Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lana zei: Heineken uit een blikje. Klik om te vergroten..."
"Lana zei: Is dat gek ofzo? Klik om te vergroten... sorry, er stond al naar ik dacht ook tekst. Ik wil mijn bier sowieso altijd uit een glas of een flesje. Heineken vind ik niet zo lekker. Het is ook een feit dat Heineken het bier in Nederland niet zo goed brouwt als Heineken Export."
"Osi` zei: Nederlands bier wil ik niet eens drinken Heb al veel belgen horen zeggen dat het rioolwater of afwaswater is, dat het zo smaakt. Nederlanders, hou het maar bij wiet waar gelle zo goed in zijt en wij belgen zorgen voor de frisse lekkere pint. Klik om te vergroten... Wat een onzin, je zou het in ieder geval ff moeten proeven om er een mening over te vormen. Ik vind namelijk juist dat dat belgische bier naar geparfumeerde en opgeroerde fanta smaakt. Wij houden het tenminste bij de oorspronkelijke ingedrienten ipv er allerlei rotzooi bij te gooien om een zgnmd unieke smaak te creeeren. Vooral die nasmaak doet menig bierdrinker gruwelen. Drink maar eens Hertog-Jan. Als je dat rioolwater durft te noemen."
"Kom je bijna nergens tegen, want hier in Arnhem hebben we wel een biercafé waar ze die bieren verkopen. Maar goed dat jullie me eraan herrinneren, Tjechisch bier is inderdaad ook erg goed. Het is dan ook daar uitgevonden. In Tjechie en Duitsland zijn brouwers ook verplicht om alleen de drie basisbestandsdelen van bier te gebruiken: water, mout en hop. Daarom krijg je niet van die afthanse nasmaken zoals bij sommig Nederlands en bijna al het Belgische bier. In Tjechie krijgen de meeste kinderen vanaf de basisschool al halve liters mee naar school, gewoon omdat het gezond is."
"minn zei: Is dat cafe het Moortgat? Klik om te vergroten... Jij gaat door voor het 2de biertje."
""
"Solidius zei: Ja. Soms ben ik na een avondje 'druggen' niet moe te krijgen, en dan zuip ik mezelf in slaap. Klik om te vergroten..."
"Voor sommige mensen hier het kwaadste beschikbaar voor de tere mensenziel en voor anderen juist een heerlijke verlichting van de ellende die de dagelijkse nuance van het bestaan met zich meebrengt: Sterk alcoholische dranken. Bij deze dus een onderzoek naar de voorkeur van sterke drank onder de DF-leden. Zelf kies ik voor jonge graanjenever. Vanwege het pure en boterham-achtige karakter dat mij wel aanstaat. Net iets smaakvoller dan vodka en minder zwaar(duur) als whisky."
"Sterke drank mengen doe ik sowieso nooit, maar ieder zijn ding. Vodka is inderdaad goed mengbaar."
"Solidius zei: Hertog Jan. Klik om te vergroten..."