#1
Oke dus dit is het verhaal, ik heb cocaïne besteld vanuit een vendor in Canada en heb er nog niet voor betaald. Ik heb het dus naar een makker toe laten sturen aangezien ik nog bij mij ouders woon en nu blijkt dus dat postnl het pakket onderschept heeft.
Het gaat om 0.5g werkende stof, ik ben nu benieuwd of wij nu veroordeeld gaan worden!
Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand de wetten goed genoeg om mij te vertellen wat er nu gaat gebeuren?
Het gaat om 0.5g werkende stof, ik ben nu benieuwd of wij nu veroordeeld gaan worden!
Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand de wetten goed genoeg om mij te vertellen wat er nu gaat gebeuren?
