Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
805 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
alcohol
wiet/hash
truffles
paddo's
lsd
lsa
salvia
dmt
xtc
mdma
speed
coke
n2o
DXM

en het 1 en ander aan herbals
p
psylosopher stonedLid
01-01-2024, 00:00
#2
volgens mij toch nog best veel voor iemand die 5 dagen 18 is:P

alcohol
nicotine
THC
lsa
ritalin
truffels
paddo's
mdma (varianten)
salvia
caffeïne

En poppers.. maar ik vind dat niet echt tellen:P

ik hoop ketamine en lsd nog te gaan proberen.
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
stimulerend

speed
xtc (PMA,MDMA,MDA)
coke
caffeïne ( zuivere )
methylfenidaat
methylone
PEA +MAO = hoofdpijn
cyclohexyl-ethylamine

opiaten

zie m'n onderschrift :tongueout:

hallucinogenen

LSD
pado's
truffels
LSA
DMT ( pure, spijtig genoeg maar 1x gedaan )
muscimol
DXM
salvia

relaxants

benzo's ( lorazepam - lormetazepam - tetrazepam - oxazepam )
fenobarbital
ketamine
alcohol, bien sur
carbamazepine
wiet/hasj/scuff/olie
chloraalhydraat
chlorobutanol
GHB/GBL/1,4-butaandiol
nicotine

overige

kanna
kratom
difenylhydramine
pseudo efedrine
epinefrine ( nooit van ze leven niet meer )


heb het gevoel dat ik nog wat vergeet...mja :) , de lijst verklaart wss al waarom :tongueout:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alcohol
Wiet
Hasj
Lachgas
Lorazepam
Amfetamine
Dextroamfetamine
GHB
LSD
2-cb
Truffels
XTC
Cocaine
Ketamine
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rabbithole zei:
Rabbithole zei:
2cb
cocaïne
xtc
poppers
lachgas
nicotine
wiet (joint en spacecake)
hasj
salvia
lsa (hawaiian baby woodrose)
truffels (philosopher's stones)
LSD :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hillbilly bastard zei:
ff de lijst opnieuw aanvullen:

Alcohol
Ether
xtc
mdma
speed
dex speed
caffeine
cocaine
wiet
hash
methylone
mephedrone
2-cb
ketamine
poppers
benzine (mja...je bent 14 en je wilt eens gek doen...)
rilatine
benzo's
nonbenzo's
paddo's
Nicotine
Alsem-brouwseltjes
GHB
Piperazines

Waarschijnlijk vergeet ik er nog wel een paar...
Klik om te vergroten...

Daar is nu nog butylone en AMT bijgekomen. En damn wat was AMT een lange, leuke trip, na 17 uur was de trip nog altijd niet volledig gedaan. Wel erg leuk spul! Hoewel ik er aanvankelijk een vervelende bodyload van had en ditto misselijkheid.
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Uppers:
- Levo amfetamine (gewone speed)
- Dextro amfetamine
- Ritalin
- 4-FMP
- MDMA
- L-tyrosine
- BZP
- TFMPP
- Caffeïne
- Guarana
- Mephedrone
- colanoot
- DMAA

Downers:
- Wiet/ hasj/ spacecake/ hasjolie
- GHB
- GBL
- Alcohol
- Codeïne
- Valium
- Diazepam
- Propofol
- Dynorfine

Tripmiddelen:
- Paddo's / truffels
- LSD
- LSA
- nn DMT
- 5-meo DMT
- Ayahuasca
- 2-CB
- Salvia

Dissociatiefe middelen:
- S+ R Ketamine
- DXM
- Lachgas

Overig:
- MCCP
- Kanna
- Poppers
- Nicotine
- Kratom
- Piracetam
- DMAE
- Vinpocetine.
- Phosphatidylserine
Klik om te vergroten...



ik geloof er echt geen hol van...

Als t echt zo is dan ben je iig niet meer biologiesch afbreekbaar.. Dus dat wordt in de chemiesche container met jouw
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahaha, dit is nog een bescheiden lijstje, lees de lijst van Ernst Jünger maar eens.
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Hahaha, dit is nog een bescheiden lijstje, lees de lijst van Ernst Jünger maar eens.
Klik om te vergroten...

geloof ik ook al geen flikker van... maar goed zn ma zal vast en zeker trots op hem wezen :mrgreen:

volgende keer nog meer nemen voor een OD.. Doe iig je best en verlos de mensheid van je onwetendheid


Valt me wel op dat er weinig lui zijn die het over het echte werk hier hebben... Peyoth Mescaline.. :confused:
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Jou echte werk ligt in de Ayahuasca. Dat is the real deal.

