Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTroep?

Troep?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Ik heb net een jointje gerookt met een paar mensen, maar ik krijg er een ongelofelijke hoofdpijn van.. Normaal heb ik dit nooit, misschien veel takjes? (Het was een voorgedraaide). Maar wat kan het dan anders zijn, want het lijkt me sterk dat er takjes zitten in joints van de shop..

:openmouth:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien de haarlak ofzo :mrgreen: Je kan beter geen voorgedraaide halen. En als je geen zin hebt om te draien doe ik het wel voor je :P
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik denk niet da je van takjes hoofdpijn krijgt als ze gemalen zijn en als ze niet gemalen zijn ligge ze er normaal ook niet tussen want dan zoude er gaatjes in je joint zitte
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dat klopt wel ja, maar ik zou verder ook niet wetem wat het was..

@Nick de Neger > ik kan niet eens draaien, en ik probeer het ook niet, genoeg mensen die het wel kunnen :P
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb vroeger ook een paar keer een hoop takjes in een joint gedraaid en ik heb er nooit hoofdpijn van gekregen.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik krijg al koppijn als ik aan takjes denk :/
S
SOOOFLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik haal ook altijd voorgedraaide..
maar denk je dat daar echt troep in zit ? :confused:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er zit veeeeel tabak in, in vergelijking met de wiet of hasj of een combinatie van beide. Als ik mijn joints draai doe ik een beetje tabak er in, veel shops doen bij hun voorgedraaide er veel tabak bij om hem dikker te laten lijken terwijl er niet veel in zit :(
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
of er takje inziet of niet kun je in meeste gevallen niet zien of ruiken maar je hoort het wel als je een dikke hijs inneem

voorged. jointjes van shoppen zijn van slechte kwaliteit in meeste gevallen, en dat er weinig inzit is ook waar maar het is ook bedoeld voor beginners, :mrgreen:
een echte blower draait zijn eigen jointje naar zijn eigen smaak

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."