#1
Zo, net wat sos binnen van een vriend, deze is wat beige. Ben benieuwd nu lekker pilsje hertog en nakkie proeven.
Zo, net wat sos binnen van een vriend, deze is wat beige. Ben benieuwd nu lekker pilsje hertog en nakkie proeven.

Ik heb zojuist echt bunk gekregen van mijn vaste dealer.. Na twee lijnen neus potdicht..
Wel een goede rush, maar voelt niet goed..
Ja, hij is ook een vriend van de familie. Maarja, hij moet ook maar 'dealen' met wat hij op dat moment kan inkopen. En 9 van de 10 keer is het gewoon topkwaliteit.Koop je regelmatig bij hem?
Heb ooit eens twee keer veel mindere gehad, hem daar (met een kwinkslag) op gewezen en sindsdien was het altijd goed.
Ja, hij is ook een vriend van de familie. Maarja, hij moet ook maar 'dealen' met wat hij op dat moment kan inkopen. En 9 van de 10 keer is het gewoon topkwaliteit.
Maar als ik er een opmerking over zou maken, wat ik wel vaker heb gedaan, krijg ik dan meestal een halve of hele gratis bij mijn volgende bestelling. Hij is wel echt klantgericht.
is dit kaarsvet ofzo?
Nee hoor 😂is dit kaarsvet ofzo?
@StraatPiraat wie maakt z'n lijnen op z'n weegschaal?
Dat ben ik ook niet ik quote straatpiraat. Zit er 3mmc in je ogen?Niet zo goed voor de accuratie van je weegschaal. Ik zou hem binnenkort maar weer eens kalibreren, als ik jou was.
Wie maakt z'n lijnen op z'n weegschaal?
Niet zo goed voor de accuratie van je weegschaal. Ik zou hem binnenkort maar weer eens kalibreren, als ik jou was.Wie maakt z'n lijnen op z'n weegschaal?
Hahaha, ik denk het. Ik zag de foto en was het eens met je opmerking. Vandaar de verwarring. Mijn nederige excuses!Dat ben ik ook niet ik quote straatpiraat. Zit er 3mmc in je ogen?![]()
Dit was bij een straatapotheker thuis, de enige plek die enigzins sanitair leek om lijnen te leggen was de weegschaal hahaha.@StraatPiraat wie maakt z'n lijnen op z'n weegschaal?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."