Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspasta

pasta

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
jo

als je pasta hebt
hoe droog moet je hem dan het beste make ?
echt helemaal droog of nog zeer klein beetje kleverig?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe verzin je het.
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Hoe verzin je het.
Klik om te vergroten...

gewoon effe 1tje legge en binne trekke , de rest komt na 5 min van zelf :wink:

maa nee , effe geen gezever...
heb er nog nooit bij stil gestaan eigelijk
ikzelf maakt hem altijd poederdroog ,
maar weet niet wat het beste efect geeft ?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
uhu zei:
jo

als je pasta hebt
hoe droog moet je hem dan het beste make ?
echt helemaal droog of nog zeer klein beetje kleverig?
Klik om te vergroten...

Gewoon totdat je het kunt snuiven zonder dat er bonken tussen zitten die toch weer uit je neus vallen als het probeert te nemen.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Hoe verzin je het.
Klik om te vergroten...

haahhaha




Omdat ik in een goede bui ben :P


Gewoon even verspreiden op een cd hoesje (spiegel oid)met een pasje ( mesje oid :P )... dan is t zo droog... dat cd hoesje onder een warme lamp, nog sneller..
't hoeft niet krukdroog te zijn voor je eerste lijn, maar wel t meest relaxt!

enjoy
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
uhu zei:
jo

als je pasta hebt
hoe droog moet je hem dan het beste make ?
echt helemaal droog of nog zeer klein beetje kleverig?
Klik om te vergroten...

Gewoon totdat je het kunt snuiven zonder dat er bonken tussen zitten die toch weer uit je neus vallen als het probeert te nemen.
Klik om te vergroten...

thx marla , dan toch iemand deftig :grin:

het is dex van 70% , is DIRECT opgelost en na enkele sec geen wit meer te zien na inname , dus niet echt las van brokken die er terug uit vallen
maar toch bedankt :wink:


het is btw mijn dope niet maar van iemand die ik op straat tege kwam en vroeg aan mij om het effe te vragen hier (ikzelf van anti-drugs) :sunglasses:

*lacht*
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Hoe verzin je het.
Klik om te vergroten...

Tja, domme vragen bestaan niet.....

OT; ik maak hem ook altijd poederdroog, en maak hem dan zo fijn mogelijk. Ik heb het idee dat hij dan ook het beste/snelste wordt opgenomen.

Hemi
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#8
3970 zei:
Deranged zei:
Hoe verzin je het.
Klik om te vergroten...

Tja, domme vragen bestaan niet.....

OT; ik maak hem ook altijd poederdroog, en maak hem dan zo fijn mogelijk. Ik heb het idee dat hij dan ook het beste/snelste wordt opgenomen.

Hemi
Klik om te vergroten...

valt te zien , als ik haast heb en hij is noh beetje vochtig , dan
duurt het effe voor hij binnekomt , en brand hij extreem hard in de keel

als het poeder is en super fijn , dan schiet hij recht in men keel...
maar das tochniet goed , of wel ? want het moet opgenomen worden in je neusslijmvlies , of heb ik het fout ?
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#9
uhu zei:
thx marla , dan toch iemand deftig :grin:
Klik om te vergroten...

Kan ik er iets aan doen dat ik je rare vraag niet brgrijp...


MAAr ik probeerde 't wel...DUS ik ben ook deftig!

DEFTIG FTW

bye
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zal me mond maar diep in mijn kont douwe
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
Hoe verzin je het.
Klik om te vergroten...

geniaal ...

:mrgreen:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#12
van de pasta kan je ook een gezichtsmasker maken, werkt ook prima!
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#13
Of je tanden mee poetsen.
Brood mee smeren.

Antwoord lijkt me duidelijk voor topic starter ; - )
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
uhu zei:
als het poeder is en super fijn , dan schiet hij recht in men keel...
maar das tochniet goed , of wel ? want het moet opgenomen worden in je neusslijmvlies , of heb ik het fout ?
Klik om te vergroten...
Het moet idd door je neusslijmvlies opgenomen worden, maar alles wat bij jou doorschiet word dan oraal opgenomen..
Maar don't worry want er blijft altijd wat achter, het kan nooit zijn dat jij de volle 100%van die lijn in een keer je slijmvlies laat passeren:wink:

En tsja pasta snuiven is idd niet heel fijn, bij mij duurt het dan wat langer en blijft er vaak voor wat hangen wat dus niet opgenomen word (= eruit peuteren en opnieuw :sunglasses: )

Te droog laat ik het nooit worden, want dan ben ik bang dat er teveel amfetamine vervliegt en de kwaliteit erop achter uit gaat..
En ik ben te ongeduldig om het lang te laten drogen :wave:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#15
Taat zei:
Te droog laat ik het nooit worden, want dan ben ik bang dat er teveel amfetamine vervliegt en de kwaliteit erop achter uit gaat..
Klik om te vergroten...

De verdampingstemperatuur van amfetamine is veel te hoog om iets te laten vervliegen op kamertemperatuur.

(...denk ik, correct me if i'm wrong)
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
zou zomaar kunnen, maar als je het een tijdje laat liggen (in sealtje/afgesloten zakje óf open en bloot op de spiegel) gaat de kwaliteit toch achteruit, of dat een uur een dag of langer duurt is denk ik vooral de vraag
S
Shine_a_LightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
uhu zei:
jo

als je pasta hebt
hoe droog moet je hem dan het beste make ?
echt helemaal droog of nog zeer klein beetje kleverig?
Klik om te vergroten...

Gewoon totdat je het kunt snuiven zonder dat er bonken tussen zitten die toch weer uit je neus vallen als het probeert te nemen.
Klik om te vergroten...
Zo droog mogelijk uiteraard. Eerst uitsmeren op een spiegel, dan koffiefilters erover heen leggen en dan met bijv. de deegroller er overheen. Je ziet dan dat de walvisolie in de koffiefilters overblijft. Hierna de zaak nog eens fijnhakken met een stanleymesje en weer verspreid op de spiegel leggen. Daarna de spiegel op een warm oppervlak leggen en na een kwartier is het klaar.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#18
pastaspeed is kut! vroeger wist ik niet dat je het moest drogen alles, vervolges dus letterlijk 'klontjes' door me neus naar binnen gepropt waarna je 5 min. later je neus ophaalt en die hele klont(en) mee trekt.. :kots:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Speed moet altijd nog een beetje nat zijn. Zodra hij helemaal droog is kan je hem weg gooien. Dat is net als bier dat niet meer schuimt, dat is gewoon not done.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
xpressurself zei:
pastaspeed is kut! vroeger wist ik niet dat je het moest drogen alles, vervolges dus letterlijk 'klontjes' door me neus naar binnen gepropt waarna je 5 min. later je neus ophaalt en die hele klont(en) mee trekt.. :kots:
Klik om te vergroten...

:rolleyes: ... pasta ... snuiven?... weten waar je mee bezig bent? ... pasta kan je dan beter gewoon inslikken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."