met flitser wel maar dan zie je de mooie laagjes structuur niet echt zo mooi daar let ik op bij Peruaanse.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zojuist echt bunk gekregen van mijn vaste dealer.. Na twee lijnen neus potdicht..

Wel een goede rush, maar voelt niet goed..
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd laagjes kijk ik ook altijd na maar kan het pas exht zien bij het koken aan hoe
Helder het word is zeer belangrijk en hoe helder de ammoniak word er om
Heen of het goed naar het midden trekt en aan hoe snel het hard word die vieze plastic smaak zou dat door bepaalde mix komen als fenacetine of levamisol


Zonder flits


0ECE83BF-2376-41EF-A5FB-2FF2F55445F9.png
S
StillfightingLid
01-01-2024, 00:00
#7
16252344413272608881494174753095.jpg1625234463564184357309253123291.jpg16252344965788984836628030203733.jpg

3 is met flitser
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
2067E0CA-7D07-4111-828F-C5E7CFB3A501.jpeg
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardcore_frk zei:
Ik heb zojuist echt bunk gekregen van mijn vaste dealer.. Na twee lijnen neus potdicht..

Wel een goede rush, maar voelt niet goed..
Klik om te vergroten...

Koop je regelmatig bij hem?

Heb ooit eens twee keer veel mindere gehad, hem daar (met een kwinkslag) op gewezen en sindsdien was het altijd goed.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lemmy zei:
Koop je regelmatig bij hem?

Heb ooit eens twee keer veel mindere gehad, hem daar (met een kwinkslag) op gewezen en sindsdien was het altijd goed.
Klik om te vergroten...
Ja, hij is ook een vriend van de familie. Maarja, hij moet ook maar 'dealen' met wat hij op dat moment kan inkopen. En 9 van de 10 keer is het gewoon topkwaliteit.

Maar als ik er een opmerking over zou maken, wat ik wel vaker heb gedaan, krijg ik dan meestal een halve of hele gratis bij mijn volgende bestelling. Hij is wel echt klantgericht.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore_frk zei:
Ja, hij is ook een vriend van de familie. Maarja, hij moet ook maar 'dealen' met wat hij op dat moment kan inkopen. En 9 van de 10 keer is het gewoon topkwaliteit.

Maar als ik er een opmerking over zou maken, wat ik wel vaker heb gedaan, krijg ik dan meestal een halve of hele gratis bij mijn volgende bestelling. Hij is wel echt klantgericht.
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad wel topservice lol.

Bij mij was het omdat ik toen heel veel kocht, letterlijk elke week. En toen dacht ie me even in de zak te zetten. Daarna nooit meer gehad, al was er wel één keer een zakje bij waar best weinig in zat. Maar ook dat was goeie.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Lorki1 zei:
Bekijk bijlage 24056
Klik om te vergroten...
is dit kaarsvet ofzo?
L
Lorki1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
WeAreThe99% zei:
is dit kaarsvet ofzo?
Klik om te vergroten...
Nee hoor 😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
StraatPiraat zei:
20200429_025434.jpg
Klik om te vergroten...
@StraatPiraat wie maakt z'n lijnen op z'n weegschaal?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hardcore_frk zei:
Niet zo goed voor de accuratie van je weegschaal. Ik zou hem binnenkort maar weer eens kalibreren, als ik jou was.
Klik om te vergroten...
Dat ben ik ook niet ik quote straatpiraat. Zit er 3mmc in je ogen? :tonguewink:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Wie maakt z'n lijnen op z'n weegschaal?
Klik om te vergroten...

Zie je dat dan niet? :smirk:

Dat heb ik zelf overigens nooit gedaan. :thinking:
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ditmaal geen mooie cocaïnefoto's, maar een prachtige press Fanax-bars!

Deze bevatten 0,5 mg flubrotizolam, waarover amper iets terug te vinden is en ik op aanraden van een medeforumlid er net lekker een hele van in mijn mik geduwd heb! Yolo.

20210730_200324.jpg
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Wie maakt z'n lijnen op z'n weegschaal?
Klik om te vergroten...
Niet zo goed voor de accuratie van je weegschaal. Ik zou hem binnenkort maar weer eens kalibreren, als ik jou was.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Dat ben ik ook niet ik quote straatpiraat. Zit er 3mmc in je ogen? :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Hahaha, ik denk het. Ik zag de foto en was het eens met je opmerking. Vandaar de verwarring. Mijn nederige excuses!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
@StraatPiraat wie maakt z'n lijnen op z'n weegschaal?
Klik om te vergroten...
Dit was bij een straatapotheker thuis, de enige plek die enigzins sanitair leek om lijnen te leggen was de weegschaal hahaha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."