Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbier+wiet=leven in het verleden

bier+wiet=leven in het verleden

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ oom klaas. Het waren precies dezelfde middelen waar ik het over had, alleen ietsje meer geconcentreerd. En ja het is waar, THC is een trip middel. En het kan wel heftig zijn. Maar zo disasociatief zoals hij hier beschrijft klinkt mij wel raar in de oren. Heb ik nog niet ervaren, maar het kan.

Edit: Ik heb trouwens wel visueel op THC getript, mijn eerste keer was alles heel mooi, gewoon een soort geromantiseerd beeld van de wereld, door een roze bril bekeken. Als je snapt wat ik bedoel. Het was midden zomer, de zon scheen veel fijner, de bomen waren groener, het frisse zomer briesje was koeler.
En nog een keer toen ik veeels te veel space cake had gegeten, ik heb ongeveer 2,5 gram wiet/hash gegeten en daarbij nog ene paar joints gerookt en 3 liter bier genuttigd. De kamer viel gewoon weg soms, en alles was heel wazig alsof bekeken door ene vettige lens.
x
xtc-maniacLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Dat nog niemand opmerkte dat het in 't foute sub-forum is geplaatst.

@dripptone:
Ik kan af en toe op wiet/hasj een heftigere (wel kortere) trip hebben dan op paddo's of lsd,
visueel gezien heb ik dan geen effect maar buiten dat is het een "echte" trip.
Dus het hoeft nog niet te betekenen dat wanneer je gevoelig bent voor het ene middel het ander ook zo heftig werkt.
Klik om te vergroten...

snap je,ik laat die sukkeltjes hierboven lullen weetje,
grammen sos,dubbele pillen,flessen stro,tequila, geen probleem
maar wanneer ik nu de laaste tijd een goeie joint rook ...
en ik zag geen visuals!! voor de duidelijkheid, de omgeving zag er gwn fucking vaag uit,,heeeel anders dan normaal,maar fck it.. deze vrijdag rustig weer aan de Bacardie Coke :grin:
liter en 2 gram,kom goed pikkies :wave:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
xtc-maniac zei:
snap je,ik laat die sukkeltjes hierboven lullen weetje,
grammen sos,dubbele pillen,flessen stro,tequila, geen probleem
maar wanneer ik nu de laaste tijd een goeie joint rook ...
en ik zag geen visuals!! voor de duidelijkheid, de omgeving zag er gwn fucking vaag uit,,heeeel anders dan normaal,maar fck it.. deze vrijdag rustig weer aan de Bacardie Coke :grin:
liter en 2 gram,kom goed pikkies :wave:
Klik om te vergroten...

Sukkeltjes? het is niet zo dat we je niet geloven of zo hoor...
Het is met name de manier waarop je je profileert met zo'n post.
Leer eerst eens fatsoenlijk een boodschap op te schrijven (neer te typen) en fix je mentaliteit wat betreft drugs, dan praten we verder over wie hier een sukkel is...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
xtc-maniac zei:
snap je,ik laat die sukkeltjes hierboven lullen weetje,
grammen sos,dubbele pillen,flessen stro,tequila, geen probleem
maar wanneer ik nu de laaste tijd een goeie joint rook ...
en ik zag geen visuals!! voor de duidelijkheid, de omgeving zag er gwn fucking vaag uit,,heeeel anders dan normaal,maar fck it.. deze vrijdag rustig weer aan de Bacardie Coke :grin:
liter en 2 gram,kom goed pikkies :wave:
Klik om te vergroten...
Want iedereen die jouw mening niet deelt is een sukkel. Dubbele pillen bestaan niet, tenzij je 2 dezelfde hebt, in dat geval wil ik wel met je ruilen. Verder ben je natuurlijk een loser, maar dat spreekt voor zich.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TDssqrDkKRk&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TDssqrDkKRk&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Wat doe je dan populair dan jongen, sukkeltje. :grin:
New kids on the block is geniaal.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan van een beetje teveel wiet ook wel gaan trippen en behoorlijke para worden. Maar zoals de TS beschrijft heb ik het nog niet echt meegemaakt. Wel dat alles anders uitzag, of dat de lettertjes op me scherm groter/kleiner werden en een wazig van me rug naar me kop opduwende kracht, lijkt dan alsof die me kop naar voren duwt. Dat is echt mijn teken dat ik ietsje teveel heb gerookt, dit is trouwens in verglijking wat ik vroeger rookte niet veel.

