#1
Nog even niets.
El Retro zei:Het was ook niet op jou hoor. Maar het gequote van het "niets" gebruiken vind ik nog al storen.
El Retro zei:Het was ook niet op jou hoor. Maar het gequote van het "niets" gebruiken vind ik nog al storen.
Lektroluv zei:El Retro zei:Het was ook niet op jou hoor. Maar het gequote van het "niets" gebruiken vind ik nog al storen.
ik quote met IETS ipv niets
Wind en kou waren enkel wat voorbeelden waarom het draaien van een jointje nou niet per se mijn favoriete bezigheid is, uiteraard kan ik ook gewoon binnen blowen als ik dat wil (:acidboy zei:Gelukkig heb ik geen last van wind en kou enzo, kan gewoon lekker binnen zitten.
Ik had het ook over pure wiet. Maar aangezien ik wiet in combinatie met tabak een stuk relaxter vind, vond ik het niet nodig om steeds een beetje wiet en een beetje tabak in een pijpje te stoppen, maar gewoon een grotere hoeveelheid in een vloeitje.jcutter123 zei:Ik had het over pure wiet kruimels in een pijpje, het effect van pure wiet. Geen nicotine only thc. Laat ook maar zitten, een beetje ijdel dit..



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."