Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine doet niks

Cocaine doet niks

14 antwoorden
455 weergaven
18-5-2026
C
Cera99Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb in het verleden af en toe coke gebruikt maar telkens weer het zelfde effect. Namelijk dat ik er niks van merk. Of het nou op een feestje is of ergens anders. Elke coke geeft geen effect. Speed geeft wel effect dus dopamine wordt wel aangemaakt en nog veel en snel ook na een stimuleert middel. Herkenbaar?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Slik je medicatie toevallig?
C
Cera99Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Brakka Mang zei:
Slik je medicatie toevallig?
Klik om te vergroten...
Ja klopt. Valproinezuur, lacosamide, clobazam, perampanel.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cera99 zei:
Valproinezuur
Klik om te vergroten...
De combo is best gevaarlijk ,vooral als je depakine wilt overrulen ontstaat er een grote kans op kortsluiting in je bovenkamer
lacosamide ,ook die combo is levensgevaarlijk tot hartfalen toe.
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cera99 zei:
Ik heb in het verleden af en toe coke gebruikt maar telkens weer het zelfde effect. Namelijk dat ik er niks van merk. Of het nou op een feestje is of ergens anders. Elke coke geeft geen effect. Speed geeft wel effect dus dopamine wordt wel aangemaakt en nog veel en snel ook na een stimuleert middel. Herkenbaar?
Klik om te vergroten...
Voor mij zeker herkenbaar. Heb het vijf keer geprobeerd, laatste keren best stevige hoeveelheid en het zou goed spul geweest moeten zijn. Twee dagen niet geslapen, maar ik voelde verder niks leuks of bijzonders. Dat ging behoorlijk anders toen ik aan de wiet en xtc ging. Ik begrijp nog steeds niet waarom coke zo populair is, al lijkt het dus per persoon te verschillen
-
-R4sc4L-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij mij doet coke snuiven ook niks. Toen ik 18 was lang geleden een paar keer geprobeerd maar geen effect, behalve dat mijn tong en keel verdoofde. En toen nam ik nog geen Medicatie.

2 jaar geleden tijdens het uitgaan nog eens een gram gekocht en opnieuw geen effect. Toen nam ik wel al medicatie.

Volgende keer ga ik het eens proberen roken, mss dat het dan wel iets doet.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
-R4sc4L- zei:
Bij mij doet coke snuiven ook niks. Toen ik 18 was lang geleden een paar keer geprobeerd maar geen effect, behalve dat mijn tong en keel verdoofde. En toen nam ik nog geen Medicatie.

2 jaar geleden tijdens het uitgaan nog eens een gram gekocht en opnieuw geen effect. Toen nam ik wel al medicatie.

Volgende keer ga ik het eens proberen roken, mss dat het dan wel iets doet.
Klik om te vergroten...
Als de normale ROA niet werkt zou ik zeker niet beginnen met basen of chinezen ,want het risico zit er sterk in dat je dan wel wat voelt en niet zachtjes ook.
Ook als de flash voorbij is dan crave je gelijk naar meer.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cocaïne is inderdaad nogal saai. Je merkt niet zoveel van het stimulerende effect. Voor veel mensen is dat juist het punt. Ze hebben het idee dat ze zichzelf zijn, maar dan zonder vermoeid te raken. Dat wordt nogal een valkuil zodra mensen het idee krijgen dat coke geschikt is om altijd en overal te gebruiken.

De medicijnen die je gebruikt remmen bovendien het effect van cocaïne. Dus je zal er nog minder van merken dan gebruikelijk.

Tegelijkertijd maakt cocaïne wel de kans op epileptische aanvallen groter. Van alle drugs is de kans op een epileptische aanval bij cocaïne het grootst. Dus met de medicijnen die je slikt is cocaïne zo'n beetje de slechtste keus.

Zie ook:

Cocaïne - Anti-epileptica | Jellinek

www.jellinek.nl www.jellinek.nl
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Just don't do it is ook mijn advies.
Beter safe then sorry zeg ik altijd.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
ManPaardKrokodil zei:
Voor mij zeker herkenbaar. Heb het vijf keer geprobeerd, laatste keren best stevige hoeveelheid en het zou goed spul geweest moeten zijn. Twee dagen niet geslapen, maar ik voelde verder niks leuks of bijzonders. Dat ging behoorlijk anders toen ik aan de wiet en xtc ging. Ik begrijp nog steeds niet waarom coke zo populair is, al lijkt het dus per persoon te verschillen
Klik om te vergroten...
Coke is gewoon overrated.
C
Cera99Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Cocaïne is inderdaad nogal saai. Je merkt niet zoveel van het stimulerende effect. Voor veel mensen is dat juist het punt. Ze hebben het idee dat ze zichzelf zijn, maar dan zonder vermoeid te raken. Dat wordt nogal een valkuil zodra mensen het idee krijgen dat coke geschikt is om altijd en overal te gebruiken.

De medicijnen die je gebruikt remmen bovendien het effect van cocaïne. Dus je zal er nog minder van merken dan gebruikelijk.

Tegelijkertijd maakt cocaïne wel de kans op epileptische aanvallen groter. Van alle drugs is de kans op een epileptische aanval bij cocaïne het grootst. Dus met de medicijnen die je slikt is cocaïne zo'n beetje de slechtste keus.

Zie ook:

Cocaïne - Anti-epileptica | Jellinek

www.jellinek.nl www.jellinek.nl
Klik om te vergroten...
Ja het is best raar dat stimulerende middelen zoals xtc of speed geen epileptische aanvallen veroorzaken bij mij. Juist de alcohol en gek genoeg ook koffie. Van koffie gaat je cortisol omhoog en dat is vooral de reden voor meer gevoeligheid.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Coke doet bij mij ook vrij weinig relaxt. Dit zal te maken hebben met het feit dat ik ADHD heb maar alsnog vind ik de effecten van Cocaine echt niet chill. Als ik er niet bij drink word ik er ingetogen en stil van. Met drank word ik een iemand die constant wilt lullen maar niet luistert.

Het is in my opinion de meest more-ish drugs die ik ken. Als ik wat op heb kan ik amper stoppen.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Cera99 zei:
Ja het is best raar dat stimulerende middelen zoals xtc of speed geen epileptische aanvallen veroorzaken bij mij. Juist de alcohol en gek genoeg ook koffie. Van koffie gaat je cortisol omhoog en dat is vooral de reden voor meer gevoeligheid.
Klik om te vergroten...
Als je van alcohol en koffie epileptische aanvallen krijgt, is dat geen hele sterke waarschuwing dat je gewoon moet kappen met drugs in general?
C
Cera99Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bengozy zei:
Als je van alcohol en koffie epileptische aanvallen krijgt, is dat geen hele sterke waarschuwing dat je gewoon moet kappen met drugs in general?
Klik om te vergroten...
Soms kan een sleutelpuntje keta geen kwaad.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cera99 zei:
Soms kan een sleutelpuntje keta geen kwaad.
Klik om te vergroten...
Iedere drug kan dodelijk zijn als er al achterliggende gezondheidsproblemen zijn ,zelfs het verkeerde medicijn kan doden.
Dus je kan beter het dokteren aan echte dokters overlaten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."