Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vind corona echt het lekkerste bier dat er is!"
"Dit is wat ik gevonden heb: Afbraak van cocaïne Een uur na gebruik is de concentratie cocaïne in je bloed maximaal. Hierna halveert de hoeveelheid in je bloed ieder uur. Na 5 uur is 98% van de cocaïne uit je bloed. De afbraakstoffen blijven maximaal een week in je lichaam aanwezig en dus aantoonbaar. Klik om te vergroten..."
"Ik heb een vraagje. Ik ga binnenkort naar een feest, maar ik ga wat gebruiken. Maar... me ouders gaan me ophalen, dus kan ik dan een speed bommetje doen? Of krijg ik daar grote pupillen van? Want mijn ouders merken echt alles.. Ze hebben me al eerder met grote pupillen gezien, en toen vroegen ze ook wat ik gebruikt had. Maar heeft iemand hier een oplossing voor? Drank is ook geen oplossing."
"Nou, vrijdag dus feest gehad. Ik kon geen Speed krijgen want het was op helaas. Dus ik heb me vermaakt met een aantal pillen, maar helaas kon dat andere meisje dus niks doen. Maar ze kon dus ook niet gepakt worden met haar ouders gelukkig. Oja ze werd niet opgehaald ze ging met de scooter, was later afgesproken dus daar zou ze ook mazzel mee gehad kunnen hebben."
"barry zei: nog een andere maat van me is nok op school gegaan. Dat is ook rot, werd politie bijgehaald en van het school gestuurd. Klik om te vergroten... Ohh, das wel rot! Maar sowieso dom om voor school te gebruiken.. Gewoon op school niks gebruiken, vind ik."
"Volgende week ga ik GHB gebruiken, mijn eerste keer. Ik zou eerst XTC gaan doen, maar mijn dealer zei dat hij nog wel wat anders leuks voor me had, GHB dus. Maar wat moet ik er van verwachten, ik weet vrijwel niks hier van.. Hoe moet ik het doen met goede dosering en de effecten enzo. En ook hoelang deze duren? En hoelang je pupillen groot aanwezig zijn?"
"ligt eraan. ik neem net zoveel tot ik lekker hard ga."
"ik ging biertje drinken en toen ging ik het met me tafel proberen maar dat lukte niet echt (stukje van me bureau dr af nu :P ) en daarna met een schaar geprobeerd en dat lukte wel haha!"
"Hallo, Ik heb net een jointje gerookt met een paar mensen, maar ik krijg er een ongelofelijke hoofdpijn van.. Normaal heb ik dit nooit, misschien veel takjes? (Het was een voorgedraaide). Maar wat kan het dan anders zijn, want het lijkt me sterk dat er takjes zitten in joints van de shop.."
"Ja dat klopt wel ja, maar ik zou verder ook niet wetem wat het was.. @Nick de Neger > ik kan niet eens draaien, en ik probeer het ook niet, genoeg mensen die het wel kunnen :P"