Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mensen die te vroeg bijnemen geven wel vaker aan dat ze dan de euforie overslaan en direct alleen maar strak staan. Ik weet niet of dit klopt, aangezien ik elf altijd wacht tot ik mn roll begin te voelen, maar ik weet ook altijd wat er in mn pillen zit. Overigens zijn rode supermans over het algemeen dikke prima! Balen dat je zo'n nacht heb gehad! Want ik stond ook op Valhalla en het deed zn naam wel eer aan moet ik zeggen"
"LoveQuality zei: Adhd heeft er niet direct iets mee te maken aangezien mdma vooral op je serotine werkt en minder op je dopamine. Dopamine is het systeem waar mensen met adhd een afwijking op hebben. Klik om te vergroten... Hohoho, wat je nu zegt is absoluut niet waar. Natuurlijk, mdma stimuleert vooral serotonine afgifte, maar het doet toch echt meer dan dat! Om kort door de bocht te gaan zorgt mdma voor 4 hoofdeffecten: Euforie, dansen, Liefdesgevoel en als laatste strakke spieren/strakstaan (ook pupillen). Elk effect wordt door een ander hormoon op gang gebracht. De Euforie komt van de afgifte van serotonine, het dansen van de afgifte van dopamine, het liefdesgevoel van de afgifte van extra oxytocine en de wijde pupillen, strakke spieren en het kauwen (maar ook het dansen een beetje) komen van de noradrenaline, ook wel Norepinephrine genoemd. Het is dus volkomen logisch dat OP minder zin had om te dansen als hij adhd heeft. Zoals je zelf zegt, dit heeft te maken met een dopamine verstoring. OP het moment dat je dus die dopamine niet geprikkeld krijgt via de mdma ga je ook niet dat ontzettende dansgevoel krijgen. Thuishaven zijn prachtige feestjes trouwens Sta er zelf heel regelmatig dus wie weet kom ik je nog eens tegen"
"Mocht je minder willen 'klapperen', neem dan wat magnesium tabletten mee. Die verminderen je spierspanning aanzienlijk. Ook een uurtje (oid) voor je los gaat schijnt het te werken, maar ik neem meestal gewoon als ik merk dat ik strak begin te staan."
"Re: Heb ik mijn seratonine voorraad uitgeput? Los van wat hierboven gezegd is, ik denk dat je op 7 februari prima kunt nemen. ZZeker als je hiervoor maar 1 keer eerder hebt genomen. anderhalve maand is dan genoeg. Bovendien is twee maanden een indicatie. Sommigen hebben aan 1 genoeg, bij anderen duurt het misschien wel 6 maanden voordat je serotonine volledig weer op peil is. De meeste mensen hebben aan twee maanden genoeg als ze vaker gebruiken. Maar as always, gebruik verantwoordelijk. Ow en puur uit interesse, waar ga je heen op 7 feb?"
""Heeft de disco nootjes vanavond?" en disconootje gebruiken we eigenlijk sws wel vrij veel"
"Bedankt voor je report! Pas wel heel erg op met het mengen van 4-fa en mdma. Dit is een van de meest neurotoxische combinaties voor de bovenkamer. Jammer dat het feestje eigenlijk te lang duurde/de drugs niet lang genoeg. Ik wil je wel een tip geven: probeer eens 6-apb. Het effect duurt gemiddeld zo'n 1-3 uur langer (bij mij ongeveer twee) en bijnemen werkt wel. De effecten zitten in beetje in hetzelfde gebied van xtc en 4-fa (niet exact hetzelfde uiteraard maar vergelijkbaar) en misschien wel het mooiste: je kunt het (nog) gratis bestellen op internet. Hier op het forum staan wel wat tripreports/topics over dit goedje. Wie weet zorgt het ervoor dat je de volgende keer niet al dat gedoe hebt zoals nu Ow en thuishaven"
"_SG_ zei: trouwens geluk dat politie ofzo niet bij werd gehaald. Klik om te vergroten... Er heerst een gedoogbeleid bij de Nederlandse politie waarbij ze je niks zullen doen als je 1 dosis bij je hebt. In dit geval dus 1 pil. Tenzij je overlast veroorzaakt natuurlijk. Security weet dit ook, en zeker de security van een groot event als dit. Daar bellen ze dus echt de politie niet voor. Ik weet natuurlijk niet hoe het in België is, maar ik vermoed niet heel erg anders."
"Zelf nooit gedaan want ik vind capsules gewoon veel makkelijker. Echter heb ik het wel ooit per ongeluk geproefd. Ik ging lekker maar had wel zin in slokje water. De prachtige en nog veel harder feestende dame naast mij had een flesje dus ik vroeg om een slokje. Geen punt natuurlijk. Ik had nog geen hele slok binnen of de chemische smaak van mdma drong tot me door. Na een heel klein slokje het flesje aan de dame teruggegeven (die overigens moest lachen om mijn reactie) en zelf even een flesje gehaald."
"Hey peeps! Ik kwam recentelijk op internet bk-2c-b tegen wat, logischer wijs, een afgeleide zou zijn van 2cb. Ik heb er zelf alleen nog niemand over gehoord en ik kon ook geen tripreports vinden dus ik vroeg me af of iemand hier er ervaringen mee heeft? Het enige wat ik heb begrepen is dat de dosis ipv rond de 20/25 mg rond de 120 mg zou liggen. Iemand hier met info? on"
"Ah top! Ik kon hem zelf hier niet vinden. Ik zal er eens even achteraan gaan"