Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"darklord667 zei: Verder heb ik een keer met iemand een hele nacht aan de mdma en xtc gezeten. En ik zag overal brillen en snorren.. En de volgende ochtend, toen ik nog onder invloed was, vroeg ik aan iemand die tegen hd is, waarom hij een bril droeg.. Klik om te vergroten... Hey, dat heb ik precies zo gehad! Een jaar of 12 geleden in de Roxy (had 2 pillen gekregen van een duister type); iedereen ook brillen (verschillende monturen ook) en eigenaardige huidziekten. Het was geen prettige ervaring iig."
"jimclean zei: WAT ZIJN JULLIE EEN FUCKING DOEBERS! Ik ben een jongen van begin 20 en heb ook op de Emiliehoeve gezeten, ben nu ruim 2 jaar clean en ik zie mensen de naam van de Emiliehoeve verdoezelen: ik vind jullie allemaal fucking stakkers. Overdreven verhalen, triest kattengejank en bullshit. Ik ben n broekie en zeg: word eerst maar es n beetje clean en al ben je dat al: voor wat langere tijd. Die plek is een magische, stimulerende plek en heeft voor veel mensen veel betekend en levens gered.(en dan overdrijf ik niet, want als er Ãemand kritisch is ben ik t wel) Kunnen jullie dat ook van jezelf zeggen? Stakkers. Als ik jullie zou kennen hadden jullie de wind van voren gekregen en zou ik netjes over jullie heen stappen als jullie met n naald in je arm op de stoep zouden liggen. Get off your asses and make a fucking change! MAMMOET!!! (ouwe heks ) Ik heb met je op de EH gezeten, jij weet wat een stelletje mongolen dit zijn. Tot sprekens. En nogmaals voor jullie haters: ga lekker totdat je ; je zal dr ver mee komen. Trouwens, jopy: dat ziekelijk overdreven gescheld wat jij hebt verzonnen: ze hadden t tegen jou en over jouw moeder, ouwe jankerd. En R@R@: leer ff spellen: dysipline.... Schaam je! Voor alle mensen die wél hun best doen (en deden op school) : je komt er wel, als je echt wilt. t Is n moeilijke wereld, maar dat is geen excuus. Denk aan t verdriet en geld dat je bespaart. Dit is trouwens de eerste en laatste keer dat ik op dit forum kom, dus kom maar op met je kinderachtige terugpakcommentaar, want ik ben nog volwassener dan jullie stinkerds. LATEEEEEEEER Klik om te vergroten... De naam van de Emilie Hoeve bezoedelen zul je bedoelen. Ben je toch niet zo snugger als je je voordoet. Leer ff juist woordgebruik wil je! Aan je taalgebruik en je agressieve reactie maak ik op dat jij waarschijnlijk nog in een soort van cocaine psychose verkeert of ben ik je reputatie nu aan het bedoezelen...."
"Hallo, Ik 29 jr. gebruik al een jaar of 4 regelmatig coke. Eerst alleen met uitgaan later ook thuis. Ben laatst 5 maanden gestopt (mede met behulp van een 12-step programme); laaste 2 maanden weer regelmatig gedaan. Nu in 2010 wil ik er weer vanaf. Ik heb gemerkt dat ik na ongeveer 4 maanden geen coke meer te gebruiken, ik mezelf weer terug had. Maarrrrr...zodra ik m'n leven weer aardig op de rails had (financien, werk, administratie) ging het toch weer heel erg kriebelen. Ik ging weer stappen; drinken en kwam weer in m'n oude vetrouwde scene terecht. Heel fout en heel lekker! Ik weet dat ik mezelf weer terug moet zetten in de realiteit. Zonder coke heb ik veel meer kans om mijn dromen te bereiken. Het is zulk verraderlijk spul! Het heeft bij mij best lang geduurd voordat ik elke dag ging gebruiken; het eerste jaar 1x p maand, het tweede, derde jaar 1gram p. week en het laaste jaar een halve per dag. Ik raakte echt heel erg in de knel, vooral financieel. Later bleek dat m'n persoonlijkheid ook was veranderd, maar dat had ik zelf niet door. Succes voor iedereen die wil stoppen"
"atbboy zei: nazdrovje zei: Ik ben er vanaf, heb een injectie laten zetten en dat doen ze elke 4 weken! Je moet ook praten met een psychiater, maar die helpt me erg goed. Ik had binnen 20 minuten na de injectie geen trek meer!!! Staan nu ook op internet, zag ik: e x p e r t c l e a n i c s . n l heten ze. Het koste me wel wat centen, maar ik hoef niet opgenomen te worden en kan daardoor gewoon doorwerken. En van de coke ben ik af, dus ik spaar een hoop uit... Het proberen waard dus!!! Ik hou de posting anoniem, want heb een hoge functie op een ministerie... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Heb expert cleanics.nl tevergeefs proberen te googelen, kun je misschien wat meer info geven over deze behandeling?"
