Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De 2 keer dat ik speed heb gecombineerd, was met ghb en wiet, en alcohol en wiet. GHB wiet en speed was gewoon geweldig, voelde zowat als xtc! Was trouwens ook mijn eerste keer ghb dus mss dat het gewoon de ghb was die zo geweldig was, maar naar mijn ervaring zou speed + ghb een hele goede vervanger zijn voor xtc, al is het doseren natuurlijk wel lastiger Alcohol wiet en speed was niet zo spannend, mss omdat ik het niet in een club of dergelijke heb gebruikt maar een uurtje voordat ik wou gaan slapen (lees goed, wou, want ik sliep pas na 4 uur ) Toen lag ik trouwens wel hemels in mijn bed hoor, daarom dat die combinatie me perfect lijkt als je met een chick in bed ligt ofzo, zeker als zij diezelfde combi heeft gebruikt"
"om 1 uur vanacht (13 uur geleden) mijn laatste puntje en ben nog heerlijk klaarwakker"
"°Act°Thoughtful° zei: urtinriZ zei: om 1 uur vanacht (13 uur geleden) mijn laatste puntje en ben nog heerlijk klaarwakker Klik om te vergroten... Ja, in ver verband met dit had ik nog een vraagje.. Ik neem dus niet meer echt op regelmatige wijze speed, maar heel af en toe. Ik heb mijn mening deels herzien, ben wat volwassener geworden, nu vraag ik me af of het verstandig is om het te doen wanneer ik thuis moet zitten? 's nachts is op zich niet zo een probleem, dan blijf ik gewoon op mijn kamer, maar de volgende ochtend, wanneer we allemaal 'opstaan', valt het dan te fel op? M.a.w. is dit volgens jullie niet verstandig om te doen? Klik om te vergroten... Dit was een uitgaansavondje met vooral speed en ghb, misschien had ik dat er bij moeten zetten. Feestje duurde tot 5 uur sochtends en had mezelf voorgenomen om na 1 uur niks meer te nemen zodat ik nog kon slapen, maar had van de uren daarvoor al zo veel in mijn neus zitten dat het toch niet lukte om te slapen. Eenmaal thuis in bed wel de beste plafonddienst ooit gedraaid, dat wel Maar je vraag, ik neem aan dat je bedoelt dat als je met speedgebruik een nachtje door hebt gehaald, en je gaat vervolgens ontbijten met je familie/huisgenoten, of het op valt dat je gebruikt hebt of een nachtrust hebt overgeslagen? Zolang je niet strak staat kan je gewoon zeggen dat je heel erg moe bent of slecht hebt geslapen. Maar nachtjes wakkerblijven is sowieso ongezond, en eigenlijk moet je het dat ook niet doen tenzij er een rede voor is, zoals een lang feestje Zeg het even als ik je vraag verkeerd begrepen heb"
"Fijn om te weten dat ik dus echt goed moet eten, aangezien ik binnenkort mijn eerste keer speed ga doen. Verlicht het de kater van speed ook? Heb gehoord dat die vrij slopend is, xtc en alcohol katers/dipjes heb ik nog nooit gehad. Mijn ervaring met xtc is dat eten echt onwijs lastig gaat. Zo had ik na een hap van een lange vinger zo'n moeite met eten, mijn hele mond zat vol droog gruis van dat koekje en ik kon daardoor niet eens meer normaal praten Maar met een slokje water was dat natuurlijk opgelost. Wat was dat ook een opluchting toen ik weer kon praten Wat wel fijn werkt, noodlesoup. Glijd zo naar binnen en je hoeft het eigenlijk niet eens te kauwen."
"ipv SWIM kan je beter gewoon de voorletter van iemand zijn naam pakken, scheelt zo veel verwarring Maar denk eens na, lijkt het je handig als je na een nacht waarin je alleen maar stimulante middelen hebt gebruikt ineens aan de psychedelische middelen te gaan? Denk dat je dan gek word omdat je moe bent en wilt slapen, en als je dan allemaal rare dingen gaat zien trek je het denk ik niet. Ik zou het niet doen hoor, maar heb het natuurlijk nog nooit geprobeerd dus wie weet"
"Ik heb afgelopen zaterdagnacht voor de eerste keer speed gebruikt, op q-base. Naar hun zeggen zat er 1 gram in het zakje, maar wil best geloven dat het minder was omdat het er zo weinig uit zag. Toch 10-12 sleutelpuntjes uit kunnen halen. Anyways: Om 8 uur mijn eerste 2 sleutelpuntjes genomen en voelde er eerlijkgezegd niks van. Het branderige natuurlijk wel, en de vieze smaak bij het slikken, maar geen energie of scherper denken. Om het halfuur/uur bijgepakt, en om half 12 het laatste uit mijn sealtje gehaald en opgesnoven. Effecten waren nog steeds nauwelijks merkbaar. Als ik ergens ging zitten voelde het wel chill aan, maar ook niet zo dat je hem wegspacete. Energie was nergens te bekennen, al werd ik wel ietsjes minder snel moe. Sociaal klein beetje beter, en so on... Nu vraag ik me dus af, hoort het zo en heb ik de effecten van speed zwaar overschat, of ben ik gewoon heel resistent voor speed? Een vriend van me die ook gebruikte had zijn sealtje aan het eind van het feest (7 uur 's ochtends) nog steeds niet leeg en elke keer als hij nam zei ie wel dat het goed werkte, dus aan de speed lag het niet. Nu is het ook zo dat ik nergens verslaafd aan raak (of eerder, nooit afwenningsverschijnselen) en xtc bij mij vrij snel uitwerkt en zeer snel tolerantie opbouwt. Wiet werkt inmiddels ook al veel minder sterk... Is het gewoon mijn lichaam dat gebouwd is om als een machine drugs te verwerken? Wil er trouwens wel bijzeggen dat q-base het beste feest is wat ik ooit heb meegemaakt, wat een vette sfeer hangt daar man... Al doe je het niet voor de muziek, hier moet je eens xtc gebruikt hebben."
"C: Vraag me ook af hoe dit voor iedereen is Nu lekker aan het chillen gewoon op de muziek en straks T ophalen van trein, tis gewoon pas half 1 !!"
"Buiten wandelingen maken vond ik de keer dat ik thuis heb gebruikt best leuk. Kans is dan wel dat je een verkoudheid oploopt maarja Jointjes doen tijdens de wandeling is ook leuk, of gewoon ergens gaan zitten voor een tijdje en wat met je maten praten over hoe chill het leven is Niet relevant, maar we hadden toen we met zijn allen waus naar buiten waren gegaan een winkelkarretje gevonden en als iemand mij dan rondjes reed was dat echt relaxt Binnen had ik toen naast de woonkamer tv ook mijn eigen tv aangesloten, dan kon je tv kijken of gamen, zonder dat er ruzie over gemaakt moet worden Ook muziek op de pc aangezet, steeds weer wat anders (van hardstyle tot hardtechno tot nederhop) of je kan filmpjes opzoeken. Verder, nja lekker spacen Wat heerlijk werkte, alle lichten uit, muziek van de jeugd van tegenwoordig opgezet, languit gaan liggen met je ogen dicht, en trippen maar."
"Cola, prik voelt zo heerlijk in je mond En natuurlijk gewoon water Zou ik eens een red bull proberen of werkt de cafeine/taurine de mdma misschien tegen? Ik ben echt weg van energiedrank dus wrs zal ik het echt heerlijk vinden haha"
"Dit: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Tis niet veel"