#1
Psychedelibee zei:Hoe was het? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom je het als stimulerend classificeert en niet als entactogeen?Tekzor668 zei:+ methylone
Het gaf mij meer het stimulerende effect wat je bij pep en 4FA vind. Euforie was er zeker maar het voelde toch anders. 100mg in capsule was mss te weinig en kan daar wel wat mee te maken hebben. Het energieke was wel heel goed aanwezig. Denk dat ik gewoon teveel MDMA effecten verwacht van methylone. Ik had telkens drang om wat pure M erop te gooien. Tenslotte niet gedaan, ik gun mijn axonen rust tot eindejaar en dan krijgt methylone een herkansing met hogere dosis.
