Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs besteld en onderschept

Drugs besteld en onderschept

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LiLPennotiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke dus dit is het verhaal, ik heb cocaïne besteld vanuit een vendor in Canada en heb er nog niet voor betaald. Ik heb het dus naar een makker toe laten sturen aangezien ik nog bij mij ouders woon en nu blijkt dus dat postnl het pakket onderschept heeft.

Het gaat om 0.5g werkende stof, ik ben nu benieuwd of wij nu veroordeeld gaan worden!

Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand de wetten goed genoeg om mij te vertellen wat er nu gaat gebeuren?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
@LiLPennoti

Volgens mij ben je pas strafbaar als je het in bezit hebt, dus het pakket hebt aangenomen. Dat rare Franse bedrijf had nooit iets ongevraagd naar jou op moeten sturen, toch? Als het pakket was gekomen had je het geweigerd, want jij hebt dit nooit besteld, toch?

Het gebeurt wel eens dat de politie je pakketje komt nabezorgen om een 'getuigenverklaring' af te nemen, maar ik denk niet dat ze dat nog gaan doen gezien je al geïnformeerd bent. Ik heb ook wel eens gelezen dat ze undercover het alsnog bezorgen en dat je dan de sjaak bent als je tekent voor ontvangst, maar dan informeren ze je natuurlijk niet vooraf en dat doen ze waarschijnlijk alleen met hele grote hoeveelheden.

In ieder geval denk ik dat het juridisch wel stand houdt als je zegt dat je het niet besteld hebt. Het bezit van een halve gram cocaïne wordt daarnaast ook maar heel licht bestraft in Nederland, maar ik weet niet zeker of dit onder smokkelen valt en wat de straffen betreft smokkelen zijn.

Wel bijzonder verhaal, er komt een halve gram cocaïne (zo weinig?) helemaal uit Canada en je hebt er nog niet voor hoeven betalen, dat is wel veel vertrouwen vanuit de andere kant?
y
yelliumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vraag me dan af waarom je 0.5gram niet gewoon bij een nederlandse dealer besteld. Dat spul komt met tonnen de rotterdamse haven binnen..
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
ontvanger is nooit strafbaar..

0.5 gr bezit is getolereerd..maar wordt wel in beslag genomen ..
alleen volgt er geen boete..

maar als ik jou verhaal zo lees denk ik dat 20 jaar gevangenis straf wel eens op jou van toepassing kan wezen..
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
ontvanger is nooit strafbaar..

0.5 gr bezit is getolereerd..maar wordt wel in beslag genomen ..
alleen volgt er geen boete..

maar als ik jou verhaal zo lees denk ik dat 20 jaar gevangenis straf wel eens op jou van toepassing kan wezen..
Klik om te vergroten...
faka ricoooo hoe ist nou ouwe chaniqua pomper?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
faka ricoooo hoe ist nou ouwe chaniqua pomper?
Klik om te vergroten...
ja rustig :grinning: en met u...
heb je een verbod in het onzin gedeelte .
zie je niet meer ?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
ricorieks zei:
ja rustig :grinning: en met u...
heb je een verbod in het onzin gedeelte .
zie je niet meer ?
Klik om te vergroten...
Ja lekkerman weertje doet me goed kan ik mijn anabolen pik weer tevoorschijn toveren met los in de kooi. Ik ben nie zo active meer, moet vrouwen verscheuren met me trenbelone geilheid
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
Ja lekkerman weertje doet me goed kan ik mijn anabolen pik weer tevoorschijn toveren met los in de kooi. Ik ben nie zo active meer, moet vrouwen verscheuren met me trenbelone geilheid
Klik om te vergroten...
klinkt wel fijn ,tog?
dacht juist dat die zich ging verschuilen in het bos na anabolen gebruik..?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
ricorieks zei:
klinkt wel fijn ,tog?
dacht juist dat die zich ging verschuilen in het bos na anabolen gebruik..?
Klik om te vergroten...
Nee man met tren neuk ik zelfs trannys en jou natuurlijk. we kunnen ook een colombiaanse hoer delen?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blauweaap zei:
Nee man met tren neuk ik zelfs trannys en jou natuurlijk. we kunnen ook een colombiaanse hoer delen?
Klik om te vergroten...
1652191730881.png
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
Bekijk bijlage 41817
Klik om te vergroten...
stuur geen foto van mijn zoon viezerik!
L
LiLPennotiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geneesmiddel zei:
@LiLPennoti

Volgens mij ben je pas strafbaar als je het in bezit hebt, dus het pakket hebt aangenomen. Dat rare Franse bedrijf had nooit iets ongevraagd naar jou op moeten sturen, toch? Als het pakket was gekomen had je het geweigerd, want jij hebt dit nooit besteld, toch?

