Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"byebye freedom of mind ... ik word wel heel erg pissig als de cactussen in mijn vensterbank ineens illegaal worden omdat een of andere CDA-hoer doorgedraaid is in zijn eigen arrogantie....."
"the spirit molecule zeker bestellen! hij vertelt ook heel mooi hoe lang hij bezig is geweest om het onderzoek uberhaupt uit te mogen voeren..kut bureaucratie! maar echt...dat boek is een meesterwerk!"
"Beste DF-ers, mijn zoektocht op internet heeft weinig informatie opgeleverd dus probeer ik op deze manier wat meer informatie te verkrijgen over de ziekte MS, en wat ayahuasca voor deze mensen kan betekenen. Afgelopen jaar is mijn interesse naar naar ayahuasca naar zo'n hoog niveau gestegen dat ik de keuze heb gemaakt hebt absoluut ooit eens te gaan doen. Ik ben er nu nog niet klaar voor, ik weet ook niet of dat wel kan, maar ooit gaat dit gebeuren. Waar het echter om gaat, jaaaren terug is er bij mijn vader MS geconstateerd, hij heeft vele klachten gehad als het uitvallen van 1 oog (tijdelijk), en dat bijvoorbeeld zijn evenwichtsorganen helemaal in de war waren en hij een week lang zeeziek was, etc.. Het vreemde is dat hij de afgelopen 25 jaar (gelukkig) geen symptonen meer heeft gehad. Aangezien ik weet dat MS ongeneesbaar is ben ik bang dat dit ooit terug zal gaan komen in een later stadium, en ik wil alles behalve zien hoe de kwaliteit van leven van mijn goede vader de grond in wordt getrapt door een ziekte... Ik wil dat hij vredig d'aarde verlaat! Nu heb ik hem laatst verteld dat ik ooit ayahuasca wil gaan doen. Wat de laatste tijd in mijn hoofd bonkt is het feit dat hij vroeger MS heeft gehad, en de vraag wat sjamanen voor mijn vader kunnen betekenen. Als dit hoopvol is, overweeg ik om hem mee te vragen naar een trip in bv Peru, ik wil echter wel dat het in ceremoniele setting gebeurt. Zijn hier mensen aanwezig die ervaring hebben met MS en Ayahuasca? Heeft iemand toevallig goede links of vrienden, familieleden, etc die mij hier meer over kunnen vertellen? Peace, life is good! Koffz"
"gNuxx, bedankt voor je reactie! op de site lees ik echter dit: It also has handed me a real reason to finish and promote this book. After deciding not to do the ayahuasca cure, I thought that the book was probably going to die on the vine. The main interest of my target audience would have been in the psychedelic/spiritual aspect of my “miracle cure”. Klik om te vergroten... Op de site is ook 't volgende te lezen: I have now been SYMPTOM FREE since July 2008 thanks to two simple, cheap, and easily available prescription drugs, Low Dose Naltrexone and Desoxyn. I have put my Placebo plans on hold, as I don’t need it anymore. I will be devoting myself to getting the word out to all Progressive MS sufferers about this breakthrough. Klik om te vergroten... Interessante informatie, maar mijn zoektocht gaat verder.. nogmaals bedankt voor je hulp!"
"laten we de kwikpost van vogel maar weer negeren... ontopic: thanks voor de reacties allemaal! Ik zal eens met m'n pa gaan praten over welke vorm etc. Het volgende ben ik tegengekomen, een ervaring van een MS patient en een aantal trips: http://www.scribd.com/doc/3899707/lakshmistory en voor alle fans een bonusje: dikke ayahuasca tekeningen!! http://www.scribd.com/doc/3716773/Ayahu ... o-Amaringo enjoy (:"
"mijn aanbevelingen om te trippen op psychedelics: artiesten: shpongle carbon based lifeforms solar fields funki porcini mckmn labels: twisted records warp records ninja tunes liquid sound design m3rck records ultimae records (mijn favo)"
"Deranged zei: Ik heb het over de dogmatische personen die samen eigenlijk een soort van sekte vormen. Zelf hou ik ook van een tripje op z'n tijd, maar ik vind deze overdreven manier van gebruiken gewoon belachelijk. En als ik dan hoor hoe anderen daarbij betrokken raken kan ik enkel concluderen dat dit slechte mensen zijn en dat er iets aan gedaan zou moeten worden. Klik om te vergroten... Hmmm, ik ken dumpy persoonlijk en ik vind het een fantastisch mooi en liefdevol mens. Als je het daar niet mee eens bent, is dit dan de juiste manier om dit te delen? ... Eigenlijk vind ik het een beetje een onnodige post van je."
"Re: Gratefulness for Ayahuasca - Part 2: mijn Ayahuasca experien nijn, wat een fantastisch verhaal. moet traantje wegpinken je kent mij (nog) niet, maar heb veel gehoord over je avontuur van Dumpy ook (hij was vandaag nog bij mij) heel veel succes met je processen. wie weet kom ik je in augustus eens tegen bij Askawan"
"Cherry! Heerlijk reportje van een fantastische dag Kan er heel veel worden over schrijven (gaat ook nog wel gebeuren) maar kort: Bedankt <3 Het was fantastisch om dingen los te laten onder jouw gezang! Viva San Pedro"
"wow je bent de laatste weken wel hardcore bezig he cheryl! merkte je nog enige synergie tussen de Ayahuasca, Peyote en de LSD / amfetamines? fijn om te horen dat je mooie lessen hebt gekregen! toeval bestaat niet"