Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
828 weergaven
18-5-2026
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mary zei:
:P oké zeer zeker geen ideale woordkeuze.. synoniemen zijn: dof, flauw, flets, kleurloos, licht, zwak. Ik wilde alleen maar benadrukken dat k niet zo'n vette lijst heb als psilocybine.. :wave:
Klik om te vergroten...

ohh sorry mijn foutje dan

:hearteyes:
D
DICE182Lid
01-01-2024, 00:00
#2
alcohol
nicotine
wiet & hasj
xtc
blue sixtynine
paddo's
canna
& pep
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
DreamWeaver zei:
Djo zei:
DreamWeaver zei:
Alcohol
Nicotine
Hasj
Wiet
Poppers
XTC
MDMA kristallen
Amfetamine
Dexedrine
Methamfetamine
GHB+GBL
Paddo's
Benzo's (temazepam, xanax)
LSA
2cb
LSD
BZP+TFMPP
Ketamine
Cocaïne
DXM
N2O

Waarschijnlijk de helft vergeten, maar die voeg ik nog wel toe :9
Klik om te vergroten...

DreamWeaver is back! :smoke: :beer:
Ook aan de Xanax? Ik heb ze hier ook liggen, maar even niks nu.
Klik om te vergroten...

DW is unstoppable! :wink:

We missen je mama Djo!
Klik om te vergroten...


Jaaaa, ik jullie ook Dream en Minne! :hearteyes:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
@ spor en dumpy:

Hoe voelt de 4 Fluo Amphetamine anders dan gewone amfetamine?
Ik kan er erg weinig over vinden, 't is volgens mij ook erg weinig verkrijgbaar?
Klik om te vergroten...

Heb er vorig weekend 100mg van gedaan. Het is een bruin poeder en heeft me toch laaaang laten gaan. Ik had de dag ervoor al een aantal dingen gedaan die werken op de serotonine-receptoren (veel LSD en paddo's en wat MDMA) dus echt oordelen mag ik niet.
M'n bevoorrader echter, 60mg te hebben genomen, beschreef het als: eerst 3-4u een MDMA-achtig gevoel en achteraf lekker strakjes staan, uuuren lang.
Ik heb 15mg van 100mg gesnoven en pijn deed het wel, meer dan 2C-B.
Enjoy! :wave:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nicotine
Alcohol
Caffeine
Wiet/hasj
paddo
xtc
mdma (puur dus)
cocaine
amfetamine
dxm

Misschien vergeet ik nog wat maar dat pas ik dan nog wel aan :)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
DICE182 zei:
blue sixtynine
Klik om te vergroten...

Wat is dat?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mary zei:
DICE182 zei:
blue sixtynine
Klik om te vergroten...

Wat is dat?
Klik om te vergroten...

vloeibare mdma in een flesje, gemixd met blue curacao
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ en amfetaminen.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
tnx. weer wat geleerd.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alchohol
Nicotine
Wiet/hash
Ephedra
Paddo's
Yopo
DXM
Salvia
Kratom
LSA
N20
Poppers
LSD
MDMA
S-Ketamine
Speed
NN-DMT
2C-e
2C-i
5-MeO DMT
Cocaine (1 keer maar niet van plan om nog eens te doen, bleeh)
Modafinil
Xanax
GHB
4 Fluo Amphetamine
Dextro Amphetamine
Ayahuasca
Temazepam
5-MeO DIPT
R-ketamine
e-cathinone
2C-B
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
best goed bevallen, erg milde stimulant. Maar zeker goed merkbaar..
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
respect dumpy
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja echt respect :P
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha jeweetzelluuuf!

Beter geef je me geen respect, ik ben gewoon een gek die veels te veel drugs heeft gebruikt in een veels te korte tijd. Waarom denk je dat ik zo'n lelijke avatar heb? :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spor zei:
Did:
- Nicotine - Lucky strike :P
- THC - wiet, hasj, skuff, BHO hasjolie, ATT hasjolie, spacecake, thee
- Psylocobine - mexican, hawaiian, columbian, philosipher stones, thee, (met cacao=moa remmer)
- LSA - Hawaiian baby woodrose
- Salvia (bladeren)
- Bionix en andere herbal troep

