#1
Re: Hulp zoeken afkicken
6 gram speed in 2 maanden? ...
Je bent niet verslaafd hoor.
6 gram speed in 2 maanden? ...
Je bent niet verslaafd hoor.
unique zei:De reden dat ik het deed was omdat me vriend me te dik vond. Ik was ook wel wat zwaar 73 kg en 171 maar nu weeg ik 60. Ik moet niet lichter worden. En ik deed het ook omdat ik de pijn en problemen die ik ervaarde te verdoven.
unique zei:Wat fijn dat ik via dit forum er over kan praten. Ja ongeveer 2 maanden en in die 2 maanden heb ik dus 5/6 gram gebruikt. De eerste maand was het een mini lijntje per ochtend en dan gewoon goed slapen en eten. Toen was er niks aan de hand.
Maar toen was ik ook weer paar dagen gestopt. Toen ging ik weer beginnen maar ik begon savonds. En als je daar de eerste stap fout zet ga je dus een nacht overslaan. Dus een tip voor mezelf als ik het ooit nog is doe in de ochtend beginnen en savonds niks. Uberhuapt niks natuurlijk.
Ik ben heel erg bewust van alles wat speed maar heeft te maken. Alleen ik slaap normaal tijd met mijn vriend en vanavond niet. En nu ben ik best bang. De schimmen. De geluiden die ik denk te horen maar dat is gewoon de wind. Bang dat er iemand in me kamer komt.
En bang dat ik is een keer een ECHt realistisch beeld gaat zien zoals een mens o foz. Kan dat?
Ik ben misschien een aansteller. I don't know. Ik maak me wel snel zorgen en denk vaak dat dingen erger zijn dan ze zijn. En lees ook hier dat achteraf het allemaal wel mee valt altijd maar door de pep lijkt het allemaal zo dramatisch.
Gelukkig ben ik nu al aan het ingrijpen! En ik weet dat ik het kan. En wat de eerste poster al zei.
Ik word er nu alleen maar zwaarmoedig van, moe, bedroefd, prikkelig, verveeld, para, zwak, krampen in me maag omdat ik per dag misschien 1 boteram eet en heel veel fruit ontbijt. En dat is ech niet leuk meer. Dit gaat nergens meer over. Gelukkig maar dat je het niet meer zo goed voelt als eerst.
unique zei:Toen ging ik weer beginnen maar ik begon savonds. En als je daar de eerste stap fout zet ga je dus een nacht overslaan. Dus een tip voor mezelf als ik het ooit nog is doe in de ochtend beginnen en savonds niks. Uberhuapt niks natuurlijk.
unique zei:Inderdaad en zie topic 'ik kan nooit de antwoorden vinden' iets in die trand. Ik ben er al uit gestapt en ik mis het zeker niet! Zo moeilijk was he tniet achteraf gezien erger dan ik dacht .
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."