Ik denk dat bij jou (TS) die wiet veel harder in sloeg dan je had verwacht, je was ja immers een week gestopt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
xtc-maniac zei:
Oom Klaas zei:
Dat nog niemand opmerkte dat het in 't foute sub-forum is geplaatst.

@dripptone:
Ik kan af en toe op wiet/hasj een heftigere (wel kortere) trip hebben dan op paddo's of lsd,
visueel gezien heb ik dan geen effect maar buiten dat is het een "echte" trip.
Dus het hoeft nog niet te betekenen dat wanneer je gevoelig bent voor het ene middel het ander ook zo heftig werkt.
Klik om te vergroten...

snap je,ik laat die sukkeltjes hierboven lullen weetje,
grammen sos,dubbele pillen,flessen stro,tequila, geen probleem
maar wanneer ik nu de laaste tijd een goeie joint rook ...
en ik zag geen visuals!! voor de duidelijkheid, de omgeving zag er gwn fucking vaag uit,,heeeel anders dan normaal,maar fck it.. deze vrijdag rustig weer aan de Bacardie Coke :grin:
liter en 2 gram,kom goed pikkies :wave:
Klik om te vergroten...

Nee ik snap je niet,
probeer je nu stoer te doen met de hoeveelheden dat je drinkt, snuift en slikt?
Een liter bacardi (zonder de e) en 2 gram coke, vind je dat niet wat overdreven, penisje?
x
xtc-maniacLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb geen tijd voor dit,
kan niet eens wat posten man,wat moet de koningin dit lezen?
maar julie hebben allemaal gelijk,mij zul je niet meer horen
vragen over drugs/gevoel erbij/1e keer/ of wat dan ook helpt niet,je schiet er nix mee op,die vragen moetje aan jezelf stellen,niet aan andere "sukkeltjes",want ieder lichaam is anders,en reageerd anders op shit,dus heel dit forum is onzin,

of ja,lekker je ervaringen delen,alsof iemand daar op zit te wachten,die gene kan zelf neit wachten tot die ze eigen verhaaltje kwijt kan
veel plezier met blowtjes draaien pikketanissies

hoooiii :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
xtc-maniac zei:
maar julie hebben allemaal gelijk,mij zul je niet meer horen
Klik om te vergroten...
Good, bye bye mister Sunshine.
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#10
C'est le ton qui fait la musique...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
[youtube]<object width="560" height="345"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YfSiEsNu2iQ&hl=nl&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YfSiEsNu2iQ&hl=nl&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="345"></embed></object>[/youtube]
Kon het niet laten. :grin:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#12
DrippTone zei:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TDssqrDkKRk&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TDssqrDkKRk&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Wat doe je dan populair dan jongen, sukkeltje. :grin:
New kids on the block is geniaal.
Klik om te vergroten...

Das de Pulp Show man.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van de makers en met de zelfde mensen als: New kids on the block. Maargoed je heb gelijk. Maar blijft geniaal. :grin:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#14
thc kan je helpen bepaalde meditatieve toestanden te bereiken.
soms gebeurt dit per ongeluk.

wel het advies voor jou om wat rustiger aan te doen met drank.
het is wel harddrugs..
en5 blikjes in kwartier klinkt niet echt fris.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
xtc-maniac zei:
snap je,ik laat die sukkeltjes hierboven lullen weetje,
grammen sos,dubbele pillen,flessen stro,tequila, geen probleem
Klik om te vergroten...

okee jij bent hier het sukkeltje, SUKKELTJE!

schep niet op en draai een stikky, weet ik zeker dat je kenkerstoned bent
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
dit forum word ook met de dag erger hoor, ik snap die forumposter helemaal dat hij boos word.

hij post iets, met een vraag erin. (niet iedereen typed goed en begrijpelijk)
en de eerste post die daar op volgt is van Pak Suiker;

Ik heb een tip voor je: post geen onzin meer, sterker nog: post helemáál niet meer!
Klik om te vergroten...

dan zou ik ook zoiets hebben van krijg allemaal maar een vette ziekte, als er niet eens normaal gereageerd kan worden op je vraag, daarna uit hij zijn frustraties gewoon, en omdat niemand hem kent maar Pak Suiker wel, gaat iedereen lullig tegen de topicstarter doen. :confused:?'

no offense tbh maarja.