- MDMA - kristallen, poeder, pillen
- Amfetamine - Speed
- DexAmfetamine - Dextro pep
- 4 Fluoramfetamine - 4 FMP
- N,N,DMT - Wel al puur, maar nog geen elfjesland :(
- 5-MeO-DMT
- Cocaïne - Sos,
- Ketamine R - Special K, Vitamine K, K
- GHB - Verfoplosser met gootsteenontstopper jwt :sunglasses:
- 2C-b
- 2C-e
- Ephedra
- Alcohol

- Benzodiazepine - oxazepam, temazepam, diazepam, nitrazepam, lorazepam, alprazolam, clorazepaat, lormetazepam
- Methylfendidaat - ritalin
- Cycloperronen - zopiclon
- Diclofenac
- Haldolperidol
- Mirtazapine (AD)

En bijna alle mogelijke combi's tot 9 soorten stoffen door elkaar :P

Dont's:
- Methamfetamine - Crystal Meth, Ice
- Basecoke - Crack
- Heroine - Smack, Bruin, Hero
- Alcohol - Gewoon geen enkel vorm van dit VERGIF
- GBL - Verfoplosser
- PCP
- Datura

To do:
In stock:
- LSD - Shiva's
- Dextromorphan (DXM) - Dampo hoest capsules
- N,N, DMT (going for elfjesland :hearteyes:)
- Zolpidem

Not (yet) in stock:
- MDA :hearteyes:
- Ketamine S
- 2C-i
- Synthetische Mescaline
- Bromo Dragonfly
- DOx
- Peyote
- San Pedro
- Ayahuasca
- Salvia extracten
- Midazolam
- Flurazepam
- Flunitrazepam
- 4-MTA
- Methylone, ooit verkocht onder de naam "explosion"
- Original 69 (MDMA & Amfetamine & Alcohol ?)
- Poppers
- N2O - Lachgas
- Morfine
- Opium
Klik om te vergroten...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alcohol
Nicotine
Hasj
Wiet
Poppers
XTC
MDMA poeder
Speed
GHB+GBL
Paddo's
Benzo's (temazepam)
LSA
2cb
LSD
BZP+TFMPP
MDMA kristallen
Ketamine
Coke
Dextro-amfetamine
4-FMP
2ce
DMT
Methylone
DXM
Ephedra
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#17
space scientist zei:
ondanks dat eht in me onderschrift staat toch maar eens hier posten :P

lijm
tabak
alcohol
wiet
hasj
salvia (bladeren en extracten)
LSA
XTC (pillen en kristallen)
lachgas
coke (snuiven en basen)
paddo's
ephedra
dxm
codeine


en nog wat smartshopspul zoals kratom en shit



best veel zo en wat minder slimme dingen
Klik om te vergroten...





+ N,N-DMT, 5-MeO-DMT en 5-HO-DMT

en nog vergeten wat ik vroeger ook al had gedaan, GHB en GBL
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
space scientist zei:
+ N,N-DMT, 5-MeO-DMT en 5-HO-DMT
Klik om te vergroten...

5-HO-DMT ? Kun je daar eens iets meer over vertellen ? :) ik heb met google wel 4-AcE-DMT gevdonen, maar ook alleen de naam, verder niets erover. En ik ben wel zeer geinteresseerd in DMT's :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cocaine
Crack
Amfetamine
Dextro-amfetamine
Ephedra/Efedrine
Cafeine (verslaving)
Nicotine
Alcohol

THC (Roken en oraal)
MDMA (pil en kristal)
Ketamine (K-hole)
LSD (Ego death)
Mescaline(Ego death)
Paddo's (Copelandia's >50 gram)
DMT
Salvia (Leafs en extracts)
GBL/GHB (ex-verslaafde :flushed: )
2-CB (Zeer tedere en erotische seks :wink: )
Nootmuskaat (Interessant: zo tering vaag en chaotisch had ik nog nooit gedroomd en keiharde hoofdpijn met dufheid de volgende dag. Nuchter deed 't niets. Behalve een vrolijke stemming.)

To do: N20, Poppers, Ayahuasca, Paddo's >100 gram (ego death), DXM, Opium.

Ooit nog eens: Datura (roken), PCP, Heroine.
D
DoriangrayLid
01-01-2024, 00:00
#20
hasj
xtc
speed
cocaine
crack
opium
(valium)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...118119120121122...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."