Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
230 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chris Pontius zei:
En nog steeds kankerwaus :openmouth:


iSmokex zei:
Chris Pontius zei:
ik ben echt kankerwaus van de MDMA!
Damn dit is lang geleden :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
NAISNAISNAIS!

echt kankerwaus!

De kanker bij die waus is echt essentieel om het te beschrijven, volgens mij is er geen woordje dat iets zo veel kracht kan bijzetten als kanker. Natuurlijk moet je het niet te vaak gebruiken, dan gaat de lol er af.

pff wazigheid ik ga weer op bed leggen.
Klik om te vergroten...
Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor! :flushed: Veel plezier nog!
Klik om te vergroten...

Dan moet je hierheen komen, dan kan ik eindelijk eens iets pluggen bij jou en dan zijn we allemaal blij :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, weet niet waar je woont maar iets zegt mij dat dat echt ver weg is. :( Heb echt behoefte aan een chill space avondje. :P
en ga je nog een waus foto maken voor t drugsgezichten topic?xd
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben gewoon me camera vergeten dóh!
Misschien dat ik nog wat maak met mijn telefoon maar ik ben nogal een tijdje ziek geweest en zie er nou niet echt... postbaar uit :')

en nu ga ik weer op bed legge 8P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Winehouse zei:
Tramadol,paracetamol,ibuprofen,diazepam en alcohol

'k dacht kzet m'n lever maar eens aan het werk :grin:
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat je lever er snel de brui aangeeft als je er zo mee omspringt.

Olle
H
H3DII31Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Redelijk schraal klein jointje, wiet is op, en geld ook :P . Voelde er toch wel wat van, maar op een niet al te fijne manier, nogal verdrietig, alleen en een beetje verloren voel ik me nu. Mja, zijn ook gevoelens die blij het leven horen, denk ik dan.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flesje hertog jan :beer:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
blowtje en bacotje...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Appleton Rum. :hearteyes:
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol, halve liters Stella Artois :hearteyes:

Straks lekker optreden :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er werken nog wat diazepam metabolieten in me
H
H3DII31Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Eerder vandaag een jointje met vrij weinig wiet, en heel veel tabak, het was net een sigaar in senorita maat! Blauwe vloei en hij zat BOMVOL :P, ik houd van het blowen zelf, dus dikke joints!

Nu 2 kleine lijntjes pep die het wel goed doen, veel nicotine en cafeïne in de vorm van energydrank.

Gaat wel lekker zo! Ik heb er verstandig aan gedaan te luisteren naar een vriend en niet keihard door te gaan aangezien ik morgen relatief gezien vroeg op moet.
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#11
101mg. methylone... poging 2; de vorige keer ging niet helemaal lekker hou het nu bij 1 (veel kleinere) dosis.
1000mg vitamine C.
En speciaal een zakje wiet gehaald voor later op de avond bij de comedown.

Heb er zin an :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
H3DII31 zei:
Eerder vandaag een jointje met vrij weinig wiet, en heel veel tabak, het was net een sigaar in senorita maat! Blauwe vloei en hij zat BOMVOL :P, ik houd van het blowen zelf, dus dikke joints!

Nu 2 kleine lijntjes pep die het wel goed doen, veel nicotine en cafeïne in de vorm van energydrank.

Gaat wel lekker zo! Ik heb er verstandig aan gedaan te luisteren naar een vriend en niet keihard door te gaan aangezien ik morgen relatief gezien vroeg op moet.
Klik om te vergroten...

Ja, als je morgen vroeg op moet zou ik inderdaad maar kleine lijntjes pep snuiven.
H
H3DII31Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Veel plezier! Hopelijk gaat het nu wel goed :).

Ik ga dadelijk aan de wiet, en misschien ook nog wat pep, maar denk het eigenlijk niet, gister ook al gedaan en wil het eigenlijk maar eens in de paar weken doen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pep
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heineken biertje :)
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#16
aan het uitstonen onder het genot van nicotine en caffeine en dan vanavond weer verder stonen :smoke:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
speed en alcohol
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
diazepam caffeine alcohol
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Net een pilsje op, nu een sigaretje
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flugeltje zei:
Koffie, en straks na een hele week geen ghb te hebben gehad enkele milliliters in mijn drinken doen :beer:
Klik om te vergroten...

het zal voor morgen zijn :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...107108109110111...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."