Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zoo, gekkkk weetje zeker dat het xtc was? maja,wel een fckg lauwe trip en dat gevoel alsof je overal voor de 1e keer komt is indd vaag he. dat heb ik ook een x gehad,,best wel raar is dat"
"liiszaa zei: Ik zal even mijn eerste XTC ervaring met jullie delen, heb anderhalve pil genomen in een keer, ik was 15 jaar en het was in de zomer ongeveer 33 graden. Eigenlijk ook dom om het te doen als het zo warm is, en dan nog buiten, maargoed. We lagen met zijn 3en in het gras, aan het meer. Na een half uurtje begonnen we al iets te voelen, ik lag op mijn handdoek en in een keer voelde ik mn hart heel hard kloppen, het voelde heel raar. Ik keek op en ik voelde me bekeken, het water kreeg hoge golven terwijl het een rustig meer is. Iemand die ook bij ons was wou alleen maar knuffelen en zei om de minuut hoeveel die van ons hield. Er kwam een vliegtuig over en ik dacht dat er een haai op me af kwam, ik werd superbang en deed mijn handdoek over me heen. In het kleine stofje van mn handdoek zag ik een gezette vrouw met een winkelwagentje, ze was boodschappen aan het doen. Ik vond het wel grappig, en ging weer rechtopzitten. Ik kreeg allemaal hallucinaties en wist niet of dit erbij hoorde, ik had het nog nooit meegemaakt, misschien komt dit door de hitte? Na ongeveer 3 uur was het uitgewerkt maar voelde me nog steeds vaag. Herkenbaar bij iemand die dit toen ook voor de eerste keer deed? Klik om te vergroten... maar heus ga je de 1e keer gelijk anderhalf in nemen je weetnie wat je tewachten staat..je bent dan tog een beetje nerveus.. ik was ook 15 voor de 1e keer,het was ook zeker tegen de 30 graden, ik had dubbele witte mitsus,had em door de helft gebroken, dus eigenlijk een hele..en die sloeg in, en ik wist niet wat ik mee maakte ik liep ook om de minuut te vertellen dat ik van me maten hield. een sterk broederschap is wat ik voelde. genoeg water drinken! en gwn lekker lopen. en die hartkloppingen heb ik nou altijd als het begint uit te werken is best wel eng"
"Oom Klaas zei: Dat nog niemand opmerkte dat het in 't foute sub-forum is geplaatst. @dripptone: Ik kan af en toe op wiet/hasj een heftigere (wel kortere) trip hebben dan op paddo's of lsd, visueel gezien heb ik dan geen effect maar buiten dat is het een "echte" trip. Dus het hoeft nog niet te betekenen dat wanneer je gevoelig bent voor het ene middel het ander ook zo heftig werkt. Klik om te vergroten... snap je,ik laat die sukkeltjes hierboven lullen weetje, grammen sos,dubbele pillen,flessen stro,tequila, geen probleem maar wanneer ik nu de laaste tijd een goeie joint rook ... en ik zag geen visuals!! voor de duidelijkheid, de omgeving zag er gwn fucking vaag uit,,heeeel anders dan normaal,maar fck it.. deze vrijdag rustig weer aan de Bacardie Coke liter en 2 gram,kom goed pikkies"
"ik heb geen tijd voor dit, kan niet eens wat posten man,wat moet de koningin dit lezen? maar julie hebben allemaal gelijk,mij zul je niet meer horen vragen over drugs/gevoel erbij/1e keer/ of wat dan ook helpt niet,je schiet er nix mee op,die vragen moetje aan jezelf stellen,niet aan andere "sukkeltjes",want ieder lichaam is anders,en reageerd anders op shit,dus heel dit forum is onzin, of ja,lekker je ervaringen delen,alsof iemand daar op zit te wachten,die gene kan zelf neit wachten tot die ze eigen verhaaltje kwijt kan veel plezier met blowtjes draaien pikketanissies hoooiii"
"plantenbak zei: Ok ik heb me lesje wel geleerd.. doe het niet thuis met mensen in het huis. gister eerst 100mg gepakt, later nog eens 200mg en ik ging echt heel hard.. staan er opeens een paar vrienden in mijn kamer die het niet mochten weten. Ik heb 2-3 uur geprobeerd normaal te doen, toen gingen ze gelukkig weg, maar het was echt een hel. Klik om te vergroten... hahahahahahahaha die lijkt me echt fucktup man! in myn situatie zou die dat niet goed komen!"
"onmiddelijk stoppe kerel geloof me tot dat die keer komt, dat je die hartkloppingen niet in bedwang kan houden dan krijg je een paniek aanval,en dat wil je niet mee maken,geloof me ik weetniet hoelang je al blowt maar bij kwam het doordat er teveel thc in me lichaam zat ik blow nu stickies vroeger byna pure joints,dat als ik em normaal in een blauw vloeitje draaide,hij nog net dicht kon. gwn een beetje doen,is het zelfde effect"
"heeft iemand wel eens gehad dat je gwn hele gesprekken van die avond hoort,kkkkk wazigg !"
"plantenbak zei: xtc-maniac zei: heeft iemand wel eens gehad dat je gwn hele gesprekken van die avond hoort,kkkkk wazigg ! Klik om te vergroten... achteraf bedoel je ? ja is idd vaag Klik om te vergroten... ja man,had toen 2 witte kroontjes,kon mn huis niet in,was me sleutel vergeten,kwam er pas achter toen ik knetter wous was..einstand was alles uitgewerkt,had het fuckingggggg koud ,moest in me tuin w8e,van ong 6uur tot 10 zo..elke keer schrok ik van die kleine fragmentjes die ik hoorde,die ik die afgelopen avond had gehoort. bijv. dat ineens iemand hard zegt,, HEUS,WAT LUL JE NOU.. heb ik trouwens alleen by die kroontjes gehad,,nooit eerder van geen ene xtc pil. zag ook fucking vaage dingen,,een ouwe man die naast zn fiets stond te kijken naar my. (stond niemand)en ik d8 ook dat ik op hele andere omgevingen was. maar dat was alleen toen het allemaal was uitgewerk,wel een flexe space gehad,zeker!! me kiezen lagen er byna uit maja, hahaha zal ook wel iets anders dan alleen mdma in hebben gezeten denk ik. btw. wou nog ff zeggen dat dit forum flex is man,lekker met mensen praten die dezelfde ervaringen hebben gehad enzo.. flexx"
"J89 zei: ik heb ook een x iets anders vreemds meegemaakt ik was gewoon buiten in een parkje xtc aan het doen met een vriend en waren flink van de kaart, en vanaf een bepaald tijdstip had die vriend van mij een baard en dat is echt zo gebleven tot het einde van de avond echt apart, want het verdween niet ofzo hij had gewoon een baard, zo'n dikke stoppelbaard terwijl die in het echt gewoon glad geschoren had Klik om te vergroten... sjow dan inderdaad wel wazig ja hahaha heb eigenlijk nooit echt verschillen in personen gezien. we praten wel altijd een beetje vaag altijd,bij inslag enigste woorden die eruit komen zijn.. so..kkwous..kkwous..so..soo..(ademhalen)..kkwous...so en zo af en toe,,paas die water..paas water.. hahahaha"
"ooohhhhhh xtc baby lekker snuifie derbij, blowtje en lekker water drinken"