#1
Ik heb het idee dat de Amerikaanse ambasade alleen Amerikanen helpen en mij geen tips gaan geven. Zijn narrowminded en hysterisch die Amerikanen als het over drugs gaat. War on drugs e.d. Maar iig bedankt voor het meedenken.
hoezo zou je een probleem hebben? als jij niks bij je hebt ofzo kunnen ze je volgens mij weinig maken..wendela zei:Ik hoop het maar, want ik wil heel graag op reis. Ik vraag me af of het feit dat ik ben aangehouden (ze vonden het verdacht dat ik heel lang op het toilet bleef...ik zocht iets in m'n tassen en dat vonden ze er blijkbaar verdacht uitzien). En dat ze vervolgens heel veel coke resten zijn gemeten, maar dat ze niks hebben gevonden. Als dat bij immigration met 1 druk op het scherm naar voren komt heb ik denk ik wel een probleem.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."