"Dankjewel voor de informatie, ik ga meteen even kijken. Ik gebruikte al jaren elke dag en het laatste jaar 4 gram per week. Ik ben 6 maanden gestopt en heb toen een terugslag gehad van 6 weken (bijna weer terug bij af). Nu ben ik weer 12 dagen clean. groetjes v Wendela"
"micky zei: Frisko zei: ach dat ligt ook geheid aan haar eigen. ken mensen zat die crack talloze keren gedaan hebben en niet verslaafd zijn geraakt. ik heb het miss 7 a 8x gerookt maar het zei me niets en ik doe het ook niet meer snuiven daarentegen... miss komt ze nog wel tot haar besef,miss ook niet. verslavend is het iig als het je ligt Klik om te vergroten... 7 a 8x gerookt? Je word met dit spul ook vaak besodermieterd met nep spul, omdat zware gebruikers tevreden zijn als er maar iets wits in hun pijp zit. Ik kan me niet voorstellen dat iemand ongevoelig is voor basen en snuiven wel lekker vind. Ik ben wel verslaafd maar het is voor mij een klein beetje in de hand te houden en dan ben ik wel echt een uitzondering, zonder te willen opscheppen. Ik ken dit gebruik nu ong. 8 jaar maar ik heb nog een eigen huis en een flinke spaar rekening. Wel dankzij een bewindvoerder. Klik om te vergroten... @Micky, ik heb hier maar 1 woord voor: DENIAL Oh ik las later dat je sinds eind juni clean bent!, ik hoop dat dat nog steeds het geval is"
"Djack zei: Ik zal je een tip geven als jij denkt geen effect te voelen van coke dan moet je dat spul nooit meer aanraken. Je hebt jezelf nu (onbewust van de echte aard van coke) een rede gegeven geen coke meer te doen en dat is je redding.Houd dit aub zo en ga niet meer snuive zeker niet in combinatie met alcohol. Coke is een subtiele drug veel subtieler dan alcohol of speed en canabis. Je leert er na een poosje een bepaalde smaak voor te ontwikkelen en leert langzaam aan te begrijpen hoe dit spul precies werkt en als je dat eenmaal door krijgt dan pas kom je langzaam maar zeker tot de ontdekking hoe verschrikkelijk verslavend het is. Wat jij nu zegt zo beschreef ik het ook in het begin van mijn gebruik. Best lekker bij het zuipen maar niet speciaal , en dan sluipt het er langzaam maar zeker toch in omdat je het zo aan het onderschatten bent en tussentijds ga je dat subtiele gevoel steeds meer waarderen en gaat het zelfs de boventoon voeren in je zuip/snuif sessies. Op een bepaald moment is zelfs het zuipen zonder lijntjes niet eens meer lekker en word de drang om te gaan bellen onvoorkombaar. Dr is geen veilige manier om met dit spul om te gaan en hoe meer je het onderschat des te harder zul je met de keiharde realiteit geconfronteerd worden. Niets van wat men over dit spul zegt is gelogen , de weg naar een verslaving toe is zo gelegd en heel erg sneaky , je hebt er haast geen erg in maar dan ben je in feite al verslaafd. Kap er zo snel mogelijk definitief mee en je zult zo nu en dan nog gezellig met je vrienden een biertje kunnen drinken. Ik ben geheel onthouder moeten worden om van dit duivelse spul af te komen. Drink al 2 jaar