#1
150mg lijkt me dan ook best wel veel! Als je bv. de helft zou nemen, kom je de dag dan goed en lekker door en slaap je dan s'nachts wel? Of is het lekkere "gevoels" effect dan minder?

lysergine25 zei:Nee Dex kan ook zware versneden zijn tot een bagger niveau.
Er wordt hier vaak gesproken over 68-70% omdat dat er toen kennelijk in overlvloed was.
Een test wijst ook niet uit of je dex hebt of normale speed.
![]()
honingolie zei:dex werkt niet per definitie langer en ook niet harder.. vind ik dan. Het is juist iets subtieler, je staat minder strak.. De dosis maakt wel een groot verschil, zelf neem ik liefst niet meer dan 25mg per bommetje, echte junks gooien er gelijk 100 in.
3970 zei:honingolie zei:dex werkt niet per definitie langer en ook niet harder.. vind ik dan. Het is juist iets subtieler, je staat minder strak.. De dosis maakt wel een groot verschil, zelf neem ik liefst niet meer dan 25mg per bommetje, echte junks gooien er gelijk 100 in.
25?![]()
100?![]()
![]()
Dex gaat (ging) bij mij in bommetjes van 150 tot 200 mg naar binnen.![]()
honingolie zei:dex werkt niet per definitie langer en ook niet harder.. vind ik dan. Het is juist iets subtieler, je staat minder strak.. De dosis maakt wel een groot verschil, zelf neem ik liefst niet meer dan 25mg per bommetje, echte junks gooien er gelijk 100 in.
Immo zei:3970 zei:honingolie zei:dex werkt niet per definitie langer en ook niet harder.. vind ik dan. Het is juist iets subtieler, je staat minder strak.. De dosis maakt wel een groot verschil, zelf neem ik liefst niet meer dan 25mg per bommetje, echte junks gooien er gelijk 100 in.
25?![]()
100?![]()
![]()
Dex gaat (ging) bij mij in bommetjes van 150 tot 200 mg naar binnen.![]()
Kan natuurlijk ook aan de sterkte liggen.

3970 zei:Ja dat klopt, de mijne was op slechts 74% getest door testservice... dan heb je gewoon wat meer nodig hè?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."