Ik heb wel vaker van de gelegenheid gebruik gemaakt als ik 3meopcp op had, dan ging ik gelijk ff mijn bovenbenen harsen met een epileerapparaat. Daar voelde ik dan een stuk minder van.
Er was ooit iemand die maakte een gek sprongetje tijdens voetbal of een of andere sport, en die kreeg toen ketamine tegen de pijn. Is ook een tripreport van maar ik ben zijn naam kwijt. Alleen, wat hij meemaakte klonk niet bepaald plezierig. Het gebeurt dus.Beetje aparte vraag misschien voor een drugsforum, maar zijn er ook mensen die 2F-DCK (of andere arylcyclohexylamines) hebben gebruikt als 'lokaal verdovingsmiddel'? Dwz je hebt zo'n vervelend sneetje in je duim van een scherp blad papier/scheermesje, een brede schaafwond waar je niet voor naar de eerste hulp moet maar die wel godsgruwelijk zeer doet, of je bent een keer van je mountainbike in de brandnetels gevallen. Het gaat dus niet om "zoveel nemen dat je far out bent", maar om lokaal op de pijnlijke plekken wat verlichting te hebben. Zeg maar, waar ketamines voor bedoeld waren
Iemand?
Weegbree kneuzen en over je brandnetel wonden smeren. Plantje groeit altijd in buurt van brandnetels.in de brandnetels gevallen
Dat was @Sally Tessiovan maar ik ben zijn naam kwijt
Inderdaad ja! Wijze ouwe man. Thanks.Dat was @Sally Tessio
Inderdaad ja! Wijze ouwe man. Thanks.
www.drugsforum.nl
Er was ooit iemand die maakte een gek sprongetje tijdens voetbal of een of andere sport, en die kreeg toen ketamine tegen de pijn. Is ook een tripreport van maar ik ben zijn naam kwijt. Alleen, wat hij meemaakte klonk niet bepaald plezierig. Het gebeurt dus.
Maar ik bedoelde eigenlijk het equivalent van lokale verdoving zoals je die bij de tandarts krijgt,
Volgens mij was het hier nooit voor 'bedoeld' toch? Vroeger op de ambulance en in Vietnam spoten ze het ook gewoon IV. Ik krijg nooit een verdoofd gevoel in me neus met snuiven dus volgens mij is ketamine niet plaatselijk verdovend.Zeg maar, waar ketamines voor bedoeld waren![]()
Waarom het equivalent van en niet gewoon het middel dat ze bij de tandarts geven?: Lidocaïne. (Tegenwoordig gebruiken ze misschien andere middelen, ik heb geen idee)
Laat dit nou in crème vorm te koop zijn bij een aantal online drogisten.
(overigens zou ik cremes sowieso niet op wondjes smeren, maar goed).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."