// ontopic
ik voel me ook vaak raar met bier en wiet :wink: de wiet versterkt je dronkenschap.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#17
gNuxx zei:
dit forum word ook met de dag erger hoor, ik snap die forumposter helemaal dat hij boos word.

hij post iets, met een vraag erin. (niet iedereen typed goed en begrijpelijk)
en de eerste post die daar op volgt is van Pak Suiker;

Ik heb een tip voor je: post geen onzin meer, sterker nog: post helemáál niet meer!
Klik om te vergroten...

dan zou ik ook zoiets hebben van krijg allemaal maar een vette ziekte, als er niet eens normaal gereageerd kan worden op je vraag, daarna uit hij zijn frustraties gewoon, en omdat niemand hem kent maar Pak Suiker wel, gaat iedereen lullig tegen de topicstarter doen. :confused:?'

no offense tbh maarja.

// ontopic
ik voel me ook vaak raar met bier en wiet :wink: de wiet versterkt je dronkenschap.
Klik om te vergroten...

Eensch, men had ook gewoon kunnen reageren ipv meteen zo agressief. Daarnaast was het verhaal op zich best goed leesbaar en begrijpelijk. Er stonden ,,,,, in, niet helemaal correct gebruikt maar het maakte de geschreven tekst wel duidelijk. Ik denk als hier een advocaat iets in perfect advocaten taaltje zou neerzetten het veel lastiger te begrijpen was. Ik heb toch al veel erger gezien op msn en sms, dat je het echt in 20 manieren kon interpreteren of je gewoon niet wist welk woord bedoeld wordt.

Respect de minderbegaafden onder ons, veel mensen die om wat voor reden dan ook school niet afmaken gebruiken vaak drugs, dus dan is toch logisch dat er op zo een forum ook mensen komen die de nederlandse taal niet perfect beheersen. En dan hoeven ze alsnog niet dom te zijn.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
idd, voel jezelf vooral niet te goed voor dingen, dan ben je fout bezig :)

succes allemaal :wave:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
DrippTone zei:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TDssqrDkKRk&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TDssqrDkKRk&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Wat doe je dan populair dan jongen, sukkeltje. :grin:
New kids on the block is geniaal.
Klik om te vergroten...

Geniaal? Het was pas geniaal geweest als daar iemand met een pesthumeur gezeten had die net een flinke lijn sos door zn neus gehaald had. :grin:

Ja wat jonge?
<bats> :rock:
x
xtc-maniacLid
01-01-2024, 00:00
#20
beste mensen,
ik blow nu ong. 5 jaar
drink ook ong 5 jaar sterke/drank..
was een week gelede gestopt met blowen, 1 week lang.
tot dat ik dacht,,neejo,,ff lekker blowtje draaien en paar pilsies pakken.
ik had gelijk 10 heinekes gekocht,en goeie byna pure joint gerold,
5 bier voor my en 5 voor een maatje,we klokte het bier in 10/15 minute tijd op,
en gelijk erachteraan binne 10 minuten de joint op gerookt,,
wij lachen,lachen,het was 15.30 dus ik ging eten,dus we fietsten naar huis,en toen kwam ik aan in mn tuin,en alles zag er zooooo vreemd uit,,alsof ik in een herinnring leefde,alsof het een droom was,en ik gwn zo wakker zou worden,maar heb dit nog nooit gehad,het leek net alsof ik 30 jaar niet thuis was geweest,alles zag er uit als vroeger,,zo voelde het.
ik heb veel heftigere dinge mee gemaakt,heb veel erger gespaced dan dit,en ben echt zeker wel 10x zo loesoe geweest dan van die paar biertjes en 1 joint..maar deze wereld was totaal onbekent voor my.ik ging niet nokkie ofzo,het was alleen allemaal echt te raar en vreemd voor woorden.
ik moest een beetje denken aan een trip report van deze site,: 1e keer paddo's.
die gene had een badtrip en vertelde dat het net leek alsof hij in een schilderij leefde.
daar leek het ook een beetje op,, iemand dit ook ooit gehad?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."