Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerlijk gezegd weet ik daar niet zoveel van af, ik zelf heb t ook nooit gehad. Een kennis van mij wel, maar die deed het al veel meer en vaker."
"Voor mij maakt het echt geen bal uit wanneer ik het liefst snuif haha, als er maar een wc of een plek in de buurt is dat het kan. Achter de computer, tussen het winkelen door, bij het uitgaan, thuis, in de auto; altijd"
"Gelukkig heb ik altijd een moment dat ik kan zeggen op zo'n avond; ik heb genoeg. Maar meestal heb ik dan hartkloppingen of word ik ineens moe."
"De ene keer bewaar ik het voor de volgende dag, maar meestal snuif ik thuis gewoon door."
"Dankjewel w.f.l is het verschil van euforie heeel groot dan? Ik ga dat dan maar is proberen"
"Ik zelf gebruik 1x per maand coke, en helaas moet ik je toegeven dat ik je gelijk geef. Maaaaaar bij mij was het geval dat ik t eerste keren gewoon kreeg (ik denk dat dat bij de meeste mensen zo is) dus toen was het nog geen probleem. En de eerste keer(en) is zoals iedereen voor de eerste keer gebruikt uit nieuwschierigheid. Of wil je nieuwschierigheid een probleem noemen? Nu is het wel een probleem, want iedere keer zit ik een hele maand naar die ene avond toe te kijken. Coke hoeft niet perse een probleem te zijn. Iemand die sterk in z'n schoenen staat en het echt recreatief gebruikt (dus 1x in de 3 maanden) dan is t geen probleem. (al weet ik bijna zeker dat zo iemand er dan heel erg graag naar uitkijkt) Die mensen zullen er ook vast wel zijn, maar ik ken ze niet. In mijn omgeving zie ik dat het net als bij mij een probleem word. Ik gebruik het 1x per maand, niet heel veel en toch heeft het een grote invloed op hoe ik me de hele maand voel en leef. Het liefst zou ik de hele dag door snuiven, maar ik ben dan psychisch op dit moment heel zwak en krijg daar ook hulp voor. Nu niet lopen zeiken ; daar heb je er 1 want ik geef je toch gelijk? Maarre speed is dus een aanrader, een goede goedkope vervaning voor coke? Ik hoor juist dat het troep is, maarre.. kan iemand voor mij dan hier de verschillen/vergelijkingen opnoemen?"
"hahahahaa heel leuk, goed en grappig report!"
"Klinkt heel goed haha, maar is het nou wel of geen hallicunerend middel? Dus er is geen risico bij dat je enge dingen gaat zien of wel?"
"tonymacerony zei: Wat je schrijft over het ouder gezicht enzo van je vriend heb ik ook mee gemaakt precies lange kin enzo echt freaky. weet hoe rot je je hebt gevoelt :P bij mij zat het hoofd van een vriend op het lichaam van een andere vriend enzo. en doordat ik wel meteen ben gaan slapen heb ik heel erg zitte space in me droom. Ik heb ook een beetje zitten lezen overal enzo en waarschijnlijk heb je pillen gehad met mccp erin, teminste dat was mijn conclussie. en ik had ook het idee het nooit meer te doen , maar ooit komt er een dag dat je wel weer zin krijgt Klik om te vergroten... aai dat lijkt me ook echt eng wat jij hebt gezien zeg! Hoe ging je droom precies dan? Haha, gisteravond had ik toch weer zin in, maar heb 't toch maar niet gedaan."
"Nasica zei: vitafitfit zei: Nasica zei: Klinkt als 2c-b verder leuk report. Klik om te vergroten... Ik heb ff op google gekeken en inderdaad; hoe ik het ervaren heb is precies zoals de omschrijving van 2c-b Maar volgens de gene waar van ik het heb gekocht was het echt alleen mdma wat er in zit en was t bij t jellinek ofzo?? getest. Klik om te vergroten... Waaw. een unieke kans om 2c-b te verkennen als dat het daadwerkelijk was. En even over getest spul kopen.... hoe lief de puppy ogen van je dealer ook zeggen dat het allemaal goed en getest spul is, moet je niets geloven totdat je zelf heb getest. Weet wat je tot jezelf neemt btw ... zit atm zelf ook ff aan de mdma wat is het weer heerlijk. als deze reactie wat vaag is. forgive me. groet, Nasica Klik om te vergroten... Jij hebt zeker een leuke avond gehad Wat je zegt is wel waar (dealers zijn vaak niet te vetrouwen) maar ik heb ze van iemand die geen echte dealer is. Hij geeft/verkoopt ze alleen aan vrienden."