niet meer en weinig behoefte aan maar de lust naar coke komt zo nu en dan sterk terug. Het nesteld zich in je geest en gaat nooit echt meer weg. Klik om te vergroten... @Djack, wat jij hier beschrijft is precies mijn ervaring met coke. Ik heb jarenlang dagelijks gebruikt het duurde zo'n 4 jaar van recreatief tot dagelijks gebruik. Ik ben nu 8 maanden gestopt, maar moet heel erg uitkijken met alcohol. Zodra ik aan geschoten ben moet ik coke hebben. Een ongekende kracht neemt het over van mijn verstand en ik gooi alles in de strijd om het goedje dan te bemachtigen ( bijvoorbeeldaanpappen met een vage kennis die het misschien bij zich zou kunnen hebben). Dit is me vorige week gelukkig niet gelukt anders had ik voor de 2e keer een relapse gehad. M'n eerste relapse was na 6 maanden clean. Op een feest van wildvreemden aangeboden gekregen (gebeurde mij anders nooit!!). Rationeel weet ik dat coke me in de goot doet belanden en toch blijf ik er DAGELIJKS naar verlangen."
"W.F.L. zei: Dreuge zei: Bingeln zei: Pep heb je in meerdere vormen met meerdere geuren. Ook wordt het met veel verschillende dingen versneden. Ik denk dat het wel pep was. Al was het niet wat je je ervan herinnerde. Klik om te vergroten... meerdere geuren? mijn pep ruikt gewoon altijd naar pep Klik om te vergroten... Amfetamine is geurloos dus je pep kan al niet naar pep ruiken. Wel naar BMK. Gooi maar eens in droge aceton en kijk of het daarna nog naar "pep" ruikt :P @ W.F.L. Wat is BMK? ik had jarenlang een vaste dealer en slecht een paar keer van de honderden keren dat ik deze arabs gebeld had rook het idd naar kattenpis. Ik steeds maar checken of de kattenbak verschoond moest worden. Of andere zooi die er nog in achtergebleven is vanwege de productie of versnijdingsmiddelen. Dus hij heeft wel degelijk gelijk, speed kan meerdere geuren hebben maar er is niet zoiets als een geur van pep, wel een geur van BMK en dat is die ranzige kattepisgeurige zooi waar ze pep van maken of een menggeur van BMK en oplosmiddelen. En vast nog wat andere zooi. Klik om te vergroten..."
"@Zeni, thanks. Wil dat zeggen dat je coke dan met amfetamine is versneden?"
"Dondiablo zei: Hebben jullie nog tips voor mij en weten jullie of dit wel vaker voorkomt, dat de drang pas veel later erg toeneemt? . Klik om te vergroten... Ik was na jaren van dagelijks gebruik (2 a 3 gram p wk) in een keer stopt. Ik heb dit 5 maanden volgehouden. Daarna was ik op een feestje en ik zag een jongen die ik van vroeger kende en ik wist dat hij coke bij zich had (hij verkocht het vroeger). Ik ging met hem kletsen met de reden dat hij me mischien wat aanbied. Dat deed hij ook, na wat verleidelijke blikken van mij. Ik stond te trappelen van ongeduld bij het toilet. Eindelijk weer dat heerlijke gevoel! Ik was wel meteen weer para en opgefokt. Toen heb ik zelf ook weer besteld 2 wken later tot oud en nieuw ongeveer 7x gehaald. Ben nu weer 2 weken gestopt. Het zal er wel bijhoren. Eigenlijk wil ik nu niet meer relapsen."