Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsniet meer prettig voelen naar drugsgebruik!

niet meer prettig voelen naar drugsgebruik!

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
koesdekoningLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben nu gestopt,

maar wat is dat nou voor kut advies?
heb je niets zinnigs te zeggen zeg dan niets?
x
xBlondieeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat betekend dat 't tijd is te gaan minderen :wink:
k
koesdekoningLid
01-01-2024, 00:00
#3
goedenmiddag,

ik zit met een probleem,
ik heb de laatste tijd wel wat drugs gebruikt, ( xtc/speed/cocaine )
om het weekend ongeveer en soms elk weekend.
de laatste keer was vorige week zaterdag.

sinds vorige week voel ik me niet meer hetzelfde als eerst.
ik ben erg zenuwachtig de hele tijd, heb heel erg last van stemmingswisselingen.
word soms s'nachts angstig wakker ( ook angstig overdag ).
ik zit heel veel voor me uit te staren en in mezelf te denken.
en het voelt alsof ik in een film leef,
alsof ik word bestuurd.
maar toch ben ik er wel goed bij met alles.

ik heb dit wel is eerder gehad toen ik 14 was na een pilletje en dit gevoel ( behalve stemmingswisselingen ) bleef bijna 10 maanden duren.
ik heb ook een hele goede baan maar ik weet niet hoe ik dit ga aanpakken!
ben bang dat ik me werk niet kan doen omdat ik me steeds zo raar voel en stemmingswisselingen heb!

ik raak geen drugs meer aan dat weet ik nu zeker!
maar wat moet ik nu doen?
naar de verslavingszorg?
de huisartst?
psychiater?

ik doe er alles aan om me gewoon weer normaal te voelen!
want dit is echt een hel!

ik hoop dat iemand misschien wat antwoorden of advies voor me heeft!

alvast bedankt!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Schijnbaar ben je erg gevoelig voor drugs. Zeker als ik lees dat je tien maanden lang last had van één pil. Als je er zo veel last van hebt moet je echt bij de huisarts langs en hem de situatie uitleggen. Ben je van jezelf misschien al gevoelig voor vervelende situaties of ben je snel gestrest of depressief?
k
koesdekoningLid
01-01-2024, 00:00
#5
toen ik er ongever 10 maand last van had was ik ook 14 jaar,
ik denk dus dat me hersenen nog vol in de groei waren en de xtc een forse klap was voor me hersenen!
ik ben nu bijna 21 jaar en ik weet dat ik niet goed tegen drugs kan ( erg gevoelig voor de na effecten )
en ik ben ook erg gevoelig voor vervelende situaties,
maar niet voor stress of depressies..
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
en ik ben ook erg gevoelig voor vervelende situaties,
maar niet voor stress of depressies..
Klik om te vergroten...

En hoe reageer je dan op vervelende situaties?
k
koesdekoningLid
01-01-2024, 00:00
#7
erg zenuwachtig,
stel me baas vraagt of hij een gesprek met me kan aangaan aan het einde van de dag dan pieker ik de hele werkdag erover waarom hij met me zou willen praten.

ik merk nu trouwens ook dat het soort filmgevoel veel minder is maar ik heel erg last heb van stemmingswisselingen,
eerst voelt het alsof er een soort koude vloeistof door me hersenen loopt( soms wat warm of prikkelig)
daarna komen er ontzettend vervelende stemmingswisselingen!
vanacht werd ik er zelfs wakker van en kon ik niet goed meer in slaap komen.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je moet toch maar even bij de huisarts lijkt me. Die stemmingswisselingen zijn niet zo heel vreemd, maar het gevoel alsof er een koude vloeistof door je hersenen stroomt? Zegt mij niks.
k
koesdekoningLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb net valeriaan kruidencapsules gehaald en probeer dat is,
en morgen haal ik back bloesem sap.
dat werkt allebij rustgevend.

morgen bel ik ook me huisartst voor een afspraak maar die zal me wel antideprefa voor willen schrijven en dat lijkt me helemaal niks!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
koesdekoning zei:
ik heb net valeriaan kruidencapsules gehaald en probeer dat is,
en morgen haal ik back bloesem sap.
dat werkt allebij rustgevend.

morgen bel ik ook me huisartst voor een afspraak maar die zal me wel antideprefa voor willen schrijven en dat lijkt me helemaal niks!
Klik om te vergroten...

Mij werd antidepressiva voorgeschreven, om m'n serotonine aan te vullen zeg maar, werkt perfect!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."