#1
helemaal niks ![:grin:]()
davie zei:helemaal niks![]()
caatje zei:nicotine en caffeine
nutsss zei:davie zei:helemaal niks![]()
Hoe ben je hier dan door de drugs-controle gekomen?
davie zei:Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen![]()

SpirtualBen zei:Dat lijkt mij toch echt wel groot nadeel van Speed, dat je gewoon niet kan slapen
![]()
nutsss zei:SpirtualBen zei:Dat lijkt mij toch echt wel groot nadeel van Speed, dat je gewoon niet kan slapen
![]()
is meer het probleem dat ik niet wilde gaan slapen. Mijn hersens niet stil kreeg en maar bleef zitten. Bij regelmatig speed kan je best goed slapen als je maar niet te laat je laaste lijn neemt. En dat kan dan soms best een uur van te voren nog zijn.
Of Pommetje die er nog één vlak voor het slapen neemt....
dat is me er eentje
KoxBox zei:Zolang je er maar niet verslaafd aan geraakt...W.F.L. zei:Inderdaad vind er ook niks heerlijks aan maar nog wel lachen op zich voor een keertje![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."