Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive Report: XTC, Pep, Drank, en Wiet :)

Live Report: XTC, Pep, Drank, en Wiet :)

60 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alvast gefeliciteerd!! Klinkt nu al als een leuk feestje en de avond is nog lang niet om!!!! :grin:
Grappig om alles te lezen wat jullie zeggen, want ik weet precies het gevoel en kan me zo goed inleven in jullie nu! Mensen die nog nooit drugs hebben gebruikt zouden dit niet kunnen.
G
GewooneenGastLid
01-01-2024, 00:00
#2
het is vervelend dat je iets te hard gaat maar ik weet zeker dat je als je heel even rustig aan doet weer heeeeel lekker gaat. word er stiekem een beetje jaloers van:wink: heel veel plezier nog allemaal en een fijne verjaardag!
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#3
ben nu goed van de wereld van de blunt van net , zie overal patronen en heb geen 1 normale gedachte wowwwww
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bericht hierboven was van L :wink:

Ik (C), ga nu maar in bed liggen beetje family guy kijken en dan slapen, rest chillt hem in woonkamer nog verder. Slaap lekker :)
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#5
hey man, zit zelf ook aan de x :)

vet livereport, kan merken dat het gaaf is daar :)

hier zijn we oude disnep films aan het kijken :)
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat was een leuke space volgens mij, wordt er jaloers van!
u
unknown1138Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha gekke avond :grin:!!
Krijg echt veel zin in oud&nieuw hierdoor :rolleyes:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#8
het leuke was/is dat jullie zo enthousiast zijn!!!

superleuk tripreport!
S
SaltzerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha leuk report!
b
bryan1128Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij het uitsnoeien moet je voor JoBeau inderdaad goed rekening houden met wat er door een trechter kan. Beter veel te klein zagen, dan iets te breed laten. Dat voorkomt veel frustratie :grin: :grin:

Echte UGGS Sandalen Amelie 1688
Felicity UGGS Boots 5450
x
xlsdLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahaahah echt geweldig deze report man :grin:
ik dek dat ik zoiets in de toekomst ook ga doen :mrgreen:
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuk report, ik heb XTC, Drank en wiet wel vaak met elkaar gecombineert maar nog nooit met pep erbij, wacht daar ook nog wel even mee:) (ben 16)
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat?
ben je pas 16?

Stoner, dan is het verstandig nog even te wachten.

Darkbull geeft Stoner een aai over zijn bol.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
xtcl0ve zei:
Ik begin bijna altijd met een halfje.
ze zijn ook niet voor mij alleen maar ook voor paar maatjes van me
Klik om te vergroten...
Heel goed!
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik doe rustig aan:)
Dankjewel voor de aai over m'n hoofd haha;p
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vet report:)

Ik heb aankomende zaterdag feestje.
En heb 5qdance gehaald getest op 170mg.
hoop dat het net zo n space word als dat ik hier lees
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
xtcl0ve zei:
Vet report:)

Ik heb aankomende zaterdag feestje.
En heb 5qdance gehaald getest op 170mg.
hoop dat het net zo n space word als dat ik hier lees
Klik om te vergroten...
Begin nou maar met een kwartje/halfje, en ga er niet meteen 2 naar binnen tikken.
R
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik begin bijna altijd met een halfje.
ze zijn ook niet voor mij alleen maar ook voor paar maatjes van me
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#19
xtcl0ve zei:
Vet report:)

Ik heb aankomende zaterdag feestje.
En heb 5qdance gehaald getest op 170mg.
hoop dat het net zo n space word als dat ik hier lees
Klik om te vergroten...
Met Q-dance pillen zou ik sowieso rustig aan doen, je voelt ze relatief laat, maar je gaat er wel eg kneiterhard door, en je pakt er snel nieuwe bij
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wauw bedankt voor alle positieve reacties :grin:

Was een superleuke avond, weet niet meer precies wanneer (en ook geen zin om het op te zoeken) maar rond half 2 ofzo begon ik een druk op mijn keel te voelen, of eerder een gevoel alsof je een boer moet laten, en dat bleef tot half 4 hangen en dat heeft dat gedeelte van de trip een beetje voor mij verpest. Was niet pijnlijk of iets, was niet misselijk, maar er was gewoon een druk die net genoeg was om me constant te storen. Mag wel gezegd worden dat ik nog nooit zo lang en hard op zo weinig mdma heb getript :) van 9 tot 4 op 1,5 pil!

Wil ook nog opmerken, dat ik nog nooit zo snel inslag heb gehad van een pil! Halve rode eekhoorn die na een halfuur al goed merkbaar was, terwijl ik op djax it up xl 2 halfjes nodig had en na anderhalf uur pas iets voelde, heel raar.

Het was in ieder geval mijn leukste verjaardag tot nu toe, hopelijk hebben jullie ook een leuke avond gehad en op naar de volgende keer :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."