Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e salvia en 15x extract - hoeveel nemen?

1e salvia en 15x extract - hoeveel nemen?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ola,

ben min of meer genaaid (hier misschien later meer over) door een smart shop

gedachte werd gewekt voor 31 euro 5x / 10x / 15x te krijgen en ipv daarvan heb ik alleen 0.5 gr 15x gekregen (laat het hier uiteraard niet bij) .. had dus in de planning voor t eerst salvia te proberen en dan opbouwen van 5x tm 15x maar aangezien ik mn pret niet wil bederven heb ik besloten te beginnen met 15x.. hoeveel zou ik hier van moeten gebruiken voor een gewenst effect?

heb opzich wel redelijk wat trip ervaring met paddos en lsd, weet niet of ik hier rekening mee moet houden met de dosering?

alvast bedankt voor jullie advies :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Twee porties van maken.

Zorg dat je een goeie aansteker, liefst zo'n wind-proof brandertje, hebt. Rook de portie in één keer op en hou het een tijdje binnen. Ga dan niet praten of je wenden tot de realiteit, maar probeer in de ervaring te 'vallen'.

Have fun.
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker dan, dit spul werkt niet bij mij, heb alles opgemaakt

1 deel in pijp met beetje tabak en as, storm aansteker erbij, boel was duidelijk goed verhit en kreeg genoeg rook binnen wat ik lang inhield.. niks

rest in een stick gestopt, opgerookt en regelmatig de storm aansteker erop.. wederom niks
voelde me lichtjes stoned (maar dat was ik al)..

hoop geld weg gegooid dus.. laatste keer dat ik salvia probeerde
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
Twee porties van maken.

Zorg dat je een goeie aansteker, liefst zo'n wind-proof brandertje, hebt. Rook de portie in één keer op en hou het een tijdje binnen. Ga dan niet praten of je wenden tot de realiteit, maar probeer in de ervaring te 'vallen'.

Have fun.
Klik om te vergroten...

wind-proof brandertje dat heb ik het is alleen maar handig maar nergens te krijgen en heel duur.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Salvia is een aparte stof. Het is niet zo als dmt wat gegarandeerd effect heeft. Bij mij lukte het na zo'n 4 pogingen, ze zeggen dat er bij salvia een omgekeerde tollerantie is. Wat dus betekent dat het steeds sterker gaat werken. Je moet het de tijd gunnen.
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
had gisteravond ook een halve fles (0,7l) wodka op, misschien dat t daar aan lag? al voelde ik me niet dronken.. heb daarna ook nog bijna een heel bakje mexicaanse paddos op en daar heb ik ook al niks van gemerkt .. ben gewoon als een blok in slaap gevallen nadat ik een stick had gerookt met (enkel) die salvia :(
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#7
De eerste keer salvia werkte bij mij heel overweldigend, maar dat heb ik bij heel veel drugs.
Had een keer met iemand een portie paddo's gegeten hij voelde er niks van maar ik was goed aan het trippen. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."