Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1x lsd op een festival

1x lsd op een festival

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
mandragora zei:
onder invloed zijn van lsd kunnen ze niet bestraffen, het bijhebben wel.
Klik om te vergroten...

Daarom maar gewoon er al kort,heen gaan, of plug het vlak voor je naar binnengaat dan verstop je het en neem je het tegelijk :sunglasses:

Leuk reportje!
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#2
leuk report , heb zelf nog nooit lsd gedaan ben er echt benieuwd naar
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op een groot buiten festival zou het me ook nog wel kunnen bevallen denk ik, maar niet iets voor je eerste keer te doen. Laatste keer was bij twee vrienden thuis, beviel me ook niet compleet; te krappe ruimte en beetje para worden daardoor.. Was ook niet slim; rond 7 een zegel nemen en wetende dat je morgen om 6:00 op moet om te gaan werken :( bereid zo'n tripdag een beetje voor maar :wink:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
waar: laundry day festival ( Antwerpen)
wie: ik en M ( de enige 2 die tripte) S ( mijn vriendin) A( de vriendin van M) S en A hebben niet getript
wat: lsd ( waar dit report eigenlijk over gaat),wiet en achteraf mdma en pep


S en A wouden graag naar het laundry day festival gaan, ik en M zagen het niet zo zitten maarja je moet ook wat terug doen voor je vriendin he . We besloten het onszelf maar wat fijn te maken en omdat geen zin hadden in mdma, hebben we na lange tijd twijfelen toch maar wat lsd meegenomen. Dit was ook de 1ste maal dat ik lsd ging nemen op een festival dus had ik wel wat gezonde zenuwen maar ok ik heb er toch al redelijk wat lsd trips op zitten.

