Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"atbboy zei: Als je iemand van de groep op een feest kwijt bent en tegen een ander van de groep zegt, hij is van de kaart of zie jij hem nog? Klik om te vergroten... Das een goeie"
"Ik begon op mijn 18e met alle drugs eigenlijk. Van 16 tot 18 ging ik ieder weekend naar de discotheek en dronk ik alleen. De avond voor ik 18 werd heb ik voor het eerst een joint gerookt. We dronken normaal ieder weekend, maar ik had maar een paar euro die avond dus ik vroeg een maat van me die af en toe blowde hoe het is enzo en of hij een joint voor me wou halen omdat ik niet genoeg geld had om drank te halen. Die avond was zo bruut en ik kon de dag erna meteen mijn eigen wiet halen xD. Daarna zijn we vrij hard gegaan, 3 maanden later deden we ieder weekend xtc. Na een half jaar ongeveer ontdekten we speed."
"DMT 2-c(b-e) Mescaline Crystal Meth roken (1x)"
"Fidge zei: Ik denk dat alleen nog Datura overblijft maar ben er nu nog niet aan toe. Klik om te vergroten..."
"Crystal Meth roken"
"Wiet Paddo's coke"
"Fishhead0707 zei: ZoZo 2 Df'ers die wiet boven de andere drugs verkiezen.. oke nou iedereen ze ding. Ik ga voor de harddrugs. Klik om te vergroten... Aangezien ik vrijwel dagelijks wel een jointje smoor en het aantal keren dat ik harddrugs neem per jaar op 1 hand te tellen is, zou het niet realistisch zijn eerlijk zijn wiet niet op 1 te vermelden."
"Fishhead0707 zei: weyoun22 zei: Fishhead0707 zei: ZoZo 2 Df'ers die wiet boven de andere drugs verkiezen.. oke nou iedereen ze ding. Ik ga voor de harddrugs. Klik om te vergroten... Aangezien ik vrijwel dagelijks wel een jointje smoor en het aantal keren dat ik harddrugs neem per jaar op 1 hand te tellen is, zou het niet realistisch zijn eerlijk zijn wiet niet op 1 te vermelden. Klik om te vergroten... Daar heb je een goed punt. Al gaat het hier volgens mij om het effect, niet zo zeer om hoevaak je het gebruikt natuurlijk. Klik om te vergroten... In dat geval 1. Speed 2. Coke 3. Wiet"
"alcohol en wiet."
"Wiet"