#1
soms zit ik mij werkelijk af te vragen waarom voorbeeld speed voor eigen gebruik verboden is?
ik: op een vrijdagavond geen zin op weg te gaan op een herberg ( dronken mensen,gezever,lawaai,
dure prijs voor een pils,...),gewoon wat thuis alleen ,een sixpack jupiler gehaald en een halve gram
speed door mijn neus gejaagd...voel me goed en zit (nogal lang) op de computer te surfen enzo,ik blijf uiteraard tot zo'n 8 uur s'morgens op...en ga dan gaan slapen.
uiteraard dat ik mij nadien afvraag: ik doe inderdaad iets illegaals maar wie of wat doe ik daarmee verkeerd?
1. veel geld heb ik niet gespendeerd
2. geen geruzie,gezever of dronken mensen om me heen
daags nadien sta ik op...geen last van een kater(alcohol!!!) nadenkend...wat is er nou mis met wat ik de
vrijdagavond(nacht en morgen)gedaan heb?
nog meer relativerend nadenkend: alcohol is toegelaten(ja ,alweer die discussie) en het veroorzaakt zoveel ellende en zeg nou niet geachte wet(makers) dat er niet veel probleemdrinkers zijn...dat begint bij mij weten na een een pils of 8...dat m'n de effect van alcohol (dus drugs) begint te voelen.
ik kan het niet begrijpen en zal het nooit begrijpen...daar bedoel ik mee: ik doe liever wat ik illegaal gedaan heb in de ogen van de wet ...dan wat ik legaal zou mogen doen in de ogen van de wet.
ik: op een vrijdagavond geen zin op weg te gaan op een herberg ( dronken mensen,gezever,lawaai,
dure prijs voor een pils,...),gewoon wat thuis alleen ,een sixpack jupiler gehaald en een halve gram
speed door mijn neus gejaagd...voel me goed en zit (nogal lang) op de computer te surfen enzo,ik blijf uiteraard tot zo'n 8 uur s'morgens op...en ga dan gaan slapen.
uiteraard dat ik mij nadien afvraag: ik doe inderdaad iets illegaals maar wie of wat doe ik daarmee verkeerd?
1. veel geld heb ik niet gespendeerd
2. geen geruzie,gezever of dronken mensen om me heen
daags nadien sta ik op...geen last van een kater(alcohol!!!) nadenkend...wat is er nou mis met wat ik de
vrijdagavond(nacht en morgen)gedaan heb?
nog meer relativerend nadenkend: alcohol is toegelaten(ja ,alweer die discussie) en het veroorzaakt zoveel ellende en zeg nou niet geachte wet(makers) dat er niet veel probleemdrinkers zijn...dat begint bij mij weten na een een pils of 8...dat m'n de effect van alcohol (dus drugs) begint te voelen.
ik kan het niet begrijpen en zal het nooit begrijpen...daar bedoel ik mee: ik doe liever wat ik illegaal gedaan heb in de ogen van de wet ...dan wat ik legaal zou mogen doen in de ogen van de wet.

