Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQuick paddovraagje

Quick paddovraagje

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DopesmokeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga paddo's met iemand doen die ik al een tijd ken (aardige jongen die het eens wil doen). Hij doet het voor het eerst, we gaan mexicaantjes doen. Nou ben ik nogal groot (190, 105 kilo), merk ik sowieso wat van een half bakje mexicaantjes? Ik ga een bakje met hem delen (hij durft niet hele te doen). Ik heb nog nooit mexicaantjes gedaan (altijd phil. stones (truffels) of equadoriaanse).

Heb ik daar wat aan? :tearsofjoy:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet in de goede categorie.

Maar ik zal niet alleen mekkeren. Mijn advies is om zelf een heel bakje te nemen. Als je het al weleens gedaan heb gaat een halve portie resulteren in zo'n 'net niet' gevoel, waardoor je toch wel meer wil. Die gast die nu bang is waarschijnlijk ook.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daar zou ik me niet zo'n zorgen om maken. Maar wie houdt je tegen om zelf een volle bak te pakken? :P
D
DopesmokeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben alleen bezorgt dat ik daar dan alleen licht vaag (dus alleen een beetje suf/stoned) me 3 uur zit te vervelen :P
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan moet je zorgen dat je ook nog wat te doen hebt, een goeie/grappige film, zet een xbox of iets dergelijks neer, vermaak jezelf :P

Enne, een wandeling is ook altijd vet :grin:
D
DopesmokeLid
01-01-2024, 00:00
#6
BlackRobBlunt zei:
Dan moet je zorgen dat je ook nog wat te doen hebt, een goeie/grappige film, zet een xbox of iets dergelijks neer, vermaak jezelf :P

Enne, een wandeling is ook altijd vet :grin:
Klik om te vergroten...

Nee ik bedoel eerder, ik maak me zorgen dat een halve bak paddo's niet genoeg is voor een echte trip voor mij, omdat ik nogal groot ben. Als ik zit te trippen vermaak ik me sowieso wel! :hearteyes:
D
DopesmokeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij wil een halve, wat moet ik dan met de andere helft van zijn bak? Anderhalve is te veel van het goede. Ik wil gewoon weten of ik nog wel een (milde) trip kan verwachten op een halfje, of zal het geen fluit uitmaken?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, je kan zeker een trip verwachten van een halve bak.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
De buschauffeur vertelde laatst dat een oude kennis van zijn moeders opa een half bakje paddo's had genomen en toen niks voelde.

Dus ik zou het niet doen.
D
DopesmokeLid
01-01-2024, 00:00
#10
zommes zei:
De buschauffeur vertelde laatst dat een oude kennis van zijn moeders opa een half bakje paddo's had genomen en toen niks voelde.

Dus ik zou het niet doen.
Klik om te vergroten...

Zit je me nou te stangen?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopesmoke zei:
zommes zei:
De buschauffeur vertelde laatst dat een oude kennis van zijn moeders opa een half bakje paddo's had genomen en toen niks voelde.

Dus ik zou het niet doen.
Klik om te vergroten...

Zit je me nou te stangen?
Klik om te vergroten...

Arme jongen :stoned:

ontopic: Als je het wilt doen, doe het dan goed. Anders krijg je zo'n stomme halve paddotip. Daarna heb je nog steeds niet het gevoel een echte paddo-ervaring gehad te hebben. Zeker gezien je gewicht zou ik gewoon een hele portie nemen.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe moeten wij weten of jij er iets van gaat voelen of niet? :P

Als je zorgt dat je zeker 4 uur van tevoren niks meer hebt gegeten, en je het niet een paar dagen geleden ook al hebt gedaan, zul je echt wel wat merken van een half bakje.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopesmoke zei:
Hij wil een halve, wat moet ik dan met de andere helft van zijn bak? Anderhalve is te veel van het goede.
Klik om te vergroten...

Neem gewoon zelf een heel bakje, wat maakt het nou uit als een een halve overblijft? Zoveel kost het nou ook weer niet...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik neem aan dat je wel wat zult voelen, anders kan bijna niet. Alleen, niet erg heftig of zoiets.. meer denk ik, beetje vervormingen, patroontjes, kleuren net wat feller etc... Maar geen echt zware mindfucks, egodeaths, diepe inzichten, etc. Echt niks voelen van een halve, volgens mij kan dat niet eens behalve als je de week daarvoor al paddo's / lsd hebt gedaan. Wel een leuke ervaring maar geen diepgaande trip of zo.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben het met Angramar eens, je zult wel trippen maar het zal geen diepgaande/spectaculaire trip worden. Ik zou zeggen pak gewoon het halve bakje en zie waar het schip strandt. Het hoeft niet altijd even heftig te zijn toch :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als die met iemand gaat trippen die het voor het eerst doet is het ook beter om een lichte trip te doen. Ik ga iets soortgelijks doen (zie de forums voor natuurlijke empathogenen, ook op DF, ik heb het daar neergezet), zodat ik nog een beetje kan sitten tijdens de trip.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
je je kan super hard gaan op een half bakje dus pas maar op
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Half bakje mexicaanse is niks. Of je moet al heel weinig ervaring hebben en dus snel onder de indruk zijn. Doe maar eens 3/4 bakje colombiaanse :sunglasses:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij vroeg die niet of het heftig zal zijn/diep, maar of die er wat van zal voelen. Al heb je 15 jaar ervaring, zul je nog steeds een trip krijgen.. alleen zul je die trip dan redelijk niks aan vinden omdat je nou eenmaal veel meer bent gewend.
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Volgens mij vroeg die niet of het heftig zal zijn/diep, maar of die er wat van zal voelen. Al heb je 15 jaar ervaring, zul je nog steeds een trip krijgen.. alleen zul je die trip dan redelijk niks aan vinden omdat je nou eenmaal veel meer bent gewend.
Klik om te vergroten...

Half bakje mexicaanse vind ik iniedergeval niks. En dan is hij ook nog stukken zwaarder, ben dus benieuwd of hij het dan wel iets aan vindt. Daarom raadde ik 3/4 bakje colombiaanse/ecuadoriaanse aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."