Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"schranziewanzie zei: om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout) daar word ik echt ziek als ge da daar ziet ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan) en dat is echt niet overdreven Klik om te vergroten... Thehe m'n neef zijn pa woont in borgerhout. Hij heeft er u nickname voor gevonden......BORGERROKKO ! En wat betref het Vlaams-Belang, ik ben volledig met hun eens. Dat zijn tenminste mensen die trots zijn op hun land! en btw. Vorige week was het nog in telefacts dat apothekers in borgerhout heel hun winkel inbunkeren. Want die mhr. was al 8 keer overvallen door, jawel, allochtonen ....."
"oooh lachgaas ......."
"dus binnenkort, waarschijnlijk na de examens in juni(ik wil echt niks mijn tijd nemen) zal ik voor de eerste keer paddo's eten. Het zullen gedroogde hawaiaantjes zijn. Nu heb ik de vraag of iemand die ook geprobeerd heeft als het zijn "eerste keer" was"
"inderdaad, maar mijn broer weet ergens een cafeetje in A'dam waar ze gedroogde paddo's onder de toog verkopen"
"Dus niet een plantenzaak binnenstappen en een zakje 'blauwewindezaadjes' kopen ...... ?"
"hallo, voor het eerst vind ik dit forum echt zalig ! Maar waar ik het over wil hebben. ik ben 16 en wil graag voor de eerste keer paddo's gebruiken. hoeveel moet ik hiervoor gebruiken, en bestaan er middeltjes die kunnen helpen om geen bad - trip te krijgen? greetz"
"ja daar heb ik ook aangedacht dat de kans op bad-trip dan groter is. Maar ik heb nu ergens gelezen dat het beter gaat als je pep - drankjes drinkt ( AA, extran,...) klopt dit?"
"paddo trip we zullen met 3 zijn, maar 1 iemand blijft gewoon bij ons voor moest het fout gaan. Ik denk dat ik ook veel aan het zinnetje "Go with the flow" ga denken, vind dat dat iets rustgevends heeft. En verder wat kaarsjes, zachte muziek en wat AA in huis halen"
"ja Deranged, daar heb ik al veel over gehoord. We zullen dus op safe spelen en er zal iemand bij zijn die niet tript"
"Rolexjes ook gehad, en ze zijn echt nog lekker. Ik heb daarna nog mdma genomen, maar bijna niets meer van de 2cb gevoeld."