Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMXE (Methoxetamine) Live!

MXE (Methoxetamine) Live!

90 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vet! :sunglasses:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Have fun mate :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wou plots van mijn bureaustoel naar mijn tripposter gaan kijken, maar toen ik me omdraaide besefte ik pas echt dat dit niet ging :openmouth: ben te verdoofd ben te hard aan het spacen, gwn blijve zitte dus
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
echt alles is zo raar en anders, had echt niet kunnen bedenken dat dit zo ging uitpakken
heb ook het gevoel dat de vloer steeds onder m'n voeten beweegt
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vond et opzich wel leuk om te lezen :P.

En wat hier boven is gezegd, doseren onder invloed is lastig.. Zelf ook vaak last van als ik aan het snuiven ben of xtc neem..
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik voel alles tintelen van kop tot teen en ik heb nog steeds waterogen van een uur gelede
mar het gevoel is absoluut nice :grin: toch heel anders dan ketamine, veel diepere space
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben echt weg van aarde :grin: , was niet de bedoeling dat ik zo hard ging spacen
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik space hem nog altijd even hard: plateau :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijd is zooooooooooooo traaag ik vergeeet gewoon alles wat nog komen moet...
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben zonet naar het toilet gegaan , evenwicht houden was dus de hel voel me echt helemaal gedissocieerd,


edit: ook heb ik alles moete vastpakke en had bijna vd duurste schilderijen omgegooid in de gang
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha ik lijk steeds naar rechts te schuiven :P
d
drugsnoobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mixhaël toch. Have fun mate :wink: :stoned:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#14
nu 2u10mn later

ik voel hem nog altijd en nu is het lichtjes aan het afnemen..
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb het gevoel dat dagen gepasseerd zijn maar we zijn slechts 2 uur en n half verder ..
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#16
hahahahahah gozer wtf :tearsofjoy:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goed voor je postcount dit. :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben net wakker. Ik had in het begin nog 2 extra dosissen genomen en in minder dan 5minuten had ik 100mg in m'n nikkel. Opeens sloeg het dus wel heel hard in en bleef het echt eindeloos lang duren; ik kan goed begrijpen met wat Sublimo bedoelde met krankzinnig worden. Ik had net hetzelfste. K had dan maar besloten oom rond 24u in bed te kruipen (T+3.00). Toen was het nog helemaal niet over want ik wu wel echt dat het eens mocht stoppen. Soms snapte ik er ook helemaal geen flikker van alles; van wat ik hier deed, waarom, enz.. Van mijn bureaaustoel naar mijn bed is slechts 2 meter en toch viel ik erin omdat ik miijn evenwich niet kon bewaren.

In mijn bed heb ik nog veel en lang gespaced (en krankzinnig geworden). Soms wist ik zelf echt niet meer waar en hoe ik lag, soms leek het wel ondersteboven.

Uiteindelijk ben ik in zo'n half-achtige slaap in slaap gevallen, echt heel raar ik was aan het dromen en slapen tegelijk maar toch wakker :confused: .

T+4.00 Ben ik ongeveer in slaap gevallen. En nu dus net wakker met toch wel veel hoofdpijn..

Conclusie: Dit is super potent spul, neem zeker niet teveel als het je de eerste keer doet en zéker niet als je nog geen ervaring hebt met Ketamine en blijf onder de dosis van 75 a 50mg dan blijft het tenminste nog TOF.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beter edit je volgende keer gewoon je hoofdpost als je een update wil maken, zo wordt het echt een teringzooi.
c
chewbaccaLid
01-01-2024, 00:00
#20
het is 21u44 .. +- driekwart na start en Intoxication vertelt mij ..
kben echt aant zweven
kben stoned
euforisch
tripgevoel ook
en echt
opiaat achtig iets
fock
ik denk dat het wel zwaar verslavend is
wow
vervormingen :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."