#1
Afgelopen week was ik bij een smartshop langgegaan om paddo's te halen.
Ik heb een lange uitleg gekregen, over hoe en wat met de paddestoeletjes.
Uiteindelijk heb ik 3 bakjes Amazonian XTC gekocht voor ongeveer 42 euro.
Ik heb ze gisteravond samen met een vriend genomen.
Op advies van de shop allebei een halve portie.
Ik zat nergens op te wachten, maakte me nergens druk om qua de paddo's, maar na 2 uur zat ik toch een beetje te knijpen,
want we voelden ons nog precies hetzelfde als 2 uur daarvoor...
We namen nog een heeel klein beetje bij, maar het maakte niks uit.
Nou, 4 uur later, we merken he-le-maal niks!
Onze setting was goed; alleen thuis, lekker kamertje, tv'tje, kaarsjes, muziekje enz enz dus daar kan het niet aan liggen.
Vreemd, want op internet heb ik wel positieve verhalen over deze paddo's gelezen.
(bijvoorbeeld het tripreport op deze site. Er was geschreven dat hij zwaar had getript, mooie visuals had gezien e.d.)
Er staat op die site ook een foto van zijn portie Amazonian's.
Daar zijn ze ook vers, maar zijn ze mooi stevig en mooi van vorm.
Mijn Amazonian's zijn heel krakkemikkig en breken bij de minste aanraking helemaal uit elkaar.
**Zie Foto**
De vriend waarmee ik ze nam heeft het vaker gehad, ook zelfde soort, maar die tripte de vorige keren wel hard, maar nu totaal niet.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe dit allemaal kan, want als het me totaal nou een 10tje had gekost had het me niks uitgemaakt,
maar ik heb er bijna 45 euro voor betaald, 100 gulden dus, en de vrienden waaraan ik de rest zou verkopen staan er nu natuurlijk ook niet om te springen, en ik zelf weet dat we er niks van zullen merken, geen effecten, geen visuals, geen euforisch gevoel, niks, dus eigenlijk gewoon 45 euro weggegooit geld.
Hopelijk ff een reactie
!
Ik heb een lange uitleg gekregen, over hoe en wat met de paddestoeletjes.
Uiteindelijk heb ik 3 bakjes Amazonian XTC gekocht voor ongeveer 42 euro.
Ik heb ze gisteravond samen met een vriend genomen.
Op advies van de shop allebei een halve portie.
Ik zat nergens op te wachten, maakte me nergens druk om qua de paddo's, maar na 2 uur zat ik toch een beetje te knijpen,
want we voelden ons nog precies hetzelfde als 2 uur daarvoor...
We namen nog een heeel klein beetje bij, maar het maakte niks uit.
Nou, 4 uur later, we merken he-le-maal niks!
Onze setting was goed; alleen thuis, lekker kamertje, tv'tje, kaarsjes, muziekje enz enz dus daar kan het niet aan liggen.
Vreemd, want op internet heb ik wel positieve verhalen over deze paddo's gelezen.
(bijvoorbeeld het tripreport op deze site. Er was geschreven dat hij zwaar had getript, mooie visuals had gezien e.d.)
Er staat op die site ook een foto van zijn portie Amazonian's.
Daar zijn ze ook vers, maar zijn ze mooi stevig en mooi van vorm.
Mijn Amazonian's zijn heel krakkemikkig en breken bij de minste aanraking helemaal uit elkaar.
**Zie Foto**
De vriend waarmee ik ze nam heeft het vaker gehad, ook zelfde soort, maar die tripte de vorige keren wel hard, maar nu totaal niet.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe dit allemaal kan, want als het me totaal nou een 10tje had gekost had het me niks uitgemaakt,
maar ik heb er bijna 45 euro voor betaald, 100 gulden dus, en de vrienden waaraan ik de rest zou verkopen staan er nu natuurlijk ook niet om te springen, en ik zelf weet dat we er niks van zullen merken, geen effecten, geen visuals, geen euforisch gevoel, niks, dus eigenlijk gewoon 45 euro weggegooit geld.
Hopelijk ff een reactie