Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
151 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tomaat zei:
Alcohol und wiethies :grin:
Klik om te vergroten...

Zelfde hier, en maar even nieuwe wiet halen laatste jointje :openmouth:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb net vanavond mijn allerlaatste restje wiet opgerookt, ik wil ook nieuwe, maar mijn 'dealert' heeft nog niets van zich laten horen...
OT: ans. + 30mg oxazepam en nicotine.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet und alcooool
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tomaat zei:
Wiet und alcooool
Klik om te vergroten...
Same here. :smoke:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Tomaat zei:
Wiet und alcooool
Klik om te vergroten...
Same here. :smoke:
Klik om te vergroten...

As it should be :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Ik bedoelde het echt niet lullig. :confused:
Klik om te vergroten...
Welcome to my world.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
:stoned:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Chris Pontius zei:
Ik bedoelde het echt niet lullig. :confused:
Klik om te vergroten...
Welcome to my world.
Klik om te vergroten...

Misschien is een introductie tot het concept van de smileys die bepaalde gevoelens oprecht zouden moeten uiten :P :confused: :grin: :( :openmouth: :openmouth: :smoke: :tearsofjoy: dan wel op z'n plaats? :)

Of :) nee :grin: dat :P vind je :rolleyes: misschien :tearsofjoy: te lullig? :grin:

En ik kreeg zelf bijna last van diaree in alle kleuren van de regenboog (rood :openmouth: oranje :flushed: geel :) groen :grin: blauw :( indigo en violet skip ik voor het gemak) toen ik m'n post las. Fysica 2de middelbaar ofzo.

Leef jij trouwens in je eigen wereld? :grin: De jouwe is net dezelfde als de onze namelijk. Alleen zonder smileys. Ik betwijfel of het aan mezelf ligt, misschien laat jij zelf alles wel klinken alsof het lullig bedoeld was omdat het concept emoticon jouw ding niet is?

Hoewel je ook wel zou kunnen beginnen met een foto van je hoofd erbij te plaatsen als je wat post. Voor de duidelijkheid. Dan komt het vast niet lullig over. Of toch :)

OT: Niks.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ivoos zei:
:stoned:
Klik om te vergroten...

:stoned: :stoned:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Scherp :sunglasses: Puntje voor jou :rockband:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Misschien is een introductie tot het concept van de smileys die bepaalde gevoelens oprecht zouden moeten uiten :P :confused: :grin: :( :openmouth: :openmouth: :smoke: :tearsofjoy: dan wel op z'n plaats? :)

Of :) nee :grin: dat :P vind je :rolleyes: misschien :tearsofjoy: te lullig? :grin:

En ik kreeg zelf bijna last van diaree in alle kleuren van de regenboog (rood :openmouth: oranje :flushed: geel :) groen :grin: blauw :( indigo en violet skip ik voor het gemak) toen ik m'n post las. Fysica 2de middelbaar ofzo.

Leef jij trouwens in je eigen wereld? :grin: De jouwe is net dezelfde als de onze namelijk. Alleen zonder smileys. Ik betwijfel of het aan mezelf ligt, misschien laat jij zelf alles wel klinken alsof het lullig bedoeld was omdat het concept emoticon jouw ding niet is?

Hoewel je ook wel zou kunnen beginnen met een foto van je hoofd erbij te plaatsen als je wat post. Voor de duidelijkheid. Dan komt het vast niet lullig over. Of toch :)

OT: Niks.
Klik om te vergroten...

Held :grin:

OT: wiet
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Differentiaalvergelijkingen :angry: :angry: :angry:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Einstein zei:
Differentiaalvergelijkingen :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...

RC?
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op die manier heb ik ook nog eens een puntje voor iets dat met wiskunde te maken heeft. IRL kan ik daar alleen maar van dromen :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
pep
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Onsamenhangend gebrabbel
Klik om te vergroten...
Eh, wát?

Oh. Je zal wel weer niet weten wat ik bedoelde.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#17
topje amnesia haze
knallen :tearsofjoy:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
50mg mdma
wiet
kopje koffie
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beanhead zei:
50mg mdma
wiet
kopje koffie
Klik om te vergroten...

50 mg mdma op dit tijdstip? Hoezo? (of waarom niet in jouw geval misschien?) :rock:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Just felt like it :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...933934935936937...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."