Wellicht is de vraag al eens langs gekomen hier maar ik kon het niet zo snel vinden. Zo ja, excuses alvast.
Als eerste even de relatie tussen mij en het witte poeder: Ik ben bekend met coke, ken de valkuilen, ik ken de prettige kanten. Ik weet dat t net zo lekker als link kan zijn.
Gelukkig heb ik m'n gebruik redelijk onder controle. Ik sla zonder moeite een lijn af wanneer het op visite aangeboden wordt.
Het doet me niets, al zitten er 6 man aan tafel te snuiven.. Ik ga het nog halen voor ze, indien nodig. Zo zijn er periodes geweest dat ik maandenlang wekelijks iets liet komen maar daarentegen zonder problemen een jaar of vier niets nam en er totaal geen zin meer in had, sterker nog; niet eens mee bezig was.
Het linke is dat het toch ergens altijd blijft sluimeren want er komt een dag en dan ineens heb je t in je kop en dan is er geen weg meer terug. Je wil het vanavond hebben, hoe dan ook, hoeveel telefoontjes je moet plegen: Niks hebben is geen optie. (dit zal menigeen bekend in de oren klinken)
![:smirk:]()
. Mijn geluk (of ongeluk?) is dat ik het financieel wel kan trekken.
Maar kortom; ik heb het prima in de hand. Hoewel het bizar blijft dat je na een paar jaar zonder troubles droogstaat en ineens die zin voelt opkomen..
Twee avonden geleden heb ik 10 gram gehaald, waarvan ik weet dat ik daar dan een week of drie, vier en misschien wel vijf mee kan doen. Ik heb die avond -ik schat- zo ongeveer anderhalve gram genomen. Lekker achter de iMac aan t werk en ineens voelde ik na een knal buiten de welbekende 'oh god, foute boel, paranoïde pas op, kijk uit, schrik me dood wees waakzaam' fase aankomen ( ook die kennen de meeste gebruikers wel). Zo achterlijk altijd naderhand...
Ik ging m'n hartslag meten en die was flink hoger dan normaal met coke. hij gaf zo'n 140 aan. Normaal zit ik met coke rond de 90-110. In rust is het meestal tussen de 65 en 80. Eenmaal bekomen van de schrik en zeker wetend dat er geen team met bewapende mannen m'n tuin aan t besluipen waren zakte het weer rond de 120.
Betekend zo'n hoge hartslag dat ik slechte zooi heb, gemixt met cafeïne of speed, of is dit te simpel gesteld?
Is een hartslag boven de 125 inherent aan versneden troep?
Alvast bedankt voor de feedback!