#1
raizeredge zei:zeer jaloersspace scientist zei:een baco en lachgas
en zometeen de kroeg in en wat neusvitamine's![]()
jaloers op welk gedeelte? :P
raizeredge zei:zeer jaloersspace scientist zei:een baco en lachgas
en zometeen de kroeg in en wat neusvitamine's![]()

dirtbag zei:Chinees voedsel, en offcourse.... LSD

raizeredge zei:zou wel wille maarja morgen weer vroeg er uit hou het vanaaf maar op de drank en het is een best eind van mijn woonplaats vandaan![]()

Heerlijk 
azgaza zei:
haha ja, nee, zonnebrillen zijn stoer XDSnuifdoos zei:Frisko zei:drugs nemen is niet stoer!!!
nooit geweest en zal het ook nooit zijn!!!![]()
Ik snuif nochtans altijd met een zonnebril op![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."