Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs kijk jij naar op dit moment?

Welke drugs kijk jij naar op dit moment?

281 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Sow, dan krijg je flinke strips van de apotheek :)
Ik dacht dit is uit een krottenwijk apotheek ergens hier ver van vandaan ivm de hoeveelheid.
Klik om te vergroten...
Ligt er aan.
Hoe vaak hij die voorgeschreven krijgt per dag 🤷🏼‍♀️
Misschien is dit wel voor de hele maand. Of een halve.

En vast niet zomaar.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Sow, dan krijg je flinke strips van de apotheek :)
Ik dacht dit is uit een krottenwijk apotheek ergens hier ver van vandaan ivm de hoeveelheid.
Klik om te vergroten...
Inderdaad 60 van deze en 30 van 2mg. Is omgerekend circa 45mg diazepam met mijn vaste dosering van 3mg. Met soms wat extra vooral in de winter. Ze gaven het in een belachelijk grote doosjes mee lol.17580494433162559559763626300604.jpgmet los oxycodon doosje ernaast ter vergelijking..
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#3
20250917_162438.jpg
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha mijn eerste zwaan. ( beetje dood 🤣)
20250917_161849.jpg
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook hier maar eens mijn verzameling showen.
Sinds 2021 spaar ik wiet 🤭 overal waar ik kom koop ik kruiden en als ik dan weer thuis ben stop ik het in een glazen potje en wat dan over is rook ik op.

Aan mijn verzameling kom ik eigenlijk nooit als alleen soms met Kerstmis enof oud en nieuw om dan iets anders te roken.
(Maar meestal heb ik 30/12 een shop tour 🤣)

Nu Inmiddels 7 weken niet gerookt (wel wiet gekocht, die moeten nog in een potje)

20250916_225112.jpg
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is een mooie verzameling!
Nooit geweten, dat er zoooveeel soorten weed bestaan....
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
IMG20250918114840.jpg
t
tripadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#8
N3K0 zei:
Ook hier maar eens mijn verzameling showen.
Sinds 2021 spaar ik wiet 🤭 overal waar ik kom koop ik kruiden en als ik dan weer thuis ben stop ik het in een glazen potje en wat dan over is rook ik op.

Aan mijn verzameling kom ik eigenlijk nooit als alleen soms met Kerstmis enof oud en nieuw om dan iets anders te roken.
(Maar meestal heb ik 30/12 een shop tour 🤣)

Nu Inmiddels 7 weken niet gerookt (wel wiet gekocht, die moeten nog in een potje)

Bekijk bijlage 67351
Klik om te vergroten...
Gaaf, hoeveel doe je ongeveer in zo een potje? Zo te zien licht er behoorlijk wat in totaal. Leuke verzameling.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
tripadvisor zei:
Gaaf, hoeveel doe je ongeveer in zo een potje? Zo te zien licht er behoorlijk wat in totaal. Leuke verzameling.
Klik om te vergroten...
Thanks 🙏🏻

Ik doe altijd gewoon random wat inde potjes.
Als ik b.v 2 gram heb ofzo dan meestal een vol potje. (Ligt er dus aan hoeveel van 1 soort en hoeveel verschillende soorten ik nog moet verdelen)
Ik weeg het verder niet af ofzo.
L
LarziyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een sleutel puntje Ketamine en Amnesia Haze 😎
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mephedrone
20250925_213527.jpg
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit IMG_0418.jpeg! Zou kroepoek moeten zijn. eentje geproefd. Alsof ik door een glazen schijfje aan het bijten was. Gelukkig keukenpapier bij de hand.

Wijsheid komt niet met de jaren, kennelijk. Achteraf lees ik dat de schijfjes eerst gefrituurd moeten worden
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
IMG20250926075549.jpg
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#14
5 gram Amnesia dry sift van 'legale' producent Fyta. Als ik straks thuis ben, ga ik daar een pijpje van roken. Ik ben benieuwd.
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
1000074932.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vriend is een dagje wat leuks doen met collega's maar hij heeft voor mij 2 joints Power Amnesia achtergelaten👍

20250927_124814.jpg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
MyLittlePonyPack zei:
Vriend is een dagje wat leuks doen met collega's maar hij heeft voor mij 2 joints Power Amnesia achtergelaten👍

Bekijk bijlage 67481
Klik om te vergroten...

Rook je nu dagelijks?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
XMR zei:
2c-b (hbr)
Klik om te vergroten...
Dat was mijn 2nd guess geweest. Mooier spul dan Heroine sowieso.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Rook je nu dagelijks?
Klik om te vergroten...

Nee dat nog niet hoor. Wel 3/4 dagen in de week, vooral in het weekend. Wil wel echt proberen om het doordeweeks niet te doen. Lukt niet altijd🫣
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Scherm van mijn laptop ....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."