Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHuh! Paddo's totaal geen effect, help me!

Huh! Paddo's totaal geen effect, help me!

41 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen week was ik bij een smartshop langgegaan om paddo's te halen.
Ik heb een lange uitleg gekregen, over hoe en wat met de paddestoeletjes.
Uiteindelijk heb ik 3 bakjes Amazonian XTC gekocht voor ongeveer 42 euro.

Ik heb ze gisteravond samen met een vriend genomen.
Op advies van de shop allebei een halve portie.
Ik zat nergens op te wachten, maakte me nergens druk om qua de paddo's, maar na 2 uur zat ik toch een beetje te knijpen,
want we voelden ons nog precies hetzelfde als 2 uur daarvoor...
We namen nog een heeel klein beetje bij, maar het maakte niks uit.
Nou, 4 uur later, we merken he-le-maal niks!

Onze setting was goed; alleen thuis, lekker kamertje, tv'tje, kaarsjes, muziekje enz enz dus daar kan het niet aan liggen.

Vreemd, want op internet heb ik wel positieve verhalen over deze paddo's gelezen.
(bijvoorbeeld het tripreport op deze site. Er was geschreven dat hij zwaar had getript, mooie visuals had gezien e.d.)
Er staat op die site ook een foto van zijn portie Amazonian's.
Daar zijn ze ook vers, maar zijn ze mooi stevig en mooi van vorm.


Mijn Amazonian's zijn heel krakkemikkig en breken bij de minste aanraking helemaal uit elkaar.

**Zie Foto**

De vriend waarmee ik ze nam heeft het vaker gehad, ook zelfde soort, maar die tripte de vorige keren wel hard, maar nu totaal niet.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe dit allemaal kan, want als het me totaal nou een 10tje had gekost had het me niks uitgemaakt,
maar ik heb er bijna 45 euro voor betaald, 100 gulden dus, en de vrienden waaraan ik de rest zou verkopen staan er nu natuurlijk ook niet om te springen, en ik zelf weet dat we er niks van zullen merken, geen effecten, geen visuals, geen euforisch gevoel, niks, dus eigenlijk gewoon 45 euro weggegooit geld.

Hopelijk ff een reactie :) !
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Die van jou zijn zo te zien gedroogd en dat zal verkeerd gegaan zijn. Ik zou als ik jou was terug gaan naar de shop, als de medewerkers een beetje redelijk zijn krijg je vast wel nieuwe.
En hey! Die foto is van mij! : D
Klik om te vergroten...


Nee dat is t gekke nou juist, ze zijn niet gedroogd, ze komen zo uit t bakkie, zijn zelfs nog half vochtig door de koelkast.

Ik heb ze natuurlijk wel een tijd(je) in mn tas gehad van de shop naar huis
maar dat mag niet uitmaken.
Ze zijn gewoon gaar,
Maar ook al zijn ze verkeerd gedroogd... dan zou er toch alsnog wel effect aan moeten zitten?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je zegt dat ze uit elkaar vallen als je ze aanraakt, dat gebeurt niet als ze nog vers zijn. Verkeerd drogen kan er inderdaad voor zorgen dat de paddenstoelen hun werking verliezen. Ik bedoel niet dat je ze zelf gedroogd hebt hè, maar ze zien er niet bepaald vers uit, dus ik neem aan dat je gewoon droge gekocht hebt.
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Je zegt dat ze uit elkaar vallen als je ze aanraakt, dat gebeurt niet als ze nog vers zijn. Verkeerd drogen kan er inderdaad voor zorgen dat de paddenstoelen hun werking verliezen. Ik bedoel niet dat je ze zelf gedroogd hebt hè, maar ze zien er niet bepaald vers uit, dus ik neem aan dat je gewoon droge gekocht hebt.
Klik om te vergroten...


