#1
Haha, weet niet waar je woont maar iets zegt mij dat dat echt ver weg is.Chris Pontius zei:En nog steeds kankerwaus![]()
iSmokex zei:Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor!Chris Pontius zei:ik ben echt kankerwaus van de MDMA!
Damn dit is lang geleden![]()
![]()
![]()
NAISNAISNAIS!
echt kankerwaus!
De kanker bij die waus is echt essentieel om het te beschrijven, volgens mij is er geen woordje dat iets zo veel kracht kan bijzetten als kanker. Natuurlijk moet je het niet te vaak gebruiken, dan gaat de lol er af.
pff wazigheid ik ga weer op bed leggen.Veel plezier nog!
Dan moet je hierheen komen, dan kan ik eindelijk eens iets pluggen bij jou en dan zijn we allemaal blij![]()
en ga je nog een waus foto maken voor t drugsgezichten topic?xd

