Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen leuke avond hebben met het volgende in huis!!

Een leuke avond hebben met het volgende in huis!!

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
begin gewoon met die speed en die drank, haal evt nog een jointje bij, en bewaar die benzos voor als je wilt slapen, of slik ze lekker niet en haal de hele nacht door.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wij hebben Speed en drank.
Maar ook Oxazepam 10mg tabletjes en lorazepam 2,5 mg tabletjes.

Nu is onze vraag zijn er leuke combo's van dit te maken???

En als je met zulke combo's bekend bent vertel je verhaal.

Alvast bedankt
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volsnuiven met speed, oxazepam nemen om te slapen :rolleyes:
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja zoveer waren wij al maar heb ook ergens gelezen dat mensen tijdens het snuiven kleine hoeveelheid oxazepam pakken en dan zwaar relax zijn
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan ook gewoon al je drank opdrinken, daarna al die benzo's slikken, kijken wat er gebeurt..
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#6
acidboy zei:
Je kan ook gewoon al je drank opdrinken, daarna al die benzo's slikken, kijken wat er gebeurt..
Klik om te vergroten...

ik denk niet dat je dan wakker gaat kunnen blijven als je geen speed neemt.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is wakker blijven het criterium dan?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
vandaag speed, morgen benzo's dan slaap je je kater wel weg
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik moet zeggen dat lorazepam en pep wel een heerlijke combi is,
maar die raad ik je wel keihard af want 't is best slopend.

Beter snuif je lekker wat pep en neem je 8 tot 12 uur na je laatste lijn een hoop benzo's.
Oh en wat drank bij je pep kan natuurlijk wel, maar beware voor de volgende ochtend.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
x_VorteX_x zei:
acidboy zei:
Je kan ook gewoon al je drank opdrinken, daarna al die benzo's slikken, kijken wat er gebeurt..
Klik om te vergroten...

ik denk niet dat je dan wakker gaat kunnen blijven als je geen speed neemt.
Klik om te vergroten...

Ja doe dat, snuif je er pep bij om wakker te blijven, en dan weet je ten minste ZEKER dat je je lichaam flink geschadigd :wink:

Ik weet dat ik met mijn combi's misschien geen recht van spreken heb, maar ik weet ook dat die 3 dingen door elkaar in die volgorde veel schade op gaat leveren.

Wat je er in mijn opinie mee zou kunnen doen is:

optie1
een benzo nemen, 10mg oxazepam of een halve 2,5mg (dus 1,25mg) en als die werkt langzaam het drinken opbouwen. Benzodiazepinen en alcohol is ontzettend slecht voor je, maar in die volgorde kun je het wel volhouden zonder KO te gaan (als je eerst flink drinkt en dan de benzo's neemt geef ik het een kleine kans)

optie2
speed snuiven en drinken (2 dingen die zelf echt niet graag doe) totdat je wakker blijven bijna beu bent, dan als je een tijdje geen speed of alcohol meer hebt gepakt een benzo pakken. Ik raad je wel aan in je bed te gaan liggen als je hem neemt, want de kans dat je perdirect om gaat als de benzo begint te werken is best groot.

veel plezier :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oxazepam, alcohol & cocaine is een echte hit, verander je in een onberekenbare dwaas van. Je gaat totale nonsens uitslaan, geeft je over aan bandeloos gedrag en hebt nadien lekker veel backouts enzo :openmouth:
Geen idee wat er gebeurt als je de coca door speed vervangt. Hoor het graag als je zo debiel geweest bent om het uit te proberen.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Het was kei gezellig ongeveer 1 gram speed opgehad en wat bier. Toen lorazepam gepackt 7,5mg( 3 ). Ben echt wazig geweest in mijn hoofd maar wel relax naar anderhalf uur gaan liggen en pas volgende dag wakker geworden (oh ja had toen ik ben gaan liggen nog 40 mg oxazepam erbij gepakt). Volgende dag voelde ik mij gewoon goed :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
je mist een dag, het is vandaag nl al 7 Augustus
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja klopt was ook gisteren maar vanavond was het weer raak geweest (vakantietijd he) :wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
ah vandaar, maar ik ben ooit een hele dag kwijt geraakt op die manier. om 20:00 aan de combo, die morgen in slaap vallen, en pas 21:00 wakker worden.. en denken, vet het is pas 21:00


maar dan wel een dag later.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee dat toch niet heb zelf de hele dag gewerkt. Maar had s'morgens een lijntje speed en in de midddag een bommetje. Rond half elf vanavond weer twee lintjes speed en bier. Zojuist 5 mg lorazepam weer gepeakt en zit hier nog lekker aan een biertje. Gezond is het zeker niet maar wel af en toe lekker :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
nito98 zei:
Toen lorazepam gepackt
Klik om te vergroten...
nito98 zei:
Zojuist 5 mg lorazepam weer gepeakt
Klik om te vergroten...
"Gepakt" is wel een moeilijk woord hè? ; )
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
nito98 zei:
Toen lorazepam gepackt
Klik om te vergroten...
nito98 zei:
Zojuist 5 mg lorazepam weer gepeakt
Klik om te vergroten...
"Gepakt" is wel een moeilijk woord hè? ; )
Klik om te vergroten...
Deze combo levert zonder twijfel hersenschade op :rolleyes:
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#19
yeti zei:
ExceptionalInsight zei:
nito98 zei:
Toen lorazepam gepackt
Klik om te vergroten...
nito98 zei:
Zojuist 5 mg lorazepam weer gepeakt
Klik om te vergroten...
"Gepakt" is wel een moeilijk woord hè? ; )
Klik om te vergroten...
Deze combo levert zonder twijfel hersenschade op :rolleyes:
Klik om te vergroten...
a lost forumanus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."