Hmhm, maar die knakker vna de shop heeft ze volgens mij rechtstreekt uit de koelkast aan me gegeven.
DAarna heb ik 1 deel in de koelkast gedaan, en een paar stukjes in een bakje op keukenpapier, donkere plek, enz enz. mara dat was dus ook niks. baal wel zeg:P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Simpelweg: Je bent genaaid door je shop.
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Simpelweg: Je bent genaaid door je shop.
Klik om te vergroten...


mmm kenkr, houdsbaarheiddatum is 11 september, en t was gewoon een echt bakkie met een sealsticker eromheen, ma goed. ik zal er dan morgen maar even langsgaan :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laat je vooral niet afschepen met een smoes! Succes.
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
Laat je vooral niet afschepen met een smoes! Succes.
Klik om te vergroten...

thnks mate,

ik laat t je morgenmiddag ff weten hoe t was
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Laat je vooral niet afschepen met een smoes! Succes.
Klik om te vergroten...

zien paddos er niet uit zoals die van mij als ze gewoon over datum zijn?
niet zwaar verrot ofzo maar gewoon slap, zwartig, breekbaar, geen effect, e.d.
Bij jou waren de hoedjes ook nog rond gesloten, bij bij stonden ze al helemaal open, maakt dat ook verschil denk je? dat ze dus al veel ouders zijn...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
liamgallagher zei:
zien paddos er niet uit zoals die van mij als ze gewoon over datum zijn?
niet zwaar verrot ofzo maar gewoon slap, zwartig, breekbaar, geen effect, e.d.
Bij jou waren de hoedjes ook nog rond gesloten, bij bij stonden ze al helemaal open, maakt dat ook verschil denk je? dat ze dus al veel ouders zijn...
Klik om te vergroten...
Dat zou ik niet durven zeggen, voor mijn gevoel zien ze er niet echt gezond uit. Ik heb beiden regelmatig gehad, open hoedjes, gesloten hoedjes, maar ik heb nog nooit paddenstoelen gehad die niet werkten. Zoals jij ze beschrijft lijkt het me toch dat er iets mis mee is, zo heb ik ze in ieder geval nog nooit gehad.
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hehe, oke dankejwel boys,
daarom vroeg ik t even aan jullie, straks kom ik daar aaan, te klagen, en die knakker zegt; aaaah dat is logish jongen, dat ligt daar en daar aan!
Maar als jullie t ook zo vreemd vinden heb ik morgen wat meer te zeggen :wink:

thnks!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
liamgallagher zei:
aaaah dat is logish jongen, dat ligt daar en daar aan!
Maar als jullie t ook zo vreemd vinden heb ik morgen wat meer te zeggen
Klik om te vergroten...

Is dat de normale gang van zaken dan in die smartshop?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
true, ik heb ook een keer 2 dagen in de week gedaan, tripte kanshard
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had vorige x samen met een vriendin ieders een halve posie ok maar ik voelde er gewoon helemaal niets van!! gewoon zonde van je geld... :openmouth:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon terug gaan en je verhaal houden. Als er meer mensen met dat verhaal zijn gekomen krijg je bij ons 2 gratis porties naar keuze. Er kan altijd een lading slecht gekweekte schimmel binnen zijn gekomen.

Maar wel teruggaan dus. Veel plezier met het betere werk,
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet sowieso dat elke keer als ik paddo's nam (Ik trip tegenwoordig altijd op mexicaantjes :P) de hoeden nooit wijdopen staan of zo.. mischien nooit zulke gehad? De mijne zijn meestal ook niet breekbaar of zo..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die van jou zijn zo te zien gedroogd en dat zal verkeerd gegaan zijn. Ik zou als ik jou was terug gaan naar de shop, als de medewerkers een beetje redelijk zijn krijg je vast wel nieuwe.
En hey! Die foto is van mij! : D
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
liamgallagher zei:
aaaah dat is logish jongen, dat ligt daar en daar aan!
Maar als jullie t ook zo vreemd vinden heb ik morgen wat meer te zeggen
Klik om te vergroten...

Is dat de normale gang van zaken dan in die smartshop?
Klik om te vergroten...

haha nee maar kijk, bijvoorbeeld: ik leg de hele situatie uit, en hij noemt een reden waarom het niet werkte wat bij de mensen die meer van paddo's afweten vaker voorkomt en begrijpelijk is.

Maar dat is dus niet zo.
maar ik vroeg het voor de zekerheid
Ik ben een newbie qua mushrooms.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kom maar eens langs hier, de smartshop hier verkoopt altijd goede paddo's + verkoopt ook gedroogde (ze hebben een gat in de wet gevonden; Als het niet "gedroogde" maar "Ingedroogde" zijn, AKA botanicamateriaal mag het opeens.. idioot eigenlijk, maar het is Nederland hé! :P)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
mag niet ul

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."