Het gebeurt wel eens dat de politie je pakketje komt nabezorgen om een 'getuigenverklaring' af te nemen, maar ik denk niet dat ze dat nog gaan doen gezien je al geïnformeerd bent. Ik heb ook wel eens gelezen dat ze undercover het alsnog bezorgen en dat je dan de sjaak bent als je tekent voor ontvangst, maar dan informeren ze je natuurlijk niet vooraf en dat doen ze waarschijnlijk alleen met hele grote hoeveelheden.

In ieder geval denk ik dat het juridisch wel stand houdt als je zegt dat je het niet besteld hebt. Het bezit van een halve gram cocaïne wordt daarnaast ook maar heel licht bestraft in Nederland, maar ik weet niet zeker of dit onder smokkelen valt en wat de straffen betreft smokkelen zijn.

Wel bijzonder verhaal, er komt een halve gram cocaïne (zo weinig?) helemaal uit Canada en je hebt er nog niet voor hoeven betalen, dat is wel veel vertrouwen vanuit de andere kant?
Klik om te vergroten...
Ja vind ik ook, het verhaal heeft een nieuwe wending want ik ben volledig uit gegaan van het woord van deze desbetreffende makker.

Echter heb ik zo een vermoeden dat hij roet in het eten gooit en mij voor heeft gelogen, ik had hem namelijk niet verteld wat ik had besteld en hoeveel maar toch wist hij dit precies aan mij duidelijk te maken via Whatsapp.

Ik weet dat het postkantoor ten eerste waarschijnlijk niet zelf contact opneemt met de klant en al helemaal niet zou kunnen weten dat het cocaïne is en het lijkt me sterk dat ze direct kunnen gokken dat het ook een halve gram is.

Echter wil ik je enorm bedanken voor je reactie en wens ik je het beste toe!

Houwdoe en die groetjes,
Sketchie
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik dit verhaal zo lees, dan is het op zijn minst zeer verdacht te noemen dat die makker klaarblijkelijk precies wist, wat jij aan hem hebt laten toesturen, terwijl jij dat niet gezegd had...deze info kreeg hij dus never nooit van Post NL....dus heeft hij die zending open gemaakt en dat halve gram lekker zelf opgesnoven!
Beter is het om een post NL punt als adres te nemen, en daar het zelf op te halen.
De popo gaat echt niet allerlei activiteiten ondernemen om een half grammetje sos te gaan achterhalen, daar hebben ze helemaal geen tijd en mankracht voor....
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#14
LiLPennoti zei:
Oke dus dit is het verhaal, ik heb cocaïne besteld vanuit een vendor in Canada en heb er nog niet voor betaald. Ik heb het dus naar een makker toe laten sturen aangezien ik nog bij mij ouders woon en nu blijkt dus dat postnl het pakket onderschept heeft.

Het gaat om 0.5g werkende stof, ik ben nu benieuwd of wij nu veroordeeld gaan worden!

Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand de wetten goed genoeg om mij te vertellen wat er nu gaat gebeuren?
Klik om te vergroten...
0,5 gram word gedoogd in nederland, je word niet veroordeeld. Geen stress.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hansklok zei:
0,5 gram word gedoogd in nederland, je word niet veroordeeld. Geen stress.
Klik om te vergroten...

Dit was van mei 2022 en TS heeft niets meer geplaatst.. Dus ik denk dat hij toch al een paar maanden zit te brommen voor deze bestelling 😂
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#16
HierEnDaarEenFuifje zei:
Dit was van mei 2022 en TS heeft niets meer geplaatst.. Dus ik denk dat hij toch al een paar maanden zit te brommen voor deze bestelling 😂
Klik om te vergroten...
Ohh damn je hebt helemaal gelijk ja, #freeLiLpennoti 💪

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."