Door vet te zijn maakje ook alles kapot vanbinnen nietwaar..?

Mijn maten zeggen datje door 's nachts wakker te blijven sneller afvalt dan snacht te slapen is dit waar?
Ben 16j woog 109kg 3 weken geleden weeg nu 97kg maar wil naar 80 kg ofzo gaan & is het normaal dat er wel gewicht afgaat maar dajet het niet ziet ?
Ik weet het afvallen met speed niet de beste manier is...
Maar.. ik neem het nu tog al..
Ik weet dat je er aan verslaafd kan worden & ja ben al verslaafd
dus kan beter zo afvallen ben zo blij nu...
Ben er eigenlijk aan begonnen jullie mogen nu lachen idc.. heb nog nooit een vriendin gehad ofzo.. dan zag ik vrienden met hun vriendinnetjes altijd jaloers op geweest nu neem ik 4 weken speed en begint tog te komen enzow..![]()
ik moet aan iets sterven als het niet van speed is is het van vettigheid speed kost misschien geld maar voedsel ook.. & al mag ik terug bijkomen hiernaa dan heb ik mijn tijdje tog gehad..
Nouja nog 1 vraagje.. Als je gaat afvallen (speed of gezond) gaje van die kwabben vet krijgen gaan die ervan zelf af by het groeien ? OF ?
Aub serieus antwoord op deze vraag
Maar kan ik even goed gaan lopen / joggen / wandelen voor 2 weekjes ofzo totdat ik geld heb voor fitness ? of is dat niet goed genoeg voor die overtollige vetlaag ? tot nu toe heb ik er geen last af maar je begint wel goed te merken dat ik aan het afvallen benSvali zei:Ok. Graag gedaan.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."