Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook niet onbelangrijk: diethylether is ontzettend brandbaar, heeft een hele lage dampspanning (verdampt snel) en een laag kookpunt (34.6 graden). Ether in je koelkast zetten is een garantie voor een explosie."
"Ik heb de laatste tijd wat geexperimenteerd met 2cb en 5meo-mipt. 2cb (16 resp 20mg) gaf milde visuals, en iets meer dynamiek in aanrakingen. Niet zoveel als met mdma, waar aanrakingen echt omnomnom zijn. Wel een beetje typisch dat de laatste keer dat ik mdma deed daar op dat vlak nauwelijks iets van merkte. Ik heb -lang geleden- ooit eens een 2cb-sessie gehad waarbij iedereen op de dansvloer eruit leek op een filmster; dat effect heb ik daarna nooit meer herhaald gehad. 5meo-mipt gaf stevige open-eye-visuals; gezichten / lichamen waren continu aan het 'morphen'. Helaas zag m'n vriendin er wel ouder uit dan zonder 5meo-mipt. Overigens heeft 5meo-mipt wel een eng steile dosis-respons curve. Het verschil tussen "meh" en "holy fuck dit gaat echt veel en veel te hard voor deze setting" is bij mij een paar mg. Also: 5meo-dipt geeft ietsje meer 'geil gevoel', maar daar staat weer tegenover dat de bodyload van 5meodipt best stevig is (zeker tov 5meomipt)."
"Ik vraag me dan af waarom je 0.5gram niet gewoon bij een nederlandse dealer besteld. Dat spul komt met tonnen de rotterdamse haven binnen.."
"Hebben 6-APB / 5-MAPB ook het effect dat ze aan de reward-centra voor geluid zitten pielen zoals mdma dat doet (lees: zijn de typische trance-loopjes net zo verslavend lekker op die twee middelen)? En hoe zit het met het boosten van aanrakingen?"
"Dirkjan zei: Er was ooit iemand die maakte een gek sprongetje tijdens voetbal of een of andere sport, en die kreeg toen ketamine tegen de pijn. Is ook een tripreport van maar ik ben zijn naam kwijt. Alleen, wat hij meemaakte klonk niet bepaald plezierig. Het gebeurt dus. Klik om te vergroten... Tripreport gelezen (indrukwekkend), maar niet wat ik bedoelde; die figuur krijgt een infuus met ketamine. Da's de manier om helemaal far-out te gaan Wel prettig om een keer een legale highj te krijgen, hoewel ik me kan voorstellen dat je dat toch liever onder andere omstandigheden doet dan liggend op een voetbalveld met een knie uit de kom . Maar ik bedoelde eigenlijk het equivalent van lokale verdoving zoals je die bij de tandarts krijgt, minus natuurlijk het 'jezelf intramusculaire injecties geven' want gedoe met naalden plus dat het me niet gezond lijkt om zo'n gewoonte aan te leren. Eerder van "als je je ketamine-variant in spray-vorm hebt, wat doet het als je een pufje op een geschaade hand doet? Doet 't niks, is dat plaatselijk verdovend of loop je na 10 minuten alsnog stevig trippend door je huis, omdat 't toch ook in je bloedbaan komt?""
"LucidLucy zei: Waarom het equivalent van en niet gewoon het middel dat ze bij de tandarts geven?: Lidocaïne. (Tegenwoordig gebruiken ze misschien andere middelen, ik heb geen idee) Laat dit nou in crème vorm te koop zijn bij een aantal online drogisten. Klik om te vergroten... My bad: ik ging ervanuit dat lidocaine niet OTC beschikbaar was. Maar goed, even gegoogled, en het eerste wat ik vond was dit: https://www.easytoys.nl/anaal-relax-creme-voor-beginners-p-38551/ (overigens zou ik cremes sowieso niet op wondjes smeren, maar goed)."
"Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal."
"Eik zei: Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden. Klik om te vergroten... Hoe doe je dat precies? Sta te popelen om een rapportje in te dienen."
"Wat je zou kunnen doen is de boel in tweeen splitsen; de ene helft op de gebruikelijke manier opsmikkelen, en de andere helft nasaal nemen. Dat komt veel sneller en harder aan (beetje tot het punt "OMFG wat heb ik nu gedaan"). 15 mg is nasaal alleen wel veel; 11-13mg is een handelbare dosis. Nadeel is wel dat 't best pijnlijk is om 2cb te snuiven, dat je nog best lang een 'drip' hebt, en dat als het al te hard gaat (en dat doet het!) je de neiging krijgt om de plakkaten die nog in je neus zitten eruit te pulken. Binnen vijf minuten komt het opzetten, en dat gaat met zo'n tempo dat je de eerste keer denkt "whulp, hoe hard gaat dit nog?". 2cb heeft ook een beetje een mindfuck-stage bij mij, maar die is zo best wel te handlen, en duurt ook niet zo lang. 15-20 minuten ofzo. Daarna hen je nog een dik uur met aardige visuals/milde synesthesie, waarna het langzaamaan afkabbelt. Ik heb nooit de combo "oraal+nasaal" gedaan, maar ik heb (hier of op erowid) gelezen dat dat wel een aardige combi is, omdat je dan wel snel opkomt, en net als de nasale dosis afzwakt begint de orale dosis een beetje z'n ding te doen, zodat je op een lang plateau blijft zitten. Overigens: kijk wel verdomd goed uit met psychedelica nasaal nemen, omdat de dosis-response echt een heel stuk steiler is. Een aantal van de erowid-doden zijn ook te wijten aan mensen die een orale dosis in z'n geheel nasaal namen (en die dosis dan ook nog eens eyeball'den in plaats van dat ze dat op de een of andere manier afwogen). Een derde van de orale dosis geeft nasaal vergelijkbare effecten (maar korter, en meer samengeperst)."
"Ik vind 't wel meevallen qua pijnlijkheid. Maar inderdaad, je voelt 't wel, en 't kan ook ff een beetje kloppen in je neus. Overigens had ik de laatste keer (4 maanden geleden ofzo) een beetje een verkouden neus, met als gevolg dat de 2cb min of meer bleef hangen in m'n neusslijm, om dan op te lossen en alsnog z'n ding te doen. Krijg je opeens allemaal nasale mini-golfjes. Deed toen ook wel minder zeer omdat de helft in de snot bleef steken."