#1
Maar hij denkt dat hij een sjamaan is door zijn psychische stoornis, das het hele verhaal :P
vogel zei:De Autist is gewist, ik ben een Sjamaan door de Amalgaam
waarom moest die psychiatrische gNuxx nou weer reageren met, dat vogel schizofreen zou zijn
vogel zei:gNuxx zei:waarom moest die psychiatrische gNuxx nou weer reageren met, dat vogel schizofreen zou zijn
nou niet anderen de schuld geven van jou problemen, met mij is niks aan de hand vriendjeee.
vogel, ik weet er genoeg vanaf, en voor mij ben je een schizofreen!
wat je er zelf van denkt maakt mij niet uit, jij houdt jezelf voor de gek en daar heb je jezelf meer mee dan mij. Dat jij in een wereld moet leven met angst voor vullingen van de tandarts, kwik, fluor en weet ik veel wat nog meer, boeit mij geen flikker eigenlijk.
Ik geef je alleen een tip dat er dingen aan gedaan kunnen worden, ga eens naar een 'echte' dokter ipv die sjamaan van je!
bye bye, lekker kotsen vogel![]()
schizofrenie zit in je hoofd,, stemmen in je hoofd,,,
ik heb ziekte in me buik door de immuunonderdukkende werking van kwik
rot op met je schizofreen,, ga weer ontopic ,, en negeer mijn,, ik ben zwaar ziek door die gif,,
ms in me hoofd,, buik kapot,,, ik kots over je heen gNuxx...
dus please negeer me nou verder ,, en ga ontopic,
echte dokter,, ik zit bij een LAB gespecialiseerd buitenlands lab
ik heb niks meer aan die dommme dokter met ze giftige fluortabletjes en ze vuile vaccins

koffiegeit zei:ik wil dumpy even bedanken voor een fijne pm![]()
Hi Joseph,
I just found your site. I use have a good friend with MS and I have worked with ayahuasca. I feel that I need to more before working with my friend. Hence my websearch and finding your site. I am not very computerminded though so find trawling through webpages, slow and frustrating. Also I only have public access internet for a couple of hours a week.
I am very interested in your opinions and experiences with ayahuasca and MS. Maybe you could help me by telling me where to look for the information.
Good luck,
Chris.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."