#1
Daarom party bus. Ik snap mensen sws niet dat ze drugs gaan nemen en daarna auto rijden.
Daarom party bus. Ik snap mensen sws niet dat ze drugs gaan nemen en daarna auto rijden.
Toch denk ik dat een hoop drugsgebruikers te snel denken dat ze weer helemaal nuchter zijn. Ik bedoel dat ze als de echte effecten van de drug niet meer voelen ze denken dat ze al 100% normaal zijn. Terwijl je nog best bv langzamere reactie kunt hebben, sneller afgeleid of toch minder oplettend bent.
Snap je wat ik bedoel?
Dat ook ja!Klopt. Tegelijkertijd ben je niet strafbaar als je met een dikke alcoholkater rondrijdt maar het lijkt me sterk dat je je dan wel goed kan concentreren.
Dus als ik vandaag een joint rook dan mag ik morgen niet rijden omdat een test mogelijk positief kan zijn?Hun kijken primair naar wat je in je bloed hebt zitten. Maar je bent eerder nuchter dan dat het je bloed uit is.
Maar ik snap het wel en eigenlijk is het wel oke zo.
Dat klopt, je wordt gewoon verantwoordelijk gehouden voor wat er uit het onderzoek komt. Je moet dus rekening houden met de halfwaardetijd van de middelen die je gebruikt.Dus als ik vandaag een joint rook dan mag ik morgen niet rijden omdat een test mogelijk positief kan zijn?
Dat is bs.
Een test toont alleen aan of je hebt gebruik in de afgelopen x dagen/uuren en dat is het.
Je kunt zo nuchter zijn als de tyfus en nog steeds positief.
Amen!Dat klopt, je wordt gewoon verantwoordelijk gehouden voor wat er uit het onderzoek komt. Je moet dus rekening houden met de halfwaardetijd van de middelen die je gebruikt.
Bs.Amen!
Bs? Beste Statement! Thanks man.
Doet mdma zaterdagavond en rijd naar huis maandag ochtend.Een maat van me ging zaterdagavond ook lekker op de mdma en toen maandagochtend inderdaad weer naar huis rijden. Ik had hem al gezegd doe nou niet.. maar mensen zijn nou eenmaal eigenwijs.. En ik zat ook nog naast hem misschien niet zo een goed idee geweest.
Bedoelde ook dat het nog in je speeksel zit. Als hij was aangehouden en een drugs test kreeg was hij gewoon de lul geweestDoet mdma zaterdagavond en rijd naar huis maandag ochtend.
Meer als genoeg tijd om compleet nuchter te worden.
Ban Ben je idd de lul maar de wet zit hier verkeerd.
Na anderhalve dag Ben je echt wel nuchter en scherp genoeg om achter het stuur ye zitten.
Die testen toonen alleen aan dat je hebt gebruikt in de afgelopen x uren.
Dat is waardeloos om the weten of iemand onder invloed is.
Testen als dit zijn gewoon niet bedoeld om te meten of iemand zodanig onder invloed is dat hij niet veilig kan rijden en daarom zouden ze niet gebruikt moeten worden.
Het is in nederland toch niet illegaal om drugs te gebruiken?
Hoe kan je iemand hier dan in hemelsnaam voor straffen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."