Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is lekker bij base

Wat is lekker bij base

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Lijkt me niet verstandig. Als iemand base rookt staat iedereen voor de deur waar ze ooit ruzie mee gehad hebben. Nerveuze paranoïde meuk.
Klik om te vergroten...
Politie!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bungeejumpen met een ongemeten koord!

Nadien zijn her en der wat blauwe plekken gegarandeerd, maar dat mag de pret niet drukken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vraag het voor een vriend.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dicken's cider!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Poffertjes?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jägermeister
Verzachtend voor de keel
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op straat vragen om kleingeld😎
e
eve's second dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
De kabels uit de muren trekken.

Wie weet luisteren ze wel mee!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat heb je erbij genomen en was heerlijk? Dan bedoel ik niet een man maar drugs of drankje :wink:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Wat heb je erbij genomen en was heerlijk? Dan bedoel ik niet een man maar drugs of drankje :wink:
Klik om te vergroten...

Ik had dus een plan om de volgende keer als er weer (base) coke was, de ketamine die ik met mijn meth had gekocht te gebruiken, met mijn Calvin Klein T-shirt aan.

Aangezien ik voor een paar honderd euros aan base heb gerookt en ondertussen ook wat keta heb gebruikt, kan ik mijn voornemen als geslaagd beschouwen. (Als we even al die andere zooi buiten beschouwing laten).

Ééntje voor de bucketlist... echter niet een heel indrukwekkende combi omdat de base totaal overheerst

Op het laatst -in het frikandellen-bos- rookte ik de base en NEP-resten door elkaar. Ik heb de beide pijpjes en de aanstekers maar weggegooid, want ik hield nooit meer op.
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hopelijk is base en keta voor jou een goede combinatie. mij bevalt het niet zo goed....
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frenk070 zei:
hopelijk is base en keta voor jou een goede combinatie. mij bevalt het niet zo goed....
Klik om te vergroten...
Was nieuwsgierig naar wat de nepo-babies nu precies gebruikten.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haze?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ze Herbs Mang zei:
Haze?
Klik om te vergroten...

Lijkt me niet verstandig. Als iemand base rookt staat iedereen voor de deur waar ze ooit ruzie mee gehad hebben. Nerveuze paranoïde meuk.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Politie!
Klik om te vergroten...

Zal nooit een share vergeten van iemand op een CA meeting. Die dagenlang angstig in ze huis zat, bang dat er iemand van buiten het raam naar binnen zou komen. Strak van de base cocaïne.

Hij was alleen in de paranoïde staat vergeten dat op 13 hoog woonde zonder balkon.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Raver zei:
Zal nooit een share vergeten van iemand op een CA meeting. Die dagenlang angstig in ze huis zat, bang dat er iemand van buiten het raam naar binnen zou komen. Strak van de base cocaïne.

Hij was alleen in de paranoïde staat vergeten dat op 13 hoog woonde zonder balkon.
Klik om te vergroten...

Heb ook meer zoiets meegemaakt met maatje toen we hier samen aan de pep zaten. Was ook helemaal paranoia en dacht dat er voor de flat alleen maar politie-auto's stonden (waren gewoon normaal geparkeerde auto's). Bleek later dat die sukkel dat ook tegen zijn maatje gezegd. Maar dat was onze dealer die de pep moest komen brengen. En die durfde toen niet te komen🙈
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Raver zei:
Zal nooit een share vergeten van iemand op een CA meeting. Die dagenlang angstig in ze huis zat, bang dat er iemand van buiten het raam naar binnen zou komen. Strak van de base cocaïne.

Hij was alleen in de paranoïde staat vergeten dat op 13 hoog woonde zonder balkon.
Klik om te vergroten...
Helaas herkennik dit wel en ik was maar een snuiver… 🤧
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Raver zei:
Lijkt me niet verstandig. Als iemand base rookt staat iedereen voor de deur waar ze ooit ruzie mee gehad hebben. Nerveuze paranoïde meuk.
Klik om te vergroten...

_shikantaza zei:
Politie!
Klik om te vergroten...

Raver zei:
Zal nooit een share vergeten van iemand op een CA meeting. Die dagenlang angstig in ze huis zat, bang dat er iemand van buiten het raam naar binnen zou komen. Strak van de base cocaïne.

Hij was alleen in de paranoïde staat vergeten dat op 13 hoog woonde zonder balkon.
Klik om te vergroten...

MyLittlePonyPack zei:
Heb ook meer zoiets meegemaakt met maatje toen we hier samen aan de pep zaten. Was ook helemaal paranoia en dacht dat er voor de flat alleen maar politie-auto's stonden (waren gewoon normaal geparkeerde auto's). Bleek later dat die sukkel dat ook tegen zijn maatje gezegd. Maar dat was onze dealer die de pep moest komen brengen. En die durfde toen niet te komen🙈
Klik om te vergroten...

_shikantaza zei:
Helaas herkennik dit wel en ik was maar een snuiver… 🤧
Klik om te vergroten...

Slikte er Pyrazolam bij en had daarom nauwelijks last van paranoïa.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Slikte er Pyrazolam bij en had daarom nauwelijks last van paranoïa.
Klik om te vergroten...
Haze dus🤣
w
wilwelgraag69Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je bedoelt met elkaar verbonden worden door ons in balans brengen van heerlijke en eerlijke manier waarop mensen zich kunnen ontwikkelen tot zelfstandige en onafhankelijke wezens 🙃 je niet meer dan krijg je wel wat je nodig hebt om nooit meer terug kan krijgen en te helpen begrijpen wat je nodig hebt van een echte maatjes, is het mogelijk dat je het gewoon niet zo raar vind, dan krijg ik vanzelf wel wat gestuurd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."