Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat wordt zeker wel zichtbaar, de hoeveelheid van een stof in het lichaam is meetbaar.. Er is geen onderscheid tussen welke soort benzo, maar dus wel hoe hoog de concentratie van benzo achtige stoffen je in je lichaam hebt.. Afhankelijk van de halfwaardetijd van de benzo's die je gebruikt zal het zichtbaar zijn in je urine controle.. Wil je daar meer over weten Google even op ashton manual.."
"Psilocyloner zei: Mijn lekker ongenuanceerd advies: blijf van die rotzooi af en leer met ADD leven in plaats van ertegen te blijven vechten. Het is geen beperking of stoornis, het is een andere manier van informatieverwerking die in onze maatschappij wordt gestigmatiseerd omdat de maatschappij is ingericht naar het gemiddelde en al wat daar van afwijkt wordt gepathologiseerd. Dat is altijd het argument van big pharma. Voel je je kut? Neem dit! Voel je je nu nog kutter? Blijf het vooral nemen, je gaat je vanzelf beter voelen. Dream on. Je gaat er aan onderdoor, aan die ADHD-troep. Klik om te vergroten... Ik ben het met je eens wat betreft dat het goed is om ermee te leren leven. Medicatie is geen oplossing, maar het kan je wel ondersteunen. Vraag jezelf vooral ook af of je er zelf last van hebt of hebben anderen er last van.. En wat zegt dat.. Ik heb vroeger ook Methylfendidaat voorgeschreven gekregen 3x 10 mg per dag, omdat leerkrachten dat nodig vonden.. Die hadden last van mijn impulsieve gedrag. Ik werd er doodongelukkig van en had zelf eigenlijk helemaal geen klachten.. Ben er snel weer mee gestopt.. Vraag jezelf af of jij er baat bij hebt en of de positieve werking voor jou opwegen tegen de bijwerkingen. Ik gebruik nu trouwens af en toe Methylfendidaat, wanneer ik dat nodig vind. Werkt voor mij prima. Ik kan zelf afwegen wanneer ik het nodig vind om net even wat beter te kunnen functioneren, bijvoorbeeld als ik een hele dag opleiding heb.. Over het algemeen kan ik mezelf ook heel goed handelen met mn adhd drukte en wie daar last van heeft blijft maar uit mn buurt"
"ketakoekjes zei: Ik gebruik nooit dopamine releasers, wat ik beschreef bovenaan doen mijn hersenen vanzelf om een of andere vreemde reden, joints doen mij niks en voor koffie heb ik een enorme gewenning. Een joint roken voor het studeren is trouwens ook niet zo slim. Volgende keer probeer ik maar eens Modafinil. Klik om te vergroten... Methylfendidaat is geen dopamine releaser. Het remt de heropname van dopamine en noradrenaline. https://adhdcentraal.nl/over-adhd/medicatie/"
"Ik haal altijd vloeibaar voedsel in huis en maak bijv een smoothie van spinazie, mango en granen. Dat gaat prima! Ik ben een vrouw en sport veel, weeg zo’n 65 kilo bij 1.75. Vind het maar niks om na een gek weekend 3 kilo kwijt te zijn, dat is namelijk vooral spierafbraak. Zonde! Gewoon al het gezonde wat je nog in huis hebt in de keuken machine gooien en drinken maar! En anders gaat een omeletje ook vaak prima"
"Revolutionair zei: Ik heb die ganggang op negeer stand staan maar heb het dit keer gelezen door op genegeerde inhoud te lezen. Die gast weet niet waar hij over praat. Ik ken een paar honderd mensen in de techno scène omdat we feesten geven en iedereen gebruikt ghb altijd op elke after en op het feest. Ken maar 3 verslaafde dus dat valt harstike mee allemaal. Mensen raden speed aan wat helemaal ook troep is. Als je zo bang bent voor drugs moet je helemaal geen drugs gebruiken zoals die ganggang. Laat je niet bang maken door onwetende jongentjes. Jammer dat negeer functie niet 2 kanten op werkt. Want ik weet dat dut account afkomstig is van een bepaald groepje. Negeer modes blijft aan dus je kan roepen wat je wilt... Klik om te vergroten... Een hoop vraagtekens bij deze reactie..."
"Revolutionair zei: Vertel.. Klik om te vergroten... Gangbang negeer stand? Welke gast weet niet waar die over praat? Je kent 3 verslaafden en dat valt mee, wat is het verband met deze post? Wat is eigenlijk ganggang?... @Revolutionair"
"Revolutionair zei: Ja er komt elke keer een nieuw account online die precies meepraat over dingen dingen die al lang spelen op dit forum waaruit ik concludeer dat mensen accounts aanmaken om hun punt kracht bij te zetten. Zie dat meteen en dat is zo een account ineens inactief en dan komt er weer een nieuwe bij. Negeerstand is dat je iemand zijn inhoud niet meer leest. Klik om te vergroten... Oke, niks met gangbangs dus en dit heeft volgens mij ook niks met deze post van @Patjesss te maken?"
"Revolutionair zei: Jawel ik vertelde hem dat ghb de oplossing kon zijn voor de blokade die hij heeft met sex waarna gangbanger mijn stellingen constand onderuit probeert te halen zonder er inhoudelijk op in te gaan of met wetenschap hoe het werkt. Dus normaal zie ik zijn berichten niet maar vandaag dacht ik laat me eens kijken. En ja hoor nog steeds bezig met mij dus Dus ik dacht ach dan reageer ik weer een keertje Klik om te vergroten... Ah dat bedoel je, ken de historie niet, maar in deze lijkt dit mij een prima advies van @Ganggang... Misschien maak je iets persoonlijk wat helemaal niet persoonlijk is bedoeld?"
"PsyTekZ zei: Balen. Kon je niet eentje naar een testcentrum brengen? Klik om te vergroten... Ja had wel gekund, vond het eigenlijk niet de moeite waard.."
"Wat ben jij een steun voor je moeder, vergeet niet ook jezelf in deze moeilijke situatie... Misschien heb je hier iets aan... Vond zijn vlogs nogal verhelderend vanuit ervaringsperspectief.. Veek Sterkte met de situatie! Heb hier een screenshot toegevoegd, zijn vlogs zijn te bekijken op facebook.. Verteld vanuit eigen ervaring, ik vond ze erg verhelderend iig..."