Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb in het verleden af en toe coke gebruikt maar telkens weer het zelfde effect. Namelijk dat ik er niks van merk. Of het nou op een feestje is of ergens anders. Elke coke geeft geen effect. Speed geeft wel effect dus dopamine wordt wel aangemaakt en nog veel en snel ook na een stimuleert middel. Herkenbaar?"
"Brakka Mang zei: Slik je medicatie toevallig? Klik om te vergroten... Ja klopt. Valproinezuur, lacosamide, clobazam, perampanel."
"Neo-Shulginist zei: Cocaïne is inderdaad nogal saai. Je merkt niet zoveel van het stimulerende effect. Voor veel mensen is dat juist het punt. Ze hebben het idee dat ze zichzelf zijn, maar dan zonder vermoeid te raken. Dat wordt nogal een valkuil zodra mensen het idee krijgen dat coke geschikt is om altijd en overal te gebruiken. De medicijnen die je gebruikt remmen bovendien het effect van cocaïne. Dus je zal er nog minder van merken dan gebruikelijk. Tegelijkertijd maakt cocaïne wel de kans op epileptische aanvallen groter. Van alle drugs is de kans op een epileptische aanval bij cocaïne het grootst. Dus met de medicijnen die je slikt is cocaïne zo'n beetje de slechtste keus. Zie ook: Cocaïne - Anti-epileptica | Jellinek www.jellinek.nl Klik om te vergroten... Ja het is best raar dat stimulerende middelen zoals xtc of speed geen epileptische aanvallen veroorzaken bij mij. Juist de alcohol en gek genoeg ook koffie. Van koffie gaat je cortisol omhoog en dat is vooral de reden voor meer gevoeligheid."
"Bengozy zei: Als je van alcohol en koffie epileptische aanvallen krijgt, is dat geen hele sterke waarschuwing dat je gewoon moet kappen met drugs in general? Klik om te vergroten... Soms kan een sleutelpuntje keta geen kwaad."