de trip:
Laundry day begint ’s middags om 12u en eindigt om 24u. We hadden de trein van half 10 genomen omdat we toch even van antwerpen afwonen. Op de trein een paar biertjes gedronken maar niet extreem veel maar gewoon om een beetje in een fijne mood te komen. We komen aan in het station van antwerpen centraal en gaan eerst op zoek naar een hotel om later even te gaan slapen ( om 12u snachts rijden er geen treinen meer terug). Nadat we een hotel hadden gevonden moestten we nog een trein pakken waar we ong. 10 minuutjes op moesten zitten. . Na wat gekke bekke van onze vriendinnen die helemaal tegen drugs zijn maar ons niet kunnen tegen houden, kregen we toch de goedkeuring om aarde te verlaten. Dus tijdens het wachten op de trein hebben we ons zegeltje ingenomen. Na 10 min was de trein daar en nog eens 15 min later waren we helemaal op de bestemming aangekomen en stonden we aan te schuiven aan de ingang. Het was ong 1u ondertussen dus de muziek was al bezig, het was niet echt mijn stijl maar ok ik had wel zin in vandaag ( de zon scheen mooi, ik had mijn liefdevol vriendinetje bij me , me beste maat en zijn vriendin en voelde de lsd al lichtjes in het hoofd).
Ong 1u na iname: we zitten volop in de zon en het was zeker 30 graden ( zo voelde het toch) we kijken op de line up en de lsd was ondertussen al goed zijn werk aan het doen. Het boekje van de line-up was met verschillende kleurtjes die in elkaar waren aan het overlopen, de namen die erop stonden waren onmogelijk te lezen het leek wel of de letters het deden om me te pesten, ze gingen altijd door elkaar staan. Dus besloot ik het lezen maar weg te kijken, toen ik mijn hoofd terug naar voor zetten was de zon zo extreem fel ik kon mijn ogen bijna niet open houden, ik zette mijn zonnebril op maar die was dan weer te donker en leek het of ik mijn ogen dicht had. Na een heel geflip over de zonnebril en wat rare blikken van omstaanders bekeek ik M die al zeker een uur zonder te praten naar een vlag aan het staren was. Ik vroeg of er iets was en hij antwoordde: “ja hij wapperd mooi he” .
Na eigenlijk een hele tijd te zitten rondkijken naar de mensen hun gezichten die helemaal vervormden wouden onze meisje naar een of andere dubstep dj gaan kijken. Ik en M besloten maar mee te gaan ( volgens M omdat we moesten voorkomen dat wilde tijgers hen zouden bespringen). Ik probeerde recht te staan maar het was zo raar, het leek wel of ik een reus was en mensen die eigenlijk langs mij zaten leken heel ver te zitten. Doordat ik besefte dat ik dit aan het trippen was volgde een enorme lach kick waarbij de zowat 100 mensen die rond mij zaten allemaal naar ons groepje begonnen te kijken, M besefte dit en begon samen met mij ook een potje te lache ( achteraf dacht ik wtf wat moetten die mensen wel niet gedacht hebben).
Na een hele lange rit naar de dubstep tent omdat m en ik naar elk tentje waar ze kleurijke dingetjes verkochten (petjes, t-shirts,...) met open mond moesten kijken waren, we eindelijk aangekomen.
We hadden natuurlijk de helft van de set gemist maar ok ze hadden nog dj’s genoeg om naar te kijken. We stapten de tent binnen en het was alsof we een andere wereld binnenkwamen. Licht flitsen razen rond ons hoofd, er komt een geluid uit de boxen die ik niet kan plaatsen maar nog wel mooi is ( normaal luister ik helemaal niet graag naar dubstep alleen minimal en electro)
We gaan wat meer naar voor maar dat lijkt niet goed te komen al die mensen hun hoofden komen zo dicht bij me komen en helemaal veranderen van vorm het leken wel allemaal pudding hoofden. Plots zag ik een persoon ( iemand totaal onbekend) staan, het was zo mooi altijd als het kleur van licht boven hem veranderde veranderde hij ook van kleur. Dus ik spurtte ( niet aan andere mensen gedacht) op hem af en ging vlak voor hem staan en bekeek hem van kop tot teen. S kwam achter me aan gehold en trok me weg van de man en excuseerde zich tegen hem. Ze weet dat ze niet kwaad mag zijn als ik onder lsd ben dus zei ze gewoon dat ik niet van haar zijde mocht wijken. Dus nam ik dat weer te letterlijk en pakte haar hand en zei dat ze het hand van A moest pakken. M begreep het en pakte het andere hand van A vast en zo vormde we een treintje. Met mij een grote smile op mijn gezicht op kop van ons treintje trokken we naar helemaal voorraan bij het podium. Het gaf me zo een goed gevoel om al mensen zich te zien amuseren en te feesten.
Ondertussen dat onze vriendinnetjes zich totaal aan het geven waren hadden ik en M ogen tekort en konden we maar niet zwijgen ookal verstonden we elkaar maar half of helemaal niet het geprek leek altijd wel ergens naartoe te lijden.
Na ongeveer 3 uur daar in die tent te hadden gestaan en gezevert werd al dat volk en de licht flitsen me wel even te veel en moest ik even ergens gaan zitten.
Dus maar naar main stage gegaan en op het heuveltje erlangs gaan zitten het was al redelijk laat in de namiddag maar de zon brande nog zo erg en was bijna niet uit te houden. Ik voelde dat mijn trip begon af te zwakken maar was toch nog erg aanwezig. We rookten nog wat jointjes en ondertussen wat naar muziek luisteren en naar een paar verdwaalde wolkjes kijken. Ik was me aan het voorstellen dat ik op de wolkjes kon zweve. Ik zag me al helemaal gaan gewoon opstijgen en zonder problemen wat rondvliegen. Ik sloot mijn ogen en zag allemaal balkjes en puntjes in vershillende kleuren die bewogen op de verschillende tonen van de muziek het was zo echt geweldig zo een te zijn met muziek ( zelf al hoor je hem niet echt graag) ik voelde zelf me hele lichaam mee trillen op de muziek. Plots schoot ik recht ( weet niet waarom) en opende mijn ogen, het leek wel of ik terug heel nuchter was en ik dacht en zag echt helder, het was alsof ik al mijn hele leven met ruis voor mijn ogen had gelopen. Na een trekje van de joint werd ik plots heel loom, het ruis was terug ( daar was ik wel even ongelukkig van). Het leek of mijn trip met 1 trekje van de joint uit mijn lijf werd getrokken. Maarja het was dan ook al on 19u dus ong 6u nadat de trip begonnen is. Dus met het gedacht dat de trip uitgewerkt was ( M voelde de lsd nog redelijk) besloten M en ik wat md te regelen dus een kennis gestuurt die ook daar was en naar hem gegaan. Maar onderweg naar hem merkte ik plots dat de mensen naast me door golfde en had ik dus plots weer visuele effecten en dat maakt me natuurlijk ongeloofelijk happy. We hebben dan toch maar 2gr md en 3gr pep van onze kennis over genomen (onze vriendinnen waren ondertussen al andere vriendinnen tegen gekomen en wat met hun meegegaan).
Ik en M hebben toch maar even gew8 met het nemen van mdma of pep totdat de trip helemaal uitgewerkt is aangezien ik zojuist terug in de trip was beland. We hoorden dat op een of ander podium zoo brazil aan het draaien was dus besloten we daar maar op af te gaan ( aangezien we fans zijn ervan en totaal vergeten waren dat ze kwamen draaien daar)
Na 2uurtjes totaan geven op zoo brazil en nog wat naflachen op de lichten was de trip zo goed als uit gewerkt.
Zo dat was een deeltje van de trip want als ik hem helemaal had moetten neer pennen dan had ik er maanden over gedaan 
Verder die avond hebben we nog wat pep en md gepakt, wat rondgewandeld op het terein, wat gepraat tegen spacende mensen, daarna naar hotel gegaan, wat met liefje geknuffeld, voor het hotel op een stoeltje gezeten en terwijl kijken naar het onweer en mensen die vluchten voor de regen. Verder nog wat op de kamers gezeten en nog wat jointjes gerookt en ‘smorgens terug thuis gegaan.

