Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hebben ze Ket bij alle dierenartsen?"
"Als ik ooit onversneden coke vind zal ik dat zeker doen."
"zot zei: Cocaïne roken doe ik het lieft en het is beter dan het te snuiven .dat vind ik nat. Klik om te vergroten... Maar dat is wel verslavender"
"Maar ik heb eens ergens gehoord dat het vaak niet door de Coke zelf is maar door de middelen waar het mee versneden is dat daar dood aan kan gaan Heb het ergens gehoord dus weet niet zeker"
"Ik vroeg me af of de coffeshops vandaag open zijn. want met hemelvaard is normaal alles dicht."
"Kan iemand zeggen of ze in Breda/Tilburg open zijn, anders rijd ik straks helemaal voor niks"
"Re: neveneffect van speed: lage bloeddruk met ad(h)d krijg je er toch een lage bloeddruk van."
"Is dat niet omdat de adrenaline vrij komt door levo-amfetamine"
"lol dus als je heel gierig wilt doen moet je het witte wat je eruit snuit gewoon weer opsnuiven"
"Ik snap eigenlijk niet waarom GBL legaal is en waarom GHB, je kan er toch redelijk gemakkelijk GHB van maken en GBL geeft voor zover ik weet bijna hetzelfde effect als GHB? Waarvoor word GBL gebruikt dan? omdat het wel legaal is moet toch een reden achter zitten lijkt. ik bedoel niet GBL word gebruikt om GHB te maken, want dat weet ik zelf ook wel na dit forum een beetje door te hebben gelezen."