Ik wou plots van mijn bureaustoel naar mijn tripposter gaan kijken, maar toen ik me omdraaide besefte ik pas echt dat dit niet ging ben te verdoofd ben te hard aan het spacen, gwn blijve zitte dus
#4
#5
echt alles is zo raar en anders, had echt niet kunnen bedenken dat dit zo ging uitpakken
heb ook het gevoel dat de vloer steeds onder m'n voeten beweegt
#6
Vond et opzich wel leuk om te lezen :P.
En wat hier boven is gezegd, doseren onder invloed is lastig.. Zelf ook vaak last van als ik aan het snuiven ben of xtc neem..
#7
ik voel alles tintelen van kop tot teen en ik heb nog steeds waterogen van een uur gelede
mar het gevoel is absoluut nice toch heel anders dan ketamine, veel diepere space
#8
ik ben echt weg van aarde , was niet de bedoeling dat ik zo hard ging spacen
#9
ik space hem nog altijd even hard: plateau
#10
Tijd is zooooooooooooo traaag ik vergeeet gewoon alles wat nog komen moet...
#11
Ben zonet naar het toilet gegaan , evenwicht houden was dus de hel voel me echt helemaal gedissocieerd,
edit: ook heb ik alles moete vastpakke en had bijna vd duurste schilderijen omgegooid in de gang
#12
haha ik lijk steeds naar rechts te schuiven :P
#13
Mixhaël toch. Have fun mate
#14
nu 2u10mn later
ik voel hem nog altijd en nu is het lichtjes aan het afnemen..
#15
Heb het gevoel dat dagen gepasseerd zijn maar we zijn slechts 2 uur en n half verder ..
#16
hahahahahah gozer wtf
#17
Goed voor je postcount dit.
#18
Ben net wakker. Ik had in het begin nog 2 extra dosissen genomen en in minder dan 5minuten had ik 100mg in m'n nikkel. Opeens sloeg het dus wel heel hard in en bleef het echt eindeloos lang duren; ik kan goed begrijpen met wat Sublimo bedoelde met krankzinnig worden. Ik had net hetzelfste. K had dan maar besloten oom rond 24u in bed te kruipen (T+3.00). Toen was het nog helemaal niet over want ik wu wel echt dat het eens mocht stoppen. Soms snapte ik er ook helemaal geen flikker van alles; van wat ik hier deed, waarom, enz.. Van mijn bureaaustoel naar mijn bed is slechts 2 meter en toch viel ik erin omdat ik miijn evenwich niet kon bewaren.
In mijn bed heb ik nog veel en lang gespaced (en krankzinnig geworden). Soms wist ik zelf echt niet meer waar en hoe ik lag, soms leek het wel ondersteboven.
Uiteindelijk ben ik in zo'n half-achtige slaap in slaap gevallen, echt heel raar ik was aan het dromen en slapen tegelijk maar toch wakker .
T+4.00 Ben ik ongeveer in slaap gevallen. En nu dus net wakker met toch wel veel hoofdpijn..
Beter edit je volgende keer gewoon je hoofdpost als je een update wil maken, zo wordt het echt een teringzooi.
#20
het is 21u44 .. +- driekwart na start en Intoxication vertelt mij ..
kben echt aant zweven
kben stoned
euforisch
tripgevoel ook
en echt
opiaat achtig iets
fock
ik denk dat het wel zwaar verslavend is
wow
vervormingen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.