Op een andere koele en droge plek verstoppen. Buiten is ook een optie.
#2
Hallo iedereen,
ik heb gisteren een paar porties mexicaantjes (de rest was op) gekocht met de bedoeling ze komende zaterdag te gebruiken. Ze in de koelkast leggen gaat wat moeilijk ivm ouders. Wat kan ik het beste doen om ze die dagen goed te houden?
Alvast bedankt.
#3
Met dit koude weer zijn de buiten denk ik ook wel even goed te houden.
#4
soep van maken en onderin de vriezer?
bij een maat?
#5
Ik heb ze ook wel eens bewaard door ze in een doek te wikkelen samen met een icepack. Al was dit maar voor een paar dagen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.