Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdex vs speed

dex vs speed

32 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
150mg lijkt me dan ook best wel veel! Als je bv. de helft zou nemen, kom je de dag dan goed en lekker door en slaap je dan s'nachts wel? Of is het lekkere "gevoels" effect dan minder?
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je geen speed gewend bent, zal 75 best werken. Maar voor mij is wat meer nodig voor het echte "lekkere" gevoel...

Hemi
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb na een weekend dex nog 2 nachten wakker gelegen.. (dacht dat t speed was dus 2 gram weggewerkt toen) Bovendien ben ik wel eens keihard op mn bek gegaan met dex (door teveel). Ik dacht letterlijk dat ik er geweest was en dat is geen lolletje kan k je vertellen. Je hebt een stuk minder nodig en blijft een stuk langer wakker. Bovendien wordt iok kjenkervaag van de dex, en is de rush een stuk harder. Dex neemt naar mijn mening een stuk meer risicos met zich mee. Bij juist gebruik is het wel minder schadelijk heb ik ergens gelezen.

Maargoed, je moet t zelf proberen, iedereen ervaart t anders, en keiharde feiten moet je niet voor op drugsforum zijn.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik het goed begrijp....is dexamfetamine dus anders dan 70% pure amfetamine? Wat als je dex laat testen? Dan kan er dus alleen maar uitkomen dat er 70% pure amfetamine in zit? :confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee Dex kan ook zware versneden zijn tot een bagger niveau.
Er wordt hier vaak gesproken over 68-70% omdat dat er toen kennelijk in overlvloed was.
Een test wijst ook niet uit of je dex hebt of normale speed.

Het is zeker geen verkooppraatje, echte pepkenners kenne het versvhil.
Sommige houden helemaal niet van dex en verkiezen de normale, das dus persoon gebonden.

:wave:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
Nee Dex kan ook zware versneden zijn tot een bagger niveau.
Er wordt hier vaak gesproken over 68-70% omdat dat er toen kennelijk in overlvloed was.
Een test wijst ook niet uit of je dex hebt of normale speed.
:wave:
Klik om te vergroten...

Ja ik las een verhaal dat het beter aansluit op je receptoren en daarom het zo lang werkt? Dus het is eigenlijk gewoon een variant op speed, naast methamfetamine? Ben je niet meer uitgeput en gaar omdat het langer en harder werkt?

:wave: :wave: :)
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#7
dex werkt niet per definitie langer en ook niet harder.. vind ik dan. Het is juist iets subtieler, je staat minder strak.. De dosis maakt wel een groot verschil, zelf neem ik liefst niet meer dan 25mg per bommetje, echte junks gooien er gelijk 100 in.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik pak meestal 50 tot 100 mg. En neem dex altijd d.m.v. een bommetje. Er is geen drug die ook maar in de buurt kan komen van de heerlijkheid van dex. Alles is leuk, overal heb je zin in. En niemand die merkt dat je iets op hebt omdat je niet zo strak ervan gaat staan. Ook is de kater nauwelijks te merken als je een beetje rustig aan doet.
Dex. :hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
honingolie zei:
dex werkt niet per definitie langer en ook niet harder.. vind ik dan. Het is juist iets subtieler, je staat minder strak.. De dosis maakt wel een groot verschil, zelf neem ik liefst niet meer dan 25mg per bommetje, echte junks gooien er gelijk 100 in.
Klik om te vergroten...

25? :tearsofjoy:

100? :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dex gaat (ging) bij mij in bommetjes van 150 tot 200 mg naar binnen. :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
3970 zei:
honingolie zei:
dex werkt niet per definitie langer en ook niet harder.. vind ik dan. Het is juist iets subtieler, je staat minder strak.. De dosis maakt wel een groot verschil, zelf neem ik liefst niet meer dan 25mg per bommetje, echte junks gooien er gelijk 100 in.
Klik om te vergroten...

25? :tearsofjoy:

100? :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dex gaat (ging) bij mij in bommetjes van 150 tot 200 mg naar binnen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Kan natuurlijk ook aan de sterkte liggen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
honingolie zei:
dex werkt niet per definitie langer en ook niet harder.. vind ik dan. Het is juist iets subtieler, je staat minder strak.. De dosis maakt wel een groot verschil, zelf neem ik liefst niet meer dan 25mg per bommetje, echte junks gooien er gelijk 100 in.
Klik om te vergroten...

echte junks?? :openmouth:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
3970 zei:
honingolie zei:
dex werkt niet per definitie langer en ook niet harder.. vind ik dan. Het is juist iets subtieler, je staat minder strak.. De dosis maakt wel een groot verschil, zelf neem ik liefst niet meer dan 25mg per bommetje, echte junks gooien er gelijk 100 in.
Klik om te vergroten...

25? :tearsofjoy:

100? :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dex gaat (ging) bij mij in bommetjes van 150 tot 200 mg naar binnen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Kan natuurlijk ook aan de sterkte liggen.
Klik om te vergroten...

Ja dat klopt, de mijne was op slechts 74% getest door testservice... dan heb je gewoon wat meer nodig hè? :rolleyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
3970 zei:
Ja dat klopt, de mijne was op slechts 74% getest door testservice... dan heb je gewoon wat meer nodig hè? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja das toch echt troep. :grin: Als ik jou was zou ik het gewoon weggooien en naar betere zoeken.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik betaal er wel wat meer voor, maar ik heb er dan ook minder voor nodig en heb er langer plezier van.....dus...

Hemi
i
idheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat is nu eigelijk het verschil tussen dextro en speed ? wat is er beter slechter ? ikzelf heb alleen nog maar speed gedaan..
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dextro is een druivensuiker snoepje en speed is harddrugs... toch wel grote verschilen lijkt me...
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
hij bedoeld toch dextro pep :wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
:openmouth:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ow toch wel :wink:

De molecul structuur :confused:
i
idheMLid
01-01-2024, 00:00
#20
:) ik bedoel, ik hoor hier mensen op het forum zeggen dat het zoveel beter is enz .. ik vraag me gwn af wat er dan zoveel beter aan is qua effect..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."