Zo khoop dat jullie ervan genoten hebben en reacties zijn altijd welkom

grtzz :wave:
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vet om te lezen, ook weer een apart verhaal :grin: Zou je het een partydrug noemen, of tenminste geschikt ervoor? Het lijkt me zo overweldigend, maar kan het natuurlijk mis hebben want nog niet de kans gekregen om lsd te proberen :)
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
als beginner zou ik het gewoon op een vertrouwde plaats nemen want het werd met sommige momenten echt wel teveel. als we op te drukke plaatsen stonden moest ik echt weg want ik werd dan claustrofobisch maar ik heb er toch op kunnen feesten wel pas als de trip aan het afzwakken was, op de piek was ik met heel andere dingen bezig.
dus partydrug: nee, maar voor ervaren gebruikers wel eens fijn om mee te maken.

grtzz
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
laundry day zou me echt de hel lijken om op lsd te trippen. goa festivalletjes doe ik wel soms met lsd daar heb je veel meer ruimte en nog ander trippend volk daar voel ik me meer op me gemak met lsd op. op laundry zou ik MEGA paranoia worden...
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja het was ook niet echt mijn ding maar ok al bij al viel het wel mee alleen wel shit veel volk. zoals ik al zei soms werd ik claustrofobisch maar als ik dan ergens ging liggen waar het wat minder druk was viel het echt wel mee.

wat ik nog vergeten zeggen was er was wel veel politie daar ongeloofelijk was elke keer zot worden als ze langs mij liepen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
onder invloed zijn van lsd kunnen ze niet bestraffen, het bijhebben wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."