Peyote en San Pedro zijn kindertjes vergeleken bij de heftigheid en kleurenrijkdom van Ayahuasca.
Klik om te vergroten...


Ayahuasca in combinatie met paddo thee en wat bloem.. bereidt door een shaman ... niet op een goedkope manier zoals wellicht de meeste hier wel zullen doen... dan weet je idd wat trippen is.. en doe er dan nog een peyote boven op..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sjeikh zei:
Drientje zei:
Jou echte werk ligt in de Ayahuasca. Dat is the real deal.

Peyote en San Pedro zijn kindertjes vergeleken bij de heftigheid en kleurenrijkdom van Ayahuasca.
Klik om te vergroten...


Ayahuasca in combinatie met paddo thee en wat bloem.. bereidt door een shaman ... niet op een goedkope manier zoals wellicht de meeste hier wel zullen doen... dan weet je idd wat trippen is.. en doe er dan nog een peyote boven op..
Klik om te vergroten...
Die combi heb ik al vaker gemaakt, in een weekend alle indiaanse rituelen die je je maar kunt bedenken. Maar daar ben ik van terug gekomen. Beter blijf je met deze benen in deze maatschappij.

En er zijn hier bijna geen mensen die ayahuasca bereiden, ik ging naar een sjamaan. En dat is aan te raden.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ drientje,laat die gast,hij is niet wijs.....ik denk toch niet dat hij lang op df blijft....


@Sjeikh....gast je bent niet wijs......en ik denk dat je gewoon een beetje meer respect voor de mensen om je heen moet tonen..
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#13
een waarschuwing??? er zijn toch vrij duidelijke forumregels dacht ik zo....
maar veel geluk verder met posten... :wave:
g
getiktLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dr Gonzo zei:
@ drientje,laat die gast,hij is niet wijs.....ik denk toch niet dat hij lang op df blijft....


@Sjeikh....gast je bent niet wijs......en ik denk dat je gewoon een beetje meer respect voor de mensen om je heen moet tonen..
Klik om te vergroten...


Wie is hier wel wijs? Dan kun je toch best ver zoeken. Mensen die drugs gebruiken zijn niet de wijsten.. :stoned:

Neem alles toch niet zo serieus. Wil je serieuze praat dan raadt ik je een AA meeting aan.

Succes want dat zul je nodig hebben


sjeikh is terug
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vroeg me al af wanneer jouw houding gevolgen zou krijgen.
Maarre ik zou zeggen post jouw lijstje eens dan.
g
getiktLid
01-01-2024, 00:00
#16
jep en ik kreeg niet eens een waarschuwing.. beetje jammer.. ze volgen dus zelf ook al niet de regels hier...

maar goed. dankje voor het warme welkom :)
als die modder etters me nu een waarschuwing hadden gestuurd dan was ik keurig rustig geworden hoor..
g
getiktLid
01-01-2024, 00:00
#17
jah zeker maar kijk in de regels staat duidelijk


4 Chatten in fora •Waarschuwing
•Ban gedurende 3 dagen
•Permanente ban
Klik om te vergroten...


en die zijn niet geheel nageleefd.. ik kreeg gelijk een ban.

niet dat dat mij tegen kan houden ^^
g
getiktLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vigilante zei:
Ik vroeg me al af wanneer jouw houding gevolgen zou krijgen.
Maarre ik zou zeggen post jouw lijstje eens dan.
Klik om te vergroten...


een lijstje van waar mee ik ge experimenteerd heb ?

ik heb geen lijstje bij gehouden hoor daar ben ik te wazig voor.

Maar ik kan wel een lijstje maken van wat ik nu echt leuk vindt..

Naja komt ie

Ayahuasca
"maar wel op de juiste manier dankzij een goeie shaman"
mescaline

lsd zegels en lsd gelatine "viel mij tegen maar wel grappig als je t met de juiste mensen doet.

heroine coce speed meth subutex
waren ook wel grappig

en vast nog wel meer.. natuurlijk ganja.. maar geen hasj daar wordt ik niet goed van :rock:


Alcohol spiritus


En niet te vergeten Skenan "morfiene" dat was nogal hip toen ik in parijs woonde


Genoeg info zo ??

Kusje
g
getiktLid
01-01-2024, 00:00
#19
:beer:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